סרטון הפרסום של חברת ביטוח ישיר המציג מוסכניק המוחץ "בטעות" מכונית, מבית היוצר של שלמור-אבנון-עמיחי Y&R, היא פרסומת '1 בחודש' של פברואר - כך עולה (יום ב', 16.2.04) ממשאל שערך מגזין 'אותות' בקרב חברי איגוד המפרסמים.
הפרסומת זכתה ב-60 נקודות: 20% עבור תרומה למותג ו-20% עבור קריאטיביות.
למקום השני הגיע 'קפה רג'ואן נותן כבוד לקפה', עם שייקה לוי, של אדלר-חומסקי & ורשבסקי GREY, עם 51 נקודות: 22% עבור תרומה למותג ו-7% עבור קריאטיביות.
במקום השלישי - 'אסם ביסלי - אביב גפן', של פובליסיס-אריאלי, עם 36 נקודות: 13% עבור תרומה למותג ו-10% עבור קריאטיביות.
במקומות הבאים: 'טויוטה - מלכודת' (30 נקודות); 'עלית חגיגה - גידי גוב שבת בבוקר' (27 נקודות); 'עלית קפה נמס - שקית בכיס הקטן' (24 נקודות); 'טבע - אקמול צינון ליקוויג’ל' (22 נקודות); 'דיינרס פלטינום - ארוחת שחיתות' (18 נקודות); 'שטראוס אחלה - חריף' (12 נקודות); 'שוקולד פרה - דיפ. אפשר גם באצבע', (10 נקודות); 'טייסטרס צ'ויס - פרנץ' ונילה' (7 נקודות) ו'בזק בינלאומי 014 - דוד בבר' (2 נקודות).