"יפעת בקרת פרסום", מקבוצת "יפעת", מפרסמת לראשונה את דירוגי ענף הפרסום במחירי שוק. מחירי השוק נגזרים מתוך ההוצאה לפרסום אשר הוצגה על-ידי איגוד המפרסמים ויפעת בקרת פרסום.
נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום, מסר: "הצורך במעבר למחירי שוק הוא חיוני ביותר על רקע הפער ההולך וגדל בין מחירי המחירון למחירים בפועל. כחברה אמינה המתמחה באספקת נתונים אנו מעוניינים לספק את הנתונים האיכותיים ביותר".
הדירוג קובע, כי תת הענף המוביל בפרסום בחודש זה הינו "תקשורת סלולרית". במקום השני ממוקם תת ענף "רשתות שיווק" ובמקום השלישי תת ענף "רכב פרטי".
את המקום הראשון בטבלת המפרסמים כובשת החודש "פרטנר- אורנג'". במקום השני ממוקמת סנו ובמקום השלישי סלקום.
את טבלת דירוג המותגים מוביל פרטנר-אורנג', במקום השני סלקום ובמקום השלישי HOT (התאחדות חברות הכבלים).
בדירוג משרדי הפרסום תופס משרד שלמור אבנון עמיחי / Y&R, במקום השני באומן בר-ריבנאי ובמקום השלישי אדלר חומסקי & ורשבסקי.
את המקום הראשון בדירוג הקמפיינים כובשת הפרסומת ל-HOT. במקום השני סופר פארם עם חגיגת דיסני ובמקום השלישי פרטנר-אורנג' עם פרסומת ה"שירות ברמה שלא הכרת" ("העגיל").