חברת אלגומייזר דיווחה (יום ב', 23.2.15) לבורסה על עליה לאוויר של קמפיין עבור אחד מלקוחותיה בתקציב מתוכנן של כ-1.7 מיליון שקל. הקמפיין יהיה באוויר כחודש וחצי ואלגומייזר תהיה זכאית לעמלה בהיקף של 5%.
מדובר בלקוח של אלגומייזר שהינו חברה ישראלית גלובלית, החברה פועלת בתחום שיווק המוצרים באינטרנט וקמפיין זה הינו המשך ישיר לאחר קמפיין חג מולד מוצלח, אותו ניהלה אלגומייזר עבור החברה. התקציב הנוכחי הינו תקציב עבור קמפיין האביב (איסטרן) של החברה.
אלגומייזר והחברה ממשיכים במו"מ להתקשרות גם לשני קמפיינים נוספים במהלך 2015, בהיקפים דומים.
נועם בנד, מנכ"ל אלגומייזר אמר עם חתימת ההסכם: "לקוחות שחוזרים וממשיכים לעבוד איתנו הינם ההוכחה כי התוכנה שלנו אכן מצליחה לשפר ולייעל את הקמפיינים בגוגל ובמדיות אחרות. אנו עדים לתופעה הזו בכל הסקטורים איתם אנו עובדים. לאחר שהשלמנו את מירב תהליכי הפיתוח, אנו ממשיכים בשיווק רחב ובנוסף, אנו מתכוונים להשיק מספר פתרונות טכנולוגיים ייחודים ללקוחותינו".