איגוד המפרסמים בישראל בחר בגיל שרון, משנה למנכ"ל פלאפון, כאיש השיווק של נובמבר.
גיל שרון, 40, הוא בעל תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים מהאוניברסיטה העברית ו-MBA מאוניברסיטת תל אביב. הוא היה בצוות ההקמה של סלקום ב-1994, ושימש כ-4 שנים בתפקיד מנהל השיווק של החברה. לאחר מכן היה משנה למנכ"ל ברק, ומ-2001 הוא בפלאפון.
שרון, המכהן בתפקידו מזה כשנתיים, אומר כי במיפוי הכיוונים שערכה החברה הגיעו למסקנה כי שוק ה-mobile entertainment הוא הדבר החם הבא. "מדובר בשוק של 3-2 מיליארד שקל בשנה, להערכתנו, והחלטנו שאנחנו רוצים להיות השחקן הראשי בו".
השלב הבא היה לזהות את המובילים בתחום והתשובה הברורה היתה בני הנוער. "הם הראשונים לאמץ טכנולוגיות חדשות, ובניגוד למה שמקובל לחשוב - יש להם כסף. ערכנו מחקר בהיקף חסר תקדים של הכרת בני הנוער לעומק. בתובנות שעלו מהשיחות אתם השתמשנו במסע הפרסום לאסקייפ".
לדבריו, צפו בחברה לגייס 100 אלף מנויים לאסקייפ בשנה הראשונה, כולל כאלה שיעברו מפלאפון. "יש כיום כבר 180 אלף, ועד סוף השנה יהיו למעלה מ-200 אלף".
את סוד ההצלחה הוא מסביר: "בנינו מוצר טוב עם תכנים עשירים במוזיקה, באנימציות ובמשחקים, וחיברנו אותו לעולם הפנימי, האמיתי, של בני הנוער". הוא צופה שעם האפשרויות העתידיות לשדר חדשות, כדורגל בזמן אמת וכיו"ב - גם השימוש של המבוגרים ילך ויגבר.