"הפניקס" עולה בקמפיין טלוויזיה לליווי תהליך המיתוג מחדש של החברה. הקמפיין יכלול פרסום בטלוויזיה, בעיתונות, באינטרנט ועל גבי קיר פרסום, ויתמקד במסר לפיו "הפניקס החזירה ללקוחותיה בשנה האחרונה כ-3 מיליארד שקל".
הקמפיין, שהיקפו הכספי כ-550 אלף דולר, נועד לתמוך בסוכני הביטוח שנפגעו מהשינויים האחרונים בענף הביטוח.
הסיסמה "הפניקס החזירה ללקוחותיה כ-3 מיליארד שקל", תומכת במסר "ברגע הקובע אנחנו איתך", שהינו הסלוגן המזוהה עם הפניקס. האייקון המרכזי של הקמפיין הינו מונה (נומרטור) דינמי, אשר ימחיש את היקף הכספים אותם החזירה השנה הפניקס למבוטחיה.
סרטוני הפרסומות באורך של 30 ו-15 שניות, מציגים סיטואציות הומוריסטיות: זקנה נכנסת למכונית ומתכוננת לנהיגה לאחור, לוחצת על הגז והמכונית נוסעת קדימה נתקעת בעמוד, והנומרטור פועל. סרטון נוסף של מסיבת תחפושות, אליה נכנס פורץ, משתתפי המסיבה מחמיאים לו על התחפושת המקורית. הפורץ עולה לקומה שנייה מתקרב לכספת והנומרטור מתחיל לפעול.
טל רביב, סמנכ"ל הקריאטיב של מקאן אריקסון, משרד הפרסום בו משתמש הפניקס, אמר כי "השימוש בהומור מאפשר העברה נוחה יותר של המסרים. סיטואציות מעולם הביטוח הן לרוב סיטואציות מביכות ולא נעימות, שהשימוש בהומור קל, מאפשר לאנשים להתחבר אליהם".
בנוסף, עולה הפניקס בשילוט חוצות על גבי קיר ענק, אשר ישתרע על שטח של כ-400 מ"ר בנתיבי איילון, בסמוך למחלף גלילות, יציג את הנומרטור, ובכך ידגיש ויחזק את המסר הכולל של הקמפיין.
גלעד שמחוני, מנהל השיווק של הפניקס, מציין כי בבסיס הקמפיין עומדים הנתונים שעלו במחקר, לפיהם הציבור לא מאמין לחברות הביטוח. מטרת הקמפיין היא לשבור את סיטואציית חוסר האמון ולהציג נתונים בוני אמון. הקמפיין הפרסומי משלב בין המסר הריגשי "ברגע הקובע אנחנו איתך" והמסר התכליתי, אינפורמטיבי "הפניקס מחזירה כסף", כשהנומרטור מהווה המחשה דינמית להחזרת הכסף.