בעבר, היה "עוצר" שלט המידע היחיד בתוך האוטובוס, והוא נדלק כאשר לחץ נוסע על הפעמון. מאז השתכללה הטכנולוגיה וכעת ניתן לצפות בצג המידע הדיגיטלי בקדמת האוטובוס גם בתחנה וביעדו הסופי של האוטובוס, במספר הטלפון של מוקד שירות הלקוחות, בשעה ולעיתים אף איחול לנסיעה נעימה או לחג שמח.
משרד התחבורה מקפיד למנוע מהחברות המפעילות את התחבורה הציבורית להשתמש בצגים אלה לצורכי פרסום, וכך מנע מהן חשיפה קצרה יותר של המידע הרלוונטי לנוסע.
אולם לאחרונה החלו החברות במתן מידע לא רלוונטי לנוסע בתחבורה הציבורית, שעצם הצגתו שנויה במחלוקת. לאחרונה החל
אגד בירושלים לנצל צגים אלה להצגת ספירת העומר, וגם זאת לפי הנוסח הספרדי הגורס "
לעומר" ולא האשכנזי הגורס "
בעומר".
ממידע שהגיע לידי News1 עולה כי חיווי מניין הימים לספירת העומר כלל לא נבע ממניעים דתיים כלשהם, אלא ממניעים טכניים. מדובר בניסוי של אחד מסניפי הבירה בכמה קווים בודדים, שנועד לבחון העברת טקסטים ארוכים בצגי המידע לצורך הודעות לציבור במהלך הנסיעה באשר לנסיעה עצמה. הטקסט שנבחר (ספירת העומר) לצורך הניסוי נקבע בשל היותו ארוך, מתעדכן מדי יום וככזה שלא יעורר אנטגוניזם מצד נוסעים. עם זאת, עדיין מדובר במידע לא חיוני לנוסע.
גם
חברת קווים נענתה לבקשת עסקנים חרדיים ותאפשר באוטובוסיה בריכוזים חרדיים כיתוב בו ייאמר כי "אוטובוס זה שומר שבת". בהערת אגב ייאמר כי חברת קווים מפעילה באשכולות אחרים קווים אחרים הפועלים בשבת, כגון 55, 68 ואחרים.
לפי שעה לא הוציא משרד התחבורה הנחיות בעניין שיגבילו פרסומים לא רלוונטיים בצגי המידע.