ב-1 בינואר 2015 יעלה מספר הקווים המקשרים לתחנות רכבת הנמצאות בפאתי ערים ל-18. הדבר נעשה במסגרת פרויקט "קו רציף" שמקדמת הרשות הארצית לתחבורה ציבורית.
קווי האוטובוסים החדשים תוזמנו ללוחות הזמנים של הרכבת, כך שכל קו יגיע לתחנה מספר דקות לפני יציאת הרכבת וימתין מספר דקות לנוסעים, המגיעים לתחנה. מדובר בפרויקט המשותף ל
משרד התחבורה, ל
רכבת ישראל ולחברות התחבורה הציבוריות.
הקווים החדשים, תוזמנו ללוחות הזמנים של רכבת ישראל בערים הבאות: אשדוד, זכרון יעקב, כפר סבא, נס ציונה, פתח תקוה והוד השרון וכן בישובים: מתן, נירית, ירחיב, מעברות, טירה, קלנסואה וכן אזור התעשיה נווה נאמן שבשרון (קניון שרונים) - וזאת בנוסף לקו 11 הקיים. קווים אלה יופעלו על-ידי חברות מטרופולין,
אגד תעבורה וקווים.
שינויים כוללים קווים חדשים, תגבור תדירות ושיפור מסלולים. חלק מן הקווים הם בהסתמך על קווים קיימים (כגון: 21, 22, 23 ו-66 באשדוד, 70 בבנימינה, 40 ו-41 בכפר סבא), בחלק מהקווים יתבצע שיפור במסלול (כגון: קווים 44, 53 ו-67 בפתח תקוה) וכן ייפתחו קווים חדשים דוגמת קו 4 בנס ציונה, קו 65 בכפר סבר וקו 68 בהוד השרון. כמו-כן יש קו חדש בפתח תקוה שמספרו 66. יצירת קו שמספרו זהה לקו אחר בעיר היא טעות ומבלבלת את הנוסעים המחפשים מידע לפי מספר קו.
ממשרד התחבורה נמסר כי שודרג מערך המידע לציבור ובוצעו שיפורים, בתחום הכירטוס המשולב, באמצעותו ניתן לרכוש כרטיס חופשי- חודשי משולב אוטובוס- רכבת במחיר מוזל בתחנות הרכבת.
מנהל הרשות הארצית לתחבורה ציבורית, מאיר חן, הרוח החיה שמאחורי המיזם אמר כי הגברת זמינות התחבורה הציבורית היא צורך ממשי עבור רבים ואין ספק כי היא תעודד רבים להשתמש בה.
פרויקט "קו רציף" כולל בתוכו ארבעה מרכיבים עיקריים: קווי אוטובוסים המותאמים לזמני הנסיעה של הרכבת, שיפור תשתיות שימנעו עיכובים של אוטובוסים בכניסה לתחנה, התקנת סככות המתנה לנוחיות הנוסעים, שיפור המידע לנוסע באמצעות שילוט דיגיטלי, בתחנות הרכבת והנהגת כרטוס משולב, כאמור.