|   15:07:40
  אריאל י. לוין  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
המדריך המלא להקמת מקלט בבית פרטי
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין

הרצוג: נתניהו נכשל בביטחון; <br>ארדן: כל פינוי הרע את מצבנו <br>

יו"ר המחנה הציוני מבטיח לפעול להרחבת השת"פ עם מדינות האזור שר הפנים: הביקורת על צוק איתן - צבועה לפיד: הכישלון בנושא אירן - כולו של נתניהו גלאון: הוא מחרב את הלכידות החברתית
16/02/2015  |   אריאל י. לוין   |   חדשות   |   בחירות 2015   |   תגובות
הנאום ממשיך להסעיר

"גם במדד נתניהו, הוא נכשל בביטחון. הוא הבטיח לעצור את הגרעין האירני כאילו אין אבטלה ודרישה לצדק חברתי, ואחרי כל הנאומים והכותרות - אירן היא מדינת סף גרעיני". כך אומר (יום ב', 16.2.15) יושב-ראש המחנה הציוני, ח"כ יצחק הרצוג, בכינוס השנתי של המכון למחקרי ביטחון לאומי.

הרצוג המשיך ותקף את בנימין נתניהו: "הוא רמס את יחסינו עם הבית הלבן. ביבי הבטיח להיות חזק מול החמאס, אך ישראל נגררה במשמרת שלו למלחמה הארוכה ביותר, שהסתיימה עם אפס הישגים מדיניים ואפס סיכויים לשינויים. במשמרת שלו ירושלים עם בטונדות, במשמרת שלו שוחררו אלפי מחבלים עם דם על הידיים".

יו"ר המחנה הציוני הבטיח כי ממשלה בראשותו תעשה את כל הדרוש נגד אירן והציר הרדיקלי שלה. עוד אמר, כי בכוונתו לפעול להרחבת השת"פ בין ישראל למדינות האזור במגוון תחומים, לפירוז רצועת עזה ולפירוק המחנה האיסלאמיסטי. "אנחנו מאמינים ברעיון שתי המדינות, ולכן נפסיק את הבנייה בהתנחלויות המבודדות שמכבידות כלכלית ביטחונית ומדינית על ישראל ואת התקצוב למאחזים לא חוקיים. הכסף יועבר לנגב ולגליל".

לפיד: בגללו אין סנקציות

יושב-ראש יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד, אמר בכינוס: "ראש ממשלה ישראלי אמיתי שטובת המדינה לנגד עיניו, לא היה נושא את הנאום הזה [בקונגרס]. בגלל הנאום הזה לא יטילו על אירן סנקציות נוספות. בלי הנאום המיותר, היינו יכולים להשיג בקונגרס רוב של שני שלישים כדי להפיל את הווטו [של הנשיא אובמה על הגברת העיצומים].

"קבלת ההזמנה של נתניהו גרמה לדמוקרטים להגן על אובמה ולבטל את הרוב בקונגרס. נתניהו מקשיב היום רק לאיש שעושה לו את הסקרים, שאמר לו שהמצביעים אוהבים שהוא רב עם האמריקנים. התפיסה של ביבי שלאמריקה היא מיושנת ולא רלוונטית. נתניהו מביא עלינו את ההסכם שיהפוך את אירן למדינת סף גרעינית".

לפיד הוסיף: "ראש ממשלה אחראי שלא משחק על הביטחון שלנו, היה פועל אחרת. לא היה מהמר על רומני, היה מנהל עם הבית הלבן שיחות חשאיות בעיקר על פיקוח על תוכנית הגרעין האירנית, היה גורם לבית הלבן להדגיש מהם הקווים האדומים להפרת הסכם. היה מדגיש שלישראל יש ברית אסטרטגית עם על ארה"ב".

לדברי לפיד, "מותר לראש ממשלה ישראלי להגיע לעימות על נשיא אמריקני על נושא כל כך קריטי החשוב לביטחון מדינת ישראל, אבל הוא צריך להיעשות מאחורי הקלעים ולא להגיע למצב שבו הממשל האמריקני החליט להוציא את ישראל ממה שמתרחש בשיחות עם אירן. הכישלון הוא כולו שלו. בשביל נאום אחד ופזיז, נעלמה הסיבה האחרונה שנתניהו הוא ראש ממשלת ישראל.

"נתניהו היה צריך להזמין את התקשורת הישראלית ולהודות שהוא נכשל. הוא השקיע שנים מלהפוך את אירן להפוך למדינת סף גרעינית, השקיע מיליארדים במבצעים שלא יקרו והוא נכשל. ביבי הוא כישלון מהדהד ומחפיר. הסיבה היחידה שהוא נבחר שוב ושוב שהוא שיווק את עצמו כמר ביטחון. ועכשיו מסתבר, שגם בתחום הביטחוני נתניהו הוא כישלון ברור".

ארדן: יו"ש - חממה לטרור

גם יושב-ראש מרצ, ח"כ זהבה גלאון, הצטרפה לביקורת: "ראש הממשלה שלנו עסוק לא רק בלחרב את יחסי ישראל-ארה"ב. האמריקנים בעצם לא יכולים לשאת יותר את ראש הממשלה. מעבר לכך, הדבר הכי מדאיג שנתניהו עושה זה לחרב את מה שנשאר מהלכידות החברתית של ישראל. מבחינת נתניהו, האויב הגדול ביותר של ישראל היום הם השמאלנים". לדבריה, למחנה הציוני אין חלופה מדינית מול הליכוד.

בנוגע לפלשתינים אמרה גלאון, כי יש להפסיק את הבנייה הבלתי-חוקית במאחזים, "להפסיק את הרטוריקה המתלהמת מול הרשות ולבנות אמון", להסיר הדרגתית את המצור מעל עזה כדי לחזק את הכוחות המתונים מול חמאס ולהצהיר על רצונה של ישראל בהקמת מדינה פלשתינית לצידה.

שר הפנים, גלעד ארדן (הליכוד), השיב לאנשי האופוזיציה: "הסכם אוסלו הביא לכך ששטחי יהודה ושומרון הפכו לחממה לארגוני טרור. הייתה הנסיגה החד-צדדית מלבנון ולאחריה במשך שנים די רבות ארגון חיזבאללה הלך והתעצם, וזה הביא בסוף למלחמת לבנון השנייה. בין הנסיגה מלבנון ללבנון השנייה, הייתה ההינתקות, וגם בעקבותיה עלה מספר הרקטות שנפלו בשטחי ישראל. בעקבות הנסיגה החד-צדדית החמאס התחזק מאוד וגם השתלט בכוח הזרוע וסילק את אנשי הרשות הפלשתינית".

ארדן הזכיר, כי נתניהו היה היחיד שצפה את עליית הכוח האיסלאמיסטי בעת האביב הערבי. "לפני שמדברים על פתרונות קסם ופטנטים, צריך ללמוד שני דברים שקודם כל אי-אפשר באמת לדעת מה יקרה באזור שלנו. ההתפרקות וחוסר היציבות הביאו לכך, שאיש לא יכול לנבא אלו כוחות יעלו ומה תהיה ההשפעה שלהם. הלקח השני הוא שכל שטח שאנחנו פינינו או נסוגו ממנו, בסופו של דבר הוא לא שיפר את מצבנו הביטחוני, אלא רק הרע אותו. לכן, כאשר אנחנו מדברים על הסדרים וצעדים חד-צדדים, צריך להסיק שאנחנו לא יכולים לקחת ניסיונות וסיכונים".

עוד הוסיף: "הביקורת ששמענו על צוק איתן הייתה צבועה ומזעזעת. לפעול מול מנהרות ואיומים דורש מדיניות זהירה. כמו-כן, זה קשקוש לפרז את עזה בצוק איתן. מי שמוכן לכבוש את עזה, צריך גם להגיד מה המחיר שהוא מוכן לשלם כדי להגיע לכך".

תאריך:  16/02/2015   |   עודכן:  16/02/2015
אריאל י. לוין
+67% מהציבור: העיתונאים מוטים לשמאל-מרכז
00:55 17/02/15  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
רק מהציבור סבורים שהעיתונאים אינם מוטים  ▪  רוב הציבור אינו מתרגש מהצטרפות עיתונאים לפוליטיקה  ▪  ירידה במספר המתעדכנים באמצעות העיתונים ועלייה במתעדכנים דרך האינטרנט
(בועז שפירא. הכתב הפוליטי של הערוץ הראשון [צילום: פלאש 90])
+סיעת הבית היהודי תתכנס לישיבת אבל
00:01 17/02/15  |  
סיעת הבית היהודי תתכנס היום (ג') לישיבת אבל מיוחדת בחדר ועדת הכספים בכנסת לזכרו של אורי אורבך.
+סקר: אריה דרעי לא ראוי לכהן כשר
23:46 16/02/15  |  
סקר שנערך עבור המשדר "הצוללת" בערוץ הכנסת: 69% אומרים כי אריה דרעי אינו ראוי לכהן כשר, מאחר שהורשע בעבר. 20% חושבים ההפך.
+כחלון למשתתף בקהל: "נשלחת לעשות פרובוקציה?"
23:43 16/02/15  |  
יושב-ראש כולנו משה כחלון התפרץ אל משתתף בקהל ששאל אותו על רשימת התורמים שלו ועל טיב יחסיו עם איש העסקים יצחק תשובה. באירוע בחירות בירושלים התעצבן כחלון והשיב: "מישהו שלח אותך לעשות פרובוקציה?!". עוד אמר בכינוס כי אם ייכשל כשר אוצר "אלך הביתה כמו ילד טוב".
+בג"ץ דחה עתירה נגד רשימת ישראל ביתנו
22:00 16/02/15  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
קובע שלעותרים אין מעמד להגשת העתירה, שהוגשה בטענה שהרשימה גזענית, שכן המחוקק קבע רשימה סגורה של מי שיכול לערער על אישורה של רשימה
([צילום: פלאש 90])
+סקר: 69% מהחרדים נגד ישיבה בממשלת שמאל
20:41 16/02/15  |  
סקר רדיו קול ברמה (מאגר מוחות): הליכוד 25, המחנה הציוני 24, הבית היהודי, הרשימה המשותפת 12, יש עתיד 11, כולנו 8, יהדות התורה 7, ש"ס, ישראל ביתנו 6, מרצ 5, יחד 4. עוד בסקר: 69% מהציבור החרדי מתנגדים שמפלגתם תשב ברשימה בראשות המחנה הציוני.
+סקר: רק 17% סבורים שהרצוג יהיה ראש ממשלה
20:22 16/02/15  |  
סקר ערוץ 2 (מכון מדגם): המחנה הציוני 25, הליכוד 24, הרשימה המשותפת 12, הבית היהודי, יש עתיד 11, כולנו, יהדות התורה, ישראל ביתנו 7, ש"ס 6, יחד, מרצ 5. עוד בסקר: מי המתאים ביותר לראשות הממשלה? נתניהו 51%, הרצוג 28%. מי להערכתך ייבחר לראשות הממשלה? נתניהו 67%, הרצוג 17%.
+נאום נתניהו ישודר בהשהיה של 5 דקות
16:17 16/02/15  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
יו"ר ועדת הבחירות המרכזית קבע כי נאום ראש הממשלה בפני בית הנבחרים האמריקני ישודר בהשהיה לצורך מניעת אפשרות של תעמולת בחירות אסורה
([צילום: AP])
+פוליטיקה חדשה, תעמולה ברשת וחוק הבחירות
15:52 16/02/15  |  אוניברסיטת חיפה   |   לרשימה המלאה
העובדה שחוק הבחירות (דרכי תעמולה) אינו חל על האינטרנט יוצר בעיות קשות, כאלה שניתן לראות ביתר שאת במערכת הבחירות הנוכחית  ▪  ד"ר שרון חלבה-עמיר מאוניברסיטת חיפה על פוליטיקה חדשה, תעמולה ברשת וחוק הבחירות בישראל
(מתוך סרטון הגן של נתניהו)
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הרצוג: נתניהו נכשל בביטחון; ארדן: כל פינוי הרע את מצבנו
תגובות  [ 10 ] מוצגות   [ 10 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
סייג לחכמה שתיקה
16/02/15 20:03
 
דן ה
16/02/15 23:23
2
הר
16/02/15 21:27
 
סייג לחכמה שתיקה
16/02/15 22:16
3
באום
16/02/15 21:39
 
סייג לחכמה שתיקה
16/02/15 22:09
4
סייג לחכמה שתיקה
16/02/15 22:32
5
בעיניי שקרית
16/02/15 23:00
6
צורי
17/02/15 07:50
7
קורןנאוה טבריה
17/02/15 08:08
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2015
יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, השופט סלים ג'ובראן, קבע כי נאומו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בפני בית הנבחרים האמריקני ישודר בישראל בהשהיה של חמש דקות. זאת, על-מנת שניתן יהיה למנוע שימוש בנאום לצורך תעמולת בחירות.
16/02/2015  |  איציק וולף  |   חדשות
העובדה כי חוק הבחירות אינו עוסק כמעט לחלוטין בתעמולה ברשת האינטרנט מותירה פרצות גדולות, שמהוות סכנה לטוהר הבחירות וערך השוויוניות בבחירות - כך עולה מעבודת דוקטורט חדשה של ד"ר שרון חלבה-עמיר מאוניברסיטת חיפה. "המצב בו המרחב הווירטואלי אינו מוסדר בתקינה או בחקיקה ראשית הינו מצב בעייתי המאפשר לשחקנים הפוליטיים לנקוט בדרכים פסולות ואף פליליות ולהפר את כללי המשחק הדמוקרטי", אמרה.
16/02/2015  |  אוניברסיטת חיפה  |   כתבות
המחנה הציני קיצץ את הק' מהקיצוני, הוסיף צ' ליוני והינה הוקוס פוקוס הוא מחנה ציוני. אי-אפשר לתבוע אותו על התחזות, כי בפוליטיקה הכל מותר. מה בדיוק ציוני במחנה הקיצוני? הוא מוכן לשלם "מחיר כבד": את המתנחלים. גם אובמה ציוני, הוא מוכן לשלם "מחיר כבד": את ישראל...
16/02/2015  |  אהרון שחר  |   מאמרים
בוועדת הבחירות המרכזית לכנסת ה-20, חברות רק שלוש נשים מכלל 32 חבריה, ולכן היא ועדה פגומה מיסודה, אשר איננה יכולה להתכנס ולמלא תפקידיה על-פי דין. כך טוענת התנועה למדינה יהודית, ארגון משפטנים דתיים, הטען כי הוועדה פסולה.
16/02/2015  |  עידן יוסף  |   חדשות
צריך לידום. לא להתבייש. זה לא אנחנו. לבלום את הגינוי. לחרוד על ההונאה הבזויה. אי-אפשר שיש בתוכנו מי שאחראי לסרטון המופץ כאילו בשם איזה ועד בשומרון. זאת עלילה. לא ייתכן כי מין מטה המבקש שמעריציו את נציגיו לכנסת ישראל בכלל קיים בתוכנו.
16/02/2015  |  יצחק מאיר  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הרב הכריז למעשה, שכל עולם הערכים של האזרחים הלא חרדים הוא חסר משמעות    מה שקובע הוא מה שהרבנים, המקבלים משכורתם מקופת המדינה, קובעים
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il