בעקבות פרשת רמדיה, בתחילת נובמבר 2003, התרחשו מספר שינויים משמעותיים בשוק המזון לתינוקות. כך עולה מחקר שערכה חברת BDI.
מהממצאים עולה, כי נתח השוק של "רמדיה" שעמד, טרם פרשת החוסר בוויטמין ברמדיה הצמחית, על כ-30% עד 35%, קטן משמעותית והוא מתייצב בימים אלו על כ-5% עד 7%, בלבד.
"מטרנה", של חברת מעברות, שנחשבת למותג המוביל בשוק (גם טרם המשבר ברמדיה) הגדילה את נתחה בשוק לכ-45% עד 50% מכלל שוק תחליפי החלב.
על-פי הנתונים, את עיקר הגידול בשוק רשמה "סימילאק". עד לפני המשבר אחזה "סימילאק" בנתח של כ- 25%. כיום מוערך, כי ניתחה של החברה מגיע לכ- 40% עד 45% מכלל השוק.
על-פי הערכת כלכלני חברת BDI, המותג "מטרנה" אחז עד למשבר ברמדיה, שהתרחש בתחילת נובמבר 2003, בנתח שוק הנאמד בכ- 40%, מכלל סך המכירות בשוק תחליפי החלב לתינוקות.
המותג "רמדיה" אחז בתקופה זו בנתח שוק של כ-30% עד 35%, המותג "סימילאק" אחז בנתח שוק הנאמד בכ- 25% בלבד ולבסוף המותג "נובולאק", אשר אחז בנתח שוק של כ-3% עד 5% משוק תחליפי החלב, טרם היוודע החוסר בויטמין ברמדיה הצמחית ודבר מותם של תינוקות אשר הוזנו בתרכובת זו.