7% מהצעירים קיימו לפחות פעם אחת בחייהם יחסי מין בחדרי השירותים במועדוני לילה/דיסקוטקים. כך עולה (יום א', 14.3.04) מסקר שערכה חברת 'מותגים' עבור חברת המדיה 'לעומת התודעה'.
לאחר הסקר המקיף שנערך, חתמה חברת הקונדומים "דורקס" על עסקה שנתית עם החברה "לעומק התודעה", לפרסום בחדרי שירותים של מועדונים בהיקף עסקה מוערך בכ-245,000 ש"ח.
הסקר בדק את פרופיל הבליין הממוצע ונערך בקרב צעירים בגילאי 35-18 - גברים בגילאי 24-18, רווקים, ילידי ישראל, חילונים, סטודנטים המתגוררים בגוש דן.
נתונים נוספים מהסקר מראים, כי 71% מהצעירים מסדרים את הופעתם בחדרי שירותים, ואילו 14% מתחילים עם בני/בנות המין השני בחדרי השירותים.
זיו פופלבסקי, מנהל השיווק של "לעומק התודעה": "אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם חברת "דורקס". היה חשוב לנו להתחבר לחברת הקונדומים המובילה בישראל. לפרסום הקונדומים במועדוני הלילה יש ערך מוסף מלבד איכות החשיפה ופניה הממוקדת לקהל היעד, סצנת חיי הלילה ואיתה המסתורין, הסקס אפיל והמיניות, משרתים את ערכי המותג "דורקס" וגורמים לשילוב מוצלח ומתבקש".
יעל בן-חור, מנהלת OTC מפרומדיקו, מסרה: "החלטנו לפרסם בחדרי השירותים של מועדונים ובפאבים, כיוון שאנו יודעים שבמקומות אלו מתבצע סקס. לנו חשוב להדגיש לבליינים את חשיבות השימוש בקונדומי דורקס כאמצעי למניעת מחלות מין וכניסה להריון. במדיה זו אנו מקבלים חשיפה איכותית לקהל היעד שלנו ולכן החלטנו לפרסם לאורך כל השנה".