קרייזלר עומדת לפתח גרסה מחודשת לצ'רג'ר המיתולוגית, מכונית השרירים של שנות ה-60'. לאחר שכיכבה באין סוף סרטי קולנוע, מקווים עתה בקרייזלר לשקם בעזרת הצ'רג'ר את התדמית הקונראוורסלית שדבקה בחברה שהייתה פעם השלישית בגודלה בעולם, וצללה לשפל מכירות הפוגע אף במאזניה האתנים של חברת האם דיימלר - קרייזלר.
הצ'רג'ר החדשה אמורה להתבסס על רצפת סידרת ה-LX המשמשת בסיס גם לקרייזלר 300 ולדו'דג' מגנום. להבדיל מתצורת הקופה בעלת 2 הדלתות שאפיינה את הצ'רג'ר המקורי, עתה יעוצב למכונית ככל הנראה מבנה קונפורמי יותר בן 4 דלתות. אף ההנעה האחורית המסורתית תוחלף כנראה בהנעה קדמית, בורגנית אך גם בטיחותית יותר.
בסרטי שנות ה-60' נהגו בצ'רג'ר הפושעים שברחו מאימת זרועות החוק, ואילו עתה מכוונת קרייזלר ישירות לפלח שוק אכיפת החוק: גורמים המקורבים לחברה בארה"ב מוסרים כי קרייזלר שואפת למכור מספר גדול ככל האפשר של ניידות צ'רג'ר לצי משטרת האוטוסטרדות Highway Patrol. צי רכב זה נחשב ליוקרתי במיוחד, שכן הוא מעיד כי המכוניות נבדקו בטבילת אש של מרדפים הנערכים במהירות גבוהה.
צלמי ריגול ברחבי ארה"ב, מנסים נואשות לתפוס בעדשותיהם את דיגמי הניסוי במבחניהם הראשונים. לצלמים הועבר מידע כי מחלקת העיצוב בדטרויט קיבלה הנחייה ממהנדסי השיווק, לפתח את הדגם החדש - נחוץ כאוויר לנשימה להמשך השמירה על עצמאות החברה האמריקנית. באם לא ישופרו התוצאות הכספיות של קרייזלר עלולים הבעלים הגרמני לסגור עוד מפעלי ייצור בארה"ב, ואולי אף להעביר את מכלול אמצעי הפיתוח לידיים גרמניות בשטוטגרט.
צלמי הריגול אורבים במסלולי הניסוי הסודיים המסורתיים שבמדינת יוטה, אך עד כה לא צלחו במשימתם. המכונית שבתמונה הופקה רשמית על ידי אנשי דטרויט, ואין היא בהכרח דומה לדגם הסדרתי.