תחת הכותרת "כיצד לשווק בהצלחה את מוצרי ההיי-טק הישראליים בשוק הבינ"ל", יקיים פורום מנכ"לי ההיי-טק במי"ל (המרכז הישראלי לניהול) מפגש על אתגרי השיווק של הטכנולוגיות הישראליות בשווקים הבינלאומיים. מפגש הפורום, המאגד מנכ"לים ובכירים בתעשיית ההיי-טק, יתקיים ביום א', 29.02.2004, בכפר-המכביה ברמת-גן, בין השעות 15:30 - 19:30.
שלמה גרדמן, יו"ר הפורום, ומשמש בתפקיד מנכ"ל חברת 'מונטריי דיזיין סיסטמס ישראל', הצביע על חשיבות הדיון ואמר, כי חברות ההיי-טק הישראליות מצטיינות בפיתוחים טכנולוגיים, אולם מצוינות זו לא נתמכת תמיד במערך שיווק מתאים החיוני להצלחתן בשוק העולמי. לדבריו המפגש ייוחד לדיון באתגרי השיווק של טכנולוגיות ישראליות והתמודדות עם שיווק שונה לשווקים שונים ברחבי העולם.
בין הסוגיות שיעלו לדיון במפגש הפורום: כיצד להתחרות בשווקי העולם ולנצח, מה חשוב יותר - טכנולוגיה מובילה, או מערך שיווק משומן, וכיצד להתגבר על "הנכות השיווקית" של ההיי-טק הישראלי. בסיום המפגש יתקיים רב-שיח, תחת הכותרת מהו השוק המועדף להיי-טק הישראלי, בהשתתפות מנכ"לים של חברות טכנולוגיה.
על משתתפי המפגש נמנים: דב מורן - מנכ"ל M-Systems, הזוכה בפרס יזם השנה של ארנסט אנד יאנג, יואל גת - מייסד ומנכ"ל לשעבר של חברת גילת לווינים, שי שילר - שותף בקרן קונקורד ולשעבר מנכ"ל אמבלייז וסמנכ"ל בקומברס, ד"ר דניאל איזנברג - מנכ"ל Triangle ורועי רמתי - מנכ"ל קבוצת פנטין.