חברת בלסקי "מבטיחה למשתתפים בקורסים להכשרה כמאמנים הפניה של לקוחות פוטנציאלים ולא מעבר לכך, וכי בפועל רק חלק קטן ממסיימי קורסי ההכשרה שלה מקבלים דרכה לקוחות. זאת, בניגוד למה שהתובע עצמו הבין מפרסומיה". כך אומר (23.8.14) שופט בית המשפט לתביעות קטנות בתל אביב, איתי הרמלין.
דורון בן-שמעון הגיש תביעה נגד חברת שיטת בלסקי, בטענה שהבין מפרסומיה שלאחר שילמד בקורס קואוצ'רים - תסדיר לו עבודה. בין היתר פרסמה החברה: "אתה נכנס להכשרה בידיעה מראש שבאם תסיים בהצלחה, מובטחת לך עבודה" ו"מקום עבודה מובטח בתום קורס ההכשרה". בפועל, החברה רק הפנתה אליו לקוחות פוטנציאליים והיה עליו לשכנעם לשכור את שירותיו.
הרמלין מציין, כי בן-שמעון עשה שירות חשוב לציבור ומוסיף: "התובע הפנה זרקור לסימנים מחשידים בכך שהנתבעת אינה יכולה לספק עבודה כמאמנים לבוגרי הקורס. סימנים אלה היו: מספר גבוה מאוד של משתתפים בקורסים שהנתבעת עורכת להכשרת מאמנים ולעומתם מעט מאוד אנשים שבפועל עובדים כמאמנים מטעם הנתבעת; מי שעובד בשירות הנתבעת הופך מהר מאוד למדריך של קורסים למאמנים ולא עוסק רק באימון; הפניית חלק גדול מתקציבה של הנתבעת לפרסום קורסים להכשרת מאמנים ולא לגיוס אנשים שמעוניינים באימון".
עם זאת, הרמלין דחה את תביעתו של בן-שמעון, שלא הצליח להוכיח שהחברה הפרה את התחייבותה כלפיו - שכן בחוזה הקורס אכן נאמר במפורש שהיא רק תפנה אליו לקוחות פוטנציאליים. בן-שמעון חויב בתשלום הוצאות בסך 500 שקל.