בעקבות סדרת פרסומות בעלות אופי שוביניסטי ובוטה של חברת טמפו פנתה יו"ר נעמ"ת גליה וולוך ל
ז'ק בר, יו"ר ומנכ"ל חברת "טמפו משקאות" בדרישה לשנות את סגנטו הפרסום של החברה והזהירה כי תפרסם את רשימת המותגים המלאה שמשווקת החברה במטרה להחרימם.
במכתב ציינה וולוך כי "בשנים האחרונות בוחרת חברת 'טמפו' לקדם את מותג הבירה 'גולדסטאר' באמצעות סדרת פרסומות בוטה, שכל תכליתה הינה האדרת גברים על חשבונן של נשים, המוצגות פעם אחר פעם כדמויות חלשות ונלעגות, או כפי שאתם מיטיבים לנסח בפרסומכם: "תגיד תודה שאתה גבר!".
וולוך מדגישה כי לאחרונה החברה הגדילה לעשות כשעטפה את מבנה החברה הממוקם בכניסה לעיר נתניה, בשילוט ענק עם אותו כיתוב מקומם - "תגיד תודה שאתה גבר, ותשתה משהו".
"לצערי, ניכר כי תפיסת עולמכם היא לא פחות ממעוותת, שכן בעולמה של 'טמפו' לא רק שנשים הן אינן קהל יעד ראוי למותג, הן גם מושג ללעג בעבור הגבר הישראלי, הלוגם את המשקה בהנאה בעודו מודה על 'שלא עשני אישה'", כתבה וולוך.
טעם רע
וולוך ציינה כי היא פונה ליו"ר טמפו לאחר פניות שקיבלה מנשים אשר עברו על כביש החוף וקיבלו חלחלה "מהפרסומת הכל כך מזלזלת שפרסתם בגאון על מטה החברה, פרסומת שכולה חגיגה של טעם רע שאין לו מקום במרחב הציבורי".
"אדוני היו"ר, התנהלות החברה מבהירה לי בצורה ברורה כי היא איננה רואה בי לקוחה הראויה למותג 'גולדסטאר'. אני לעומת זאת, בוחרת שלא להיות לקוחה של אף אחד ממותגי החברה המשווקים על ידכם. שכן אם כאישה אינני טובה מספיק לשתות 'גולדסטאר', אפסיק לשתות גם את מותגי פפסי, בירה נשר, ג'אמפ, סיידר הגליל, הייניקן, וכל מותג אחר המיוצר ו/או משווק על ידכם.
הריני להודיעך כי בכוונתנו לפרסם את רשימת המותגים המלאה בעמוד הפייסבוק של ארגון 'נעמת' ולקרוא לנשות ישראל לחשוב האם ברצונם לתת יד לארגון המקדש שוביניזם בצורתו הנחותה ביותר.
כולי תקווה כי תשכיל להבין שהתנהלות החברה בראשה אתה עומד איננה ראויה, ותפעל להובילה לדרך חדשה, שכן מותג חזק באמת, לא קונה את עולמו באמצעות פגיעה בציבור שלם".