סקר TGI בוגרים משקף (יום ב', 20.1.14) את התקופה ינואר-דצמבר 2013, ומצביע על המשך ירידה בשיעור החשיפה לעיתונים יומיים לעומת אותה התקופה אשתקד. שיעור החשיפה לעיתונות יום חול עומד על 60.9% בשנת 2013 לעומת 65.1% בשנה שקדמה לה. חלק ניכר משינוי זה נובע מהירידה בשיעור הקריאה למעריב, כאשר בניטרול מעריב, שיעור החשיפה לעיתוני יום חול ירד מ-62.9% ב-2012 ל-61.0% ב-2013.
הנתון הבולט ביותר בסקר הוא התרסקותו של מעריב, שהחשיפה אליו ירדה בכמחצית בשנת 2013 - השנה המלאה הראשונה בה היה בבעלותו של שלמה בן-צבי. בימי חול צנחה החשיפה מ-10.8% ל-4.6%, ובסופי שבוע - מ-12.9% ח-6.5%. מצבו של העיתון במחצית השנייה של 2013 היה קשה במיוחד: חשיפה של 3.5% בימי חול ושל 4.9% בסופי שבוע.
מגמה בולטת נוספת היא השוויון בין
ידיעות אחרונות לבין ישראל היום, לאחר שהחינמון עלה על העיתון בשנה הקודמת. מדובר בהישג מרשים של ידיעות אחרונות, שכן כידוע הוא נמכר - אם כי יש לו מהדורות חינם מצומצמות, המחולקות למשל בתחנות הרכבת. בסוף 2013 נרשם שוויון מוחלט בין ידיעות אחרונות לישראל היום בימי חול: 37.7% - לעומת יתרון של 2% שהיה לישראל היום בסוף 2012. בסופי שבוע ממשיך ידיעות אחרונות להוביל ביתרון גדול: 41.5% לעומת 33.3%. סופהשבוע זוכה לחשיפה של למעלה מ-8%.
גם בקריאת עיתוני סוף השבוע ניכרת ירידה בחשיפה בהשוואה בין שתי התקופות: 62.6% ב-2013 לעומת 65.9% ב-2012. בדומה לשיעור הקריאה בעיתוני יום חול, גם כאן ניתן להסביר תופעה זאת עקב הירידה בחשיפה למעריב. בניטרול מעריב, עמד שיעור החשיפה על 62.6% ב-2013 לעומת 62.9% ב-2012. באותה תקופה נוסף לשוק עיתוני סוף השבוע, השבועון "סופהשבוע" שאיזן כמעט באופן מלא את הירידה שנגרמה עקב הירידה בקריאת מעריב.
בפילוח חצי שנתי, ניתן לראות כי מגמת הירידה בקריאת עיתונים יומיים שהחלה מהחציון הראשון של 2012 נמשכת וזאת למרות השיפור בשיעור הקריאה של שני העיתונים היומיים המובילים - ישראל היום וידיעות אחרונות - בחציון השני של 2013 לעומת המחצית הראשונה של אותה שנה.
בעיתונים הכלכליים ממשיך להוביל כלכליסט השייך לידיעות אחרונות, אם כי החשיפה אליו ירדה. בסוף 2013 הייתה חשיפתו של כלכליסט 11% לעומת 12.3% בסוף 2012. לדה-מרקר של הארץ חשיפה של 5.7% לעומת 6.9% בשנה הקודמת. רק גלובס רשם עלייה מ-4.5% ל-4.8% בסוף 2013.
ממעריב נמסר כי הסקר אינו משקף נאמנה את תפוצת העיתון, שמאז החגים גדלה תפוצתו, בהפצת מהדורת ערב בגוש-דן, שתורחב בקרוב לאזורים נוספים. ב-6 בפברואר יאוחדו כותרות
מקור ראשון ומעריב, ומעריב יחל לפרסם את כמות העותקים המופצים על גבי העיתון, בדומה לישראל היום.