עוד דוח גרוע במשמרת של שרת התחבורה
מרב מיכאלי, שבוע בלבד לפני הבחירות לכנסת, חושף כי רמת הדיוק בתחבורה הציבורית ממשיכה לרדת, ובחודש אוגוסט האחרון ירדה בכנקודה אחת לציון 74, הנמוך מבין כל הדוחות שנערכו עד היום. מדד הדיוק מציין איחורים, הקדמות ואי ביצועי של נסיעות, כפי שמודדות המערכות האלקטרוניות האוטומטיות של אגף אכיפה, בקרה ופיקוח ברשות הארצית לתחבורה ציבורית.
את הציונים הטובים ביותר מקבלות החברות הבאות: מועצה אזורית אילות 98.5, גלים 98.3, נסיעות ותיירות 97.4, מועצה אזורית גולן 93.7, ש.א.מ 93.4,
נתיב אקספרס 93.2, ג'י בי טורס 92.1, דן באר שבע 91.2, אגד 89.9, אקסטרה 89.8, בית שמש אקספרס 89.1.
מנגד, את הציונים הגרועים ביותר מקבלות: מטרופולין 54.3,
אגד תעבורה 56.2, קווים 57.4 ו
חברת דן 60.4. ציון בינוני מקבלות תנופה 80.7,
סופרבוס 67.8 ואלקטרה אפיקים 61.2.
עלייה יפה, לעומת החודש שקדם (יולי), נרשמה בחברות תנופה, גולן וג'י בי טורס, אך ירידה ניכרת בחברות דן בדרום, סופרבוס ואגד תעבורה.
בשירות העירוני הרמה הכי גבוהה של דיוק נמצאת ברהט והנגב המערבי (גלים), באשכול הפרברי בחדרה (אגד), במטרונית בחיפה (סופרבוס) וכן באשכול הדרומי ובעיר רחובות (אגד). חברת אקסטרה המפעילה את השירות העירוני בנתניה והייתה מדורגת בצמרת הרשימה ירדה בכ-10 נקודות, וצנחה למקום ה-12 עם ציון 89.8.
הרמה הכי נמוכה של דיוק בשירות העירוני נמצאת בשרון -
חברת מטרופולין עם ציון של 46.6 בלבד, ואחר כך אשכול אונו-אלעד של קווים (49.6) ואשכול שרון-חולון (מטרופולין) 50.6 ואחריהן חשמונאים (קווים) תל אביב (דן) ועוטף ירושלים (אגד תעבורה).
בשירות הבין-עירוני מובילות נסיעות ותיירות ונתיב אקספרס ובתחתית הרשימה אלקטרה אפיקים (אשדוד-יבנה-ת"א).