מחירי השיחות לחו"ל דרך בזק בינלאומי, הינם הגבוהים ביותר. כך עולה מבדיקה שערכה המועצה לצרכנות, בקרב שלוש החברות המספקות שירות שיחות בינלאומי ללקוחות פרטים.
תעריפי החברה יקרים יותר לכל סוגי הלקוחות: למזדמנים (שלא נרשמו כלקוחותיה), למשויכים רגילים שלא הצטרפו לאחד המסלולים המוצעים ללקוחות, ולמשויכים שבחרו באחד המסלולים שמציעה החברה.
חברת ברק נמצא כחברה המשתלמת ביותר. מחירי החברה זולים יותר ברוב המסלולים המוצעים על-ידי שלוש החברות. עם זאת, קווי זהב זולה יותר לצרכנים המשויכים אליה, שלא הצטרפו למבצעים, וכן לצרכנים שמתקשרים לכמה מספרים במדינה אחת.
ברק נמצאה כמשתלמת ביותר גם עבור לקוחות מזדמנים (מי שלא נרשמו כמשויכים לאף אחת משלושת המפעילות ולכן אינם יכולים להצטרף למבצעים). ברק נמצאה זולה יותר ל-11 מתוך 20 המדינות שנבדקו, קווי זהב ל-10 מהמדינות, ואילו בזק בינלאומי זוה יותר רק ל-3 מדינות מתוך ה-20 שנבדקו.
בדיקת המועצה לצרכנות נערכה לפני כשלושה שבועות, על-ידי מכון המחקר גיאוקרטוגרפיה. גם בבדיקה קודמת בנושא שנערכה באוגוסט האחרון, נמצאה בזק בינלאומי כחברה היקרה ביותר, ואילו קווי זהב היתה החברה המשתלמת ביותר.
המועצה לצרכנות הדגישה, כי מאז שנערכה הבדיקה האחרונה, העלתה חברת קווי זהב את המחירים למספר ארצות. מדובר בהתייקרות של: %25 לארה"ב, %16.67 לצרפת, %9.82 להודו, %7.82 לקנדה ו-%7.32 לבולגריה.
מנכ"ל המועצה לצרכנות, גלית אבישי, הדגישה כי המועצה לא תירתע גם בהמשך מפרסום תוצאות שאינן מחמיאות לבזק בינלאומי (או לכל חברת אחרת), וזאת חרף תגובות בלתי ראויות של החברה.
לדבריה, לאחר פרסום תוצאות בדיקת המועצה הקודמת, לפיה נמצאה בזק בינלאומי כחברה היקרה ביותר, שיגר מנכ"ל בזק בינלאומי, קובי חיון, מכתב לשרת התעשיה והמסחר, דליה איציק, בו האשים בין היתר את המועצה לצרכנות כי המחקר ההשוואתי שערכה המועצה, אינו משקף בצורה אובייקטיבית את המצב בשוק השיחות הבינלאומיות, וכי יש חשש שהמחקר נגוע במגמתיות אשר סיבתה אינה ברורה.