|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה

הדואר (לא) בא היום

מנכ"ל הדואר מתרץ: העומס על הדוורים גדל

מנכ"ל הדואר אמר בדיון בכנסת כי הוא כופר בטענות למכרזים תפורים וציין שכמות החבילות המגיעות לישראל מחו"ל גדלה ב-40% מדי שנה "רוב הליקויים נפתרו"
02/11/2015  |   עופר וולפסון   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
מאת: עופר וולפסון  |    |  תגובות    כנסת 20
איחורים כרוניים בחלוקת דואר [צילום: איתמר לוין]

דני גולדשטיין, מנכ"ל דואר ישראל [צילום: דוברות דואר ישראל]

דוח מבקר המדינה על רשות הדואר מלמד על העסקת קרובי משפחה, אי-עידכון של שעות עבודה - שיכול היה לחסוך מיליוני שקלים למשק, פיצויי פרישה מוגדלים לבכירים, מכרזים-שאינם תקינים והוצאות אישיות של בכירים בנגוד לנהלים. כל זאת, בעידן שבו מתגלות יותר ויותר תקלות בפעילות דואר ישראל המתבטאות בכך שמכתבים וחבילות אינם מגיעים ליעדם בזמן, אלא באיחור ניכר.

בדיון בוועדה לביקורת המדינה, אמר (יום ב', 2.11.15) דניאל גולדשטיין, מנכ"ל הדואר, כי שנת 2015 תסתיים באיזון תקציבי בחברה. הוא כפר בתופעות של 'מכרזים-תפורים', והדגיש כי ממש לאחרונה נבחרו מספר סמנכ"לים כשלכל מכרז נגשו עשרות מועמדים. לדבריו, קוצץ בכ-40% מספר הדוורים, כאשר עומס העבודה גדל ומדי יום מגיעות לישראל כ-150 אלף חבילות.

זמני ההמתנה בסניפי הדואר ירדו בכ-50% בחודש האחרון, לדבריו, נפתחו 90 מרכזי מסירה לחבילות ומכתבים-רשומים במרכזי קניות וייפתחו מרכזים נוספים. עוד הוא אמר כי ב-190 סניפים הוארכו שעות העבודה עד הערב, הוגדל הספק העבודה של שלוש מכונות אוטומטיות מתקדמות למיון, וכמאתיים אופניים-חשמליים הוענקו לדוורים. כמו-כן, יוקם בקרוב מרכז מיון גדול בן כ-10 דונם לטיפול בחבילות, שכמותן הולכת וגדלה מדי שנה בכ-40%-30% - בעוד ששיעור המכתבים הרגילים יורד מדי שנה בכ-6% בכל העולם. להערכתו בתוך כשנתיים, יגיעו לישראל כמאה מיליון חבילות מדי שנה.

הרצל בר-מג, ממלא-מקום מנכ"ל החברה, הוסיף כי כמעט כל הליקויים עליהם הצביע מבקר המדינה תוקנו, והשאר - בהליכי תיקון והסדרה. הוא אמר כי לא אושרו יותר פיצויי פרישה מוגדלים, נקבעו כללים ונהלים להוצאות אישיות של בכירים, תוקנו הליכי המכרזים והוגדלה החשיפה למכרזים פנימיים וחיצוניים. הוא הדגיש כי בשנתיים האחרונות לא נקלט אף קרוב משפחה של עובד בחברה - ועד שנת 2018 תצומצם התופעה בצורה ניכרת.

לדבריו, עידכון שעות העבודה התעכב עקב הסכם קיבוצי חדש עם העובדים - שנחתם רק בחודשים האחרונים, וציין כי בשנת 2015 יפרשו כ-10% מהעובדים, כ-600 מתוך כ-6,000 עובדים, כשרבים מהפורשים הם דוורים, ותדירות החלוקה ירדה מכל יום - לפעם ביומיים.

תאריך:  02/11/2015   |   עודכן:  02/11/2015
עופר וולפסון
+בקריאה ראשונה: ח"כ ששבר - ישלם
00:19 03/11/15  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק חסינות חברי הכנסת, זכויותיהם וחובותיהם (תיקון מס' 42) (חיוב חבר הכנסת בנזק כספי שגרם לרכוש הכנסת), התשע"ו-2015, מטעם ועדת הכנסת. מוצע בה לאפשר לוועדת האתיקה לקבוע כי במקרה שבו חבר הכנסת הפר את כללי האתיקה ובמסגרת זו גרם נזק לציוד של הכנסת, במשכן הכנסת, ינוכה משכרו שווי הנזק, כולו או חלקו, עד לסכום של 10,000 ש"ח. תנאי לכך הוא כי הנזק נגרם בכוונה לגרום נזק או שחבר הכנסת צפה כאפשרות סבירה את קרות הנזק.
+בקריאה ראשונה: שלילת שכר מח"כים במקרה של הפרה אתית חמורה
00:16 03/11/15  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק חסינות חברי הכנסת, זכויותיהם וחובותיהם (תיקון מס' 41) (הרחבת סמכויות ועדת האתיקה), התשע"ו-2015, מטעם ועדת הכנסת. מוצע להרחיב את סמכויות ועדת האתיקה ולאפשר לה במקרה של הפרה אתית חמורה לשלול מחבר הכנסת שכר לתקופה או חלק מתקופה שבה הורחק מישיבות הכנסת או הוועדות. שלילת השכר תהיה לתקופה של עד חודש, ובפעם הראשונה שבה נשלל שכר מחבר כנסת כלשהו תידרש החלטה פה אחד של כל חברי הוועדה.
+530 איש נפגעו ב-2014 מאופניים חשמליים
23:55 02/11/15  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
שר התחבורה: משקיעים מיליארד שקל בשבילי אופניים. נושא האכיפה מחייב שינוי והעברת סמכויות לפקחי עיריות  ▪  המשטרה: אנו ממליצים להעלות את גיל הרוכבים ל-16, כי הוראת השעה מסתיימת והגיל המותר יהפוך ל-14
(אופניים חשמליים)
+שדולת ארץ ישראל קוראת להפסקת ההקפאה
23:01 02/11/15  |  
יושבי-ראש שדולת ארץ ישראל בכנסת, חברי הכנסת בצלאל סמוטריץ' (הבית היהודי) ויואב קיש (ליכוד) אומרים כי ההקפאה משדרת לעולם, ולערבים בפרט, כאילו הנוכחות היהודית בחבלי ארץ אלה היא זמנית, וחמור מכך - מייצרת אצל אבו מאזן את הרושם, שהטרור המדיני שהוא מפעיל נגדנו בעולם אכן מביא לו הישגים. השדולה קוראת לחידוש תנופת הבנייה בירושלים, ביהודה ובשומרון. בפני השדולה הופיע ד"ר אלן בייקר, לשעבר יועמ"ש משרד החוץ וחבר בוועדת השופט לוי, שהתבקש להרצות על חוקיות הבנייה בדין הבינלאומי ובשאלה עד כמה מסכנות הצעות ההחלטות המוגשות למועצת הביטחון את מדינת ישראל.
+דיונים מסוימים בהוצל"פ יהיו בשיחת וידאו
22:34 02/11/15  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
סלומינסקי: יש בחוק זה כדי להקל הן על הרשויות, החייב, ובמקרים של חייבי דמי מזונות - גם הקלה משמעותית על משפחתו וילדיו שזקוקים לדמי המזונות
([צילום אילוסטרציה: יח"צ])
+אושר סופית: תוחמר ענישת מיידי אבנים
22:26 02/11/15  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
החוק החדש מאפשר ענישת קטינים וקובע עונשי מינימום על יידוי אבנים על-רקע לאומני
([צילום: פלאש 90])
+בקריאה ראשונה: אושרה העלאת שכר המינימום
19:27 02/11/15  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק שכר מינימום (העלאת סכומי שכר מינימום - הוראת שעה) (תיקון), התשע"ו-2015. מוצע בה להעלות בהדרגה את שכר המינימום, במסגרת הוראת שעה, עד לסכום של 5,300 ש"ח. ההצעה אושרה פה אחד.
+עליית ח"כים להר תיחשב עברה אתית
18:53 02/11/15  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
קצין הכנסת אוסר על חברי הכנסת לעלות להר-הבית  ▪  ועדת האתיקה אימצה את ההחלטה
(קצין הכנסת יוסף גריף [צילום: דוברות הכנסת])
+"שמו של סמנכ"ל רותם אמפרט נמחק מפרוטוקול הוועדה"
18:22 02/11/15  |  עופר וולפסון   |   לרשימה המלאה
נציג המתנגדים לכרייה טוען כי בכיל הסתירו מידע מהציבור  ▪  נציגי משרד הבריאות ומשרד הביטחון מתנגדים לאישור הכרייה  ▪  "גם לפי הסיכון המותר הכי נמוך בעולם, אנחנו עדיין הרבה מעל זה"  ▪  נציג משרד התשתיות: "ברגע שתוקם שם עיר, ברור שלא ניתן יהיה להפיק את הפוספטים"
(שדה בריר. השפעה על בריאות הציבור [צילום: צילום מסך])
+מידע על ישראלים יועבר לרשויות מס זרות
18:21 02/11/15  |  עופר וולפסון   |   לרשימה המלאה
החוק שאושר בוועדת הכספים ייכנס לתוקף בתחילת 2016  ▪  אזרח יקבל התראה מוקדמת של 14 ימי עבודה לפני שהמידע יועבר
(ליישר קו עם המדינות החברות ב-OECD [צילום: ישראל מלובני])
+גלאון: ראש הממשלה יצר מפלצת בעלת חמישה ראשים
18:00 02/11/15  |     |   לרשימה המלאה

+גפני מעכב קיצוץ בהטבות לגליל
17:14 02/11/15  |  עופר וולפסון   |   לרשימה המלאה
יו"ר ועדת הכספים: "אני לא אעלה את הנושא להצבעה, כל עוד לא אהיה בטוח שאני עושה דבר טוב"  ▪  כ-1,000 תושבים מרשויות שונות בגליל המערבי הפגינו במחאה על הקיצוץ  ▪  ההשבתה בצפון עלולה להתרחב גם ליישובים בנגב
(גפני. פגיעה מזערית [צילום: הדס פרוש / פלאש 90])
+מסתמן: רפורמת ענף הפטם תפוצל מחוק ההסדרים
16:39 02/11/15  |  עופר וולפסון   |   לרשימה המלאה
נוסח מתוקן של הרפורמה יוגש לוועדה עד מחר בשעה 14:00, מתוך כוונה לאפשר לצדדים השונים להגיע ביניהם לסיכומים  ▪  רכז מים וחקלאות באוצר: "הרפורמה תוריד מחירים אפילו ביותר מ-10%
(הרפורמה - לבחינה מעמיקה [צילום: יח"צ])
+רפורמת העודפים" תשונה או תבוטל
13:53 02/11/15  |  יפעת גדות   |   לרשימה המלאה
לנוכח הפגיעה בבעלי החיים: "רפורמת העודפים" תשונה או תבוטל  ▪  עמותות אנונימוס לזכויות בעלי-חיים ותנו לחיות לחיות: "אנו קוראים לשר משה כחלון - גורלם של מיליוני אפרוחים בידיים שלך"
(מיליוני אפרוחים [צילום: AP/Matt Rourke])
+ח"כ וקנין - בראש ועדה לבדיקת תשתיות התעופה
13:25 02/11/15  |  עופר וולפסון
ועדת הכלכלה של הכנסת אישרה (יום ב', 2.11.15) להקים ועדת משנה לתשתיות התעופה האזרחיות בישראל, הבינלאומיות והפנים ארציות, בהמשך לדיונים שקיימה לאחרונה בין היתר בנושא השדה בהרצליה. ח"כ יצחק וקנין (ש"ס) נבחר לעמוד בראש ועדת המשנה.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מבקר המדינה / The State Comptrollr   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מנכ"ל הדואר מתרץ: העומס על הדוורים גדל
תגובות  [ 5 ] מוצגות   [ 5 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
בימי העותמנים
2/11/15 13:17
2
וינטר הניה
2/11/15 13:57
3
אורח
2/11/15 17:24
4
אורית פ
2/11/15 17:30
5
שומר הסף
3/11/15 12:17
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
האם בקרוב תעדיף המדינה עסקים קטנים ובינוניים במכרזי המדינה? ועדת השרים לחקיקה תומכת בהצעת חוק בנושא שהגישו רועי פולקמן (כולנו) וקבוצת חברי כנסת מסיעות שונות. על-פי המוצע, יתקין החשב הכללי באוצר תקנות שיתנו עדיפות לעסקים קטנים ובכך יגדילו את נתח המכרזים.
02/11/2015  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכספים צפויה לאשר את הרחבת הדיווח המקוון לרשות המיסים, כך התברר (יום א', 1.11.15) בדיון האחרון בנושא זה במסגרת חוק ההסדרים, לקראת תחילת ההצבעות על החוק בוועדה. על-פי הצעת החוק, שר האוצר יוכל, באישור ועדת הכספים, להוסיף דוחות, מסמכים וטפסים לחובת הדיווח המקוון (האלקטרוני) וכן להחריג את מי שאין באפשרותם לעשות זאת. עם זאת, למי שבכל-זאת יידרש לכך, תינתן האפשרות להגיע אל מסופי רשות המיסים על-מנת להגיש דוח מקוון. בהתערבות יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני, הופחתו דרמטית שיעורי העיצומים הכספיים בגין אי-הגשה או איחור בהגשת הדוחות.
01/11/2015  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכלכלה של הכנסת אישרה (יום ה', 29.10.15) את הסעיף שיקצר משמעותית את לוח הזמנים לקבלת אישור בטיחות למתקן גז טבעי במפעלים. זאת לאחר שלפני כשבועיים הוצג לוועדה לוח זמנים ברור של הליך קבלת האישורים לצורך חיבור המפעלים - והזהיר כי אם לא יהיה לו"ז ברור שכזה החוק יהפוך לאות מתה.
29/10/2015  |  עופר וולפסון  |   חדשות
חברי ועדת הכספים הביעו (יום ד', 28.10.15) הסתייגות מכוונת רשות המיסים להחיל חובת דיווח גורפת לתכנוני מס, למי שפנו לקבל חוות דעת מקצועית בענייני מס.
29/10/2015  |  עופר וולפסון  |   חדשות
ועדת המשנה לכוח אדם בוועדת החוץ והביטחון קיימה (יום ד', 29.10.15) דיון בנושא שכר הנגדים בצה"ל, לנוכח העובדה כי הסכם שכר הנגדים כפי שנחתם בין משרד הביטחון למשרד האוצר בשנת 2007 טרם מומש במלואו עד היום.
29/10/2015  |  עופר וולפסון  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il