|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין

מומחה למאבק במסיון: יש להניח שליהיא לפיד אכן משיחית

31/10/2022  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   בחירות 2022   |   תגובות

יו"ר ארגון "ביננו", הרב טוביה סינגר, מומחה עולמי למאבק במסיון, אומר כי הוא נוטה להאמין שהסרטון שבו טען מסיונר כי ליהיא לפיד, אשת ראש הממשלה, היא מאמינה משיחית בישו, מהימן. זאת למרות ההכחשה המאחורת מצד הדובר בסרטון.

הרב זינגר ציין בסרטון מטעמו את קרבת המשפחה שיש לליהיא לפיד לנוצרים, ואמר כי הדברים מעמידים באור אחר התנגדותו של יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, לחוק שאביו המנוח יוסף לפיד קידם נגד המסיון ואת דבריו של לפיד באחד מנאומיו כי הוא צאצא גם של ישו.

תאריך:  31/10/2022   |   עודכן:  31/10/2022
עידן יוסף
+בן-גביר הצביע בחברון: הזדמנות לממשלת ימין-ימין
08:17 01/11/22  |  איציק וולף
ח"כ איתמר בן-גביר הצביע בקלפי בעיר חברון ואמר לאחר הצבעתו כי בפתק של מפלגת הציונות הדתית מקבלים גם את נתניהו ראש ממשלה אבל גם ממשלת ימין מלא מלא. "מספיק שנים היו תירוצים למה לא מייישמים מדיניות של הימין. עכשיו זו הזדמנות שנהיה יותר גדולים מגנץ ונבצע מדיניות ימין ימין", אמר.
[צילום: דוברות עוצמה יהודית]
+רה"מ לפיד ביקר בקבר אביו: "הבטחתי לו שנמשיך לעבוד קשה"
08:17 01/11/22  |  מירב ארד
ראש הממשלה ויו״ר יש עתיד, יאיר לפיד, פתח את יום הבחירות לכנסת ה-25 בבית העלמין מול קברו של אביו, יוסף טומי לפיד: ״אבא שלי אמר לי כל חייו 'תזכור שהנס הכי גדול שקרה לנו הוא שיש ליהודים מדינה משלהם'. הבטחתי לו הבוקר שנמשיך לעבוד קשה כדי להבטיח את העתיד של הנס הזה״.
+יו"ר הכנסת בקלפי במבשרת ציון: "צאו להצביע עבור עתיד ילדיכם"
08:12 01/11/22  |  מירב ארד
יושב-ראש הכנסת ח"כ מיקי לוי התייצב (יום ג') בקלפי שבמקום מגוריו במבשרת ציון והצביע בשעה 7:00 עם פתיחת הקלפיות. בתום ההצבעה אמר יו"ר הכנסת: "אני קורא לכל הציבור לצאת ולהצביע. הבחירות האלה צמודות מאוד, יש פה תיקו וכל קול קובע. אלו בחירות שיכריעו את עתידה וזהותה הדמוקרטית-ליברלית של המדינה. הבחירה בידיכם. צאו להצביע עבור העתיד של הילדים שלכם, עבור ממשלה שאכפת לה".
+ישראלים נתקעו בשיקגו ולא יצביעו בגלל ביטול טיסה
08:07 01/11/22  |  איציק וולף
ישראלים רבים שתכננו להגיע היום לארץ בטיסה משיקגו כדי שיספיקו להצביע בבחירות לא יוכלו לעשות זאת, לאחר שבוטלה טיסה של חברת יונייטד איירליינס במהלך הלילה.
+מטאטא יורה
07:58 01/11/22  |  אביתר בן-צדף   |   לרשימה המלאה
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים  ▪  והפעם - אין אפשרות, חידוש עבש, נרדם בשמירה, כצפוי והמטאטא יורה  ▪  "אל נא רפא נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג)  ▪  הרבה בריאות, נחת, שלווה, שמחה ואושר  ▪  "הגרמנים לא חזרו למוטב, הם רק נחים" (בן הכט)
הניסוי הצליח [צילום: נתי שוחט/פלאש 90]
+דרעי: השקיעו עשרות מיליונים במגזר הערבי כדי שלא תהיה כאן מדינה יהודית
07:54 01/11/22  |  איציק וולף
יו"ר ש"ס, אריה דרעי, הצביע בקלפי בשכונת הר נוף בירושלים. לדבריו, המאבק הוא על מדינה יהודית. "השקיעו עשרות מיליונים במגזר הערבי כדי שלא תהיה כאן מדינה יהודית ותהיה מדינת כל אזרחיה", טען בפתח הקלפי.

עוד אמר כי סבב הבחירות הנוכחי הוא "יותר מהודק", כלשונו. "אין כאן רמאים שלוקחים קולות של הימין ומעבירים אותם לשמאל. עכשיו הכל ברור. יודעים כולם מי נמצא בצד הימין של מדינה יהודית ומי נמצא בצד שמאל של מדינה ישראלית. היום הדברים ברורים ויש רוב על-פי כל המחקרים של ציבור ימני בישראל", אמר.
[צילום: דוברות ש
[צילום: יעקב כהן]
+12,495 קלפיות נפתחו בבחירות לכנסת ה-25
07:45 01/11/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
יותר מ-6.7 מיליון בעלי זכות בחירה יכולים להגיע עד לשעה 22:00 לקלפיות ולבחור פתק של אחת מ-34 רשימות המתמודדות לכנסת  ▪  כ-18 אלף שוטרים מאבטחים את יום הבחירות
האם תושג הכרעה פוליטית בין הגושים [צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90]
+יו"ר ועדת הבחירות: הניחו בצד את העייפות ואת הציניות והצביעו
21:33 31/10/22  |  איציק וולף
יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, שופט בית המשפט העליון יצחק עמית, קורא לאזרחי ישראל לממש מחר את זכותם להצביע בבחירות לכנסת ה-25.

"אני פונה לאלה מביניכם שהתעייפו ושוקלים שלא להצביע. הניחו בצד את העייפות ואת הציניות. הצבעה בבחירות היא לא רק זכות אלא גם חובה. חובה לכם, למשפחתכם. יש בעלי זכות בחירה שאינם מצביעים כי אין מפלגה שעונה בדיוק על ציפיותיהם. חפשו את המפלגה שהכי קרובה לדעות שלכם והצביעו עבורה. כי הדרך להשפיע עוברת בקלפי", אמר (יום ב', 31.10.22) בהצהרת וידאו מיוחדת .
+בג"ץ: על מרצ לאפשר לערוץ 14 לשדר ממטה הבחירות שלה
20:31 31/10/22  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
ברק-ארז: נסיונה של המפלגה להדיר רק את ערוץ הימין מהווה פגיעה בגרעין הקשה של חופש העיתונות; היא אינה חייבת להעניק לו ראיונות
הכרעה רק במקרה הספציפי [צילום: ערוץ 14]
+הליכוד ביקשה לאשר שימוש בשני נוסחי פתקים
19:56 31/10/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
נציג הליכוד בוועדת הבחירות המרכזית פנה ליו"ר הוועדה בעקבות הטעויות בהדפסת פתקי הליכוד  ▪  טען שבמטה הבחירות חושדים שמדובר בניסיון חבלה בזדון מצד יריביה הפוליטיים של הליכוד  ▪  ההחלטה תתקבל רק ביום הבחירות
5.5 מיליון פתקי הצבעה פגומים [צילום: AP]
+ח"כ טיבי: בל"ד רחוקה מאוד מאחוז החסימה
17:36 31/10/22  |  עידן יוסף
ח״כ אחמד טיבי (חד"ש-תע"ל) ב׳כאן 11׳: "בל״ד מטעה את הציבור. היא רחוקה עשרות אלפי קולות מאחוז ההצבעה, בניגוד למה שהם אומרים".

עוד אמר: ״רצינו לשמור על המשותפת עם שלוש המפלגות, בדקה ה-90, בגלל שליש מנדט והסכם רוטציה, בל"ד עזבו ואנחנו ויתרנו. הנסיבות השתנו, הממשלה כשלה ואנחנו פונים גם ליהודים״.
+נתניהו: ממש לא התלהבתי שבן-גביר יהיה השר לבט"פ
17:18 31/10/22  |  עידן יוסף
נתניהו בראיון לגלי צה"ל על הפגישה עם בן-גביר במלון לאונרדו, והטענה של בן-גביר לפיה נתניהו התלהב מהרעיון שהוא יהיה שר בט"פ: "ממש לא. שמעתי את בקשתו, הוא זה שגילה התלהבות גדולה. אני אומר לך את העובדות".

בינתיים הגיע בן-גביר להתפלל בכותל המערבי, שם התקבל על-ידי קהל אוהד שביקש להצטלם עימו.
[צילום: שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים]
+הבחירות בצה"ל: כ-710 קלפיות צבאיות ייפרסו בבוקר
17:16 31/10/22  |  עידן יוסף
הבחירות המוקדמות לכנסת ה-25 בצה"ל נמשכו לאורך כל השבוע ויגיעו לשיאן מחר, (ג') ביום הבחירות המרכזי. מחר ייפתחו בצה"ל כ-710 קלפיות, מתוכן 130 ניידות. הקלפי הדרומית ביותר הוצבה במוצב טאבה (אילת) והצפונית ביותר במוצב אסטרא (חרמון). כרבע מהקלפיות בצה"ל הן קלפיות שנפתחו להצבעה מוקדמת.

הבסיסים בהם את מספר הקלפיות הגבוה ביותר הם קריית ההדרכה (עיר הבה"דים), צריפין ומחנה רבין (הקריה). כ-3,000 חיילים משתתפים בבחירות הנוכחיות כחברי ועדות קלפי צבאיות. 

כלל החיילים יוכלו להצביע ביום הבחירות בין השעות 08:00 בבוקר ועד 22:00 בערב. 29% מהמשרתים בצה"ל מצביעים בפעם הראשונה.
+עברי לידר: מזמין את בן-גביר וסמוטריץ' לשבת לשיחה
16:09 31/10/22  |  עידן יוסף
הזמר עברי לידר פירסם בחשבון האינסטגרם שלו רשומה המביעה חשש מעליית רשימת הציונות הדתית-עוצמה יהודית, אך תהה האם לא מדובר בבורות שבגללה הוא חושש, וכתב כי ישמח לארח את בן-גביר וסמוטריץ'.

בן-גביר השיב בתגובה לרשומה: "עברי, מותר שיהיו מחלוקות, אחים אנחנו. אני עסוק היום בבחירות, אבל אני מרים את הכפפה ואני יותר מאשמח לשבת איתך ולדבר. הבירה עליי".
+חופש כלכלי - המפלגה המובילה בחקיקה ליברלית
15:55 31/10/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
במקום האחרון בדירוג התנועה הליברלית החדשה: חד"ש תע"ל שפעלה נגד הערכים הללו  ▪  בתחתית דירוג השרים וסגני השרים מקום האחרון שרת התחבורה מרב מיכאלי עם ציון של מינוס 89 ובראש - שר האוצר ליברמן
תוצאות 'מדד החירות' של התנועה הליברלית
+מיארה: החרם של מרצ על ערוץ 14 פוגע בחופש העיתונות והביטוי
15:20 31/10/22  |  עידן יוסף
היועצת המשפטית לממשלה בתשובת המדינה לבג"ץ: החרם של מרצ על ערוץ 14 פוגע בחופש העיתונות והביטוי. עם זאת, היא אומרת שאין סבמכות בג"ץ להתערב בעניין (חדשות 12). מרצ מסרבת לאפשר סיקור של ערוץ עכשיו 14 במטה המפלגה בליל הבחירות.
+ביום הבחירות – בוחרים בטבע
14:26 31/10/22  |  דב גרינבלט   |   לרשימה המלאה
לפני הקלפי, או אחריה, פוגשים את הטבע, באחד מהטיולים המודרכים של החברה להגנת הטבע  ▪  7 אופציות, לטיולים הכי שווים של העונה, ברמות קושי שונות ובאזורים שונים בארץ, כדי שתוכלו לבחור בטיול המתאים לכם ביותר  ▪  אז נצלו את היום והצטרפו אלינו לטיול בכפר דייגים, על שפת המים, בפריחת סתיו מיוחדת, בצפייה בציפורים נודדות, בדיונות חול ועוד  ▪  מתי זה קורה? ביום הבחירות, שלישי, 1.11
לנצל את החופש [צילום: דוד כהן, פלאש 90]
+קרטל הסוקרים בשיתוף חלק מערוצי התקשורת מצופף שורות שוב?!
14:26 31/10/22  |  שלמה פילבר   |   לרשימה המלאה
כניסתנו לתחום הסקרים עם מדגם ליל הבחירות קצת מפחידה את הקרטל. נכנס גורם שמשבש את האידיליה: גם מזהה מגמות מוקדם מכולם, וגם "מכריח" את הסוקרים האחרים להתיישר באיחור אופנתי בהתאם למספרים
סקר דיירקט פולס [צילום: עכשיו 14]
+הנשיא הרצוג יצביע מחר בתיכון לאומנויות בירושלים
13:55 31/10/22  |  מירב ארד
שיא המדינה יצחק הרצוג יממש מחר את זכות הצבעתו בבחירות לכנסת ה-25. ההצבעה תערך בתיכון לאומנויות, רחוב יצחק אלחנן, ירושלים.
+השרה מיכאלי מגיבה לדרעי: "האיש שמתחבק עם בן-גביר מעיז לדבר על רבין"
13:00 31/10/22  |  מירב ארד
יו"ר מפלגת העבודה, השרה מרב מיכאלי מגיבה על דברי דרעי לפיהם "אם רבין היה חי הוא היה מצביע לש"ס": "האיש שמתחבק עם איתמר בן גביר מעיז לדבר על רבין. מזל שהרב עובדיה זצ״ל לא רואה את הברית שכרתת עם אלה שביזו אותו ומיררו את חייו וחיי הרבנית מרגלית המנוחה".
+נסיעות חינם בתחבורה הציבורית ביום הבחירות? בכלל לא פשוט
12:25 31/10/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בשל מחדל מידע של ועדת הבחירות המרכזית ומשרד התחבורה נמסרות לנוסעים גרסאות סותרות באשר לזכאותם לנסיעה ללא תשלום באוטובוסים וברכבות. חלק מהנוסעים לא יידעו האם לתקף את כרטיסיהם והדבר עשוי לגרום לעימותים מול פקחים
הנוסע צריך להחזיק מחוגה
+רה"מ לפיד: "מגיע לכל הישראלים ממשלה של אנשים הגונים"
11:58 31/10/22  |  מירב ארד
ראש הממשלה יאיר לפיד בפתח ישיבת סיעת יש עתיד: "אני אף פעם לא האמנתי שישראל מחולקת ל"אנחנו" ו"הם". כולנו אוהבים את המדינה, כולנו פטריוטים וציונים ורוצים לחיות פה ביחד. אני פונה מפה למצביעים שלא הצביעו לי בעבר ומבקש מכם הזדמנות לעבוד יחד אתכם".
+ביום הבחירות צפויים לעבור בנתב"ג כ-54,300 נוסעים
10:52 31/10/22  |  מירב ארד
ביום הביחרות צפויים לעבור בנמל התעופה בן גוריון כ-54,300 נוסעים ב-321 טיסות בינלאומיות. כ-26,444 נוסעים ימריאו מחר מנמל התעופה בן גוריון ב-158 טיסות בינלאומיות כ 27,825 נוסעים יכנסו לישראל. היום יעברו בנמל התעופה 63,900 נוסעים ב-391 טיסות.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מומחה למאבק במסיון: יש להניח שליהיא לפיד אכן משיחית
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2022
לקראת הבחירות, חושפת (יום ב', 31.10.22) התנועה הליברלית החדשה את תוצאות 'מדד החרות' המדרג את חברי הכנסת המקדמים בחקיקה את ערכי חופש הפרט והשוק החופשי. במקום הראשון במדד המפלגות, מפלגת חופש כלכלי בראשות אביר קארה ובמקום האחרון חד"ש תע"ל שפעלה נגד הערכים הללו.
31/10/2022  |  מירב ארד  |   חדשות
נחל פרת למיטיבי לכת. בלב מרחב בנימין, שוכנת שמורת נחל פרת - היפה שבנחלי מדבר יהודה. הנחל, שמתחיל מהרי רמאללה, שופע מעיינות ובריכות, חי וצומח ייחודיים. כיצד נוצר הוואדי המרשים? איך הוא השפיע על יצירת דרכים במרחב? איזה מרדף התרחש כאן ומה הקשר של לשמירת טבע ואקולוגיה דווקא לשמורת טבע זו? הצטרפו אלינו, לטיול הרטוב, המהנה והמעניין, בנחל היפה בבנימין. רמת קושי - בינונית, כ-5 ק"מ. לפרטים והרשמה לחצו כאן
31/10/2022  |  דב גרינבלט  |   יומני בלוגרים
רובכם לא מכירים את הדרמה שהתרחשה באולפני החדשות ביום הבחירות לפני שנה וחצי, מרס 2021, בין השעה 19:00 ל-21:00. השמועה מספרת כי לכל אחד מהערוצים יצא מדגם שונה. קורה. בערוץ 13 עם קמיל פוקס עמד המדגם הראשוני על 62:58, בכאן 11 עם דודי חסיד המדגם הראשוני עמד על 61:59, ובערוץ 12 עם מנו גבע המדגם הראשוני סיים בתיקו 60:60.
31/10/2022  |  שלמה פילבר  |   יומני בלוגרים
מחדל המידע בתחבורה הציבורית נמשך. מהערב (יום ב', 31.10.22) בשעה 20:00 ועד למחרת יום הבחירות לכנסת ה-25 (יום ד', 2.11.22) בשעה 03:59 לפנות בוקר, יהיו כל הנסיעות בתחבורה הציבורית העולות על מרחק אווירי של 15 ק"מ ללא תשלום. על נסיעות עירוניות בטווח שבין 0 ק"מ ל-15 ק"מ (התעריף הצהוב) תידרשו לשלם. חישוב זה חל באוטובוסים, ברכבלית, בכרמלית, ברכבת ישראל וברכבת הקלה.
31/10/2022  |  עידן יוסף  |   תחקירים
הקלפיות יפתחו מחר בשעה 07:00 בבוקר, ובמשטרה ובוועדת הבחירות המרכזית נערכים לכל תרחיש. כ-18 אלף שוטרים ייפרסו ברחבי הארץ כדי לשמור התנהלות התקינה של יום הבחירות.
31/10/2022  |  מירב ארד  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il