קרלסברג היא נותנת החסות הראשית השנה במשחקי היורו 2004. מבשלות בירה ישראל, יצרנית ומשווקת בירה קרלסברג, יוצאת לקראת המשחקים בפורטוגל, במסע פרסום הכולל סרט טלוויזיה, פעילות קד"מ, עיתונות ומבצעי צרכנים, בהשקעה כוללת של מיליון דולר.
סרט הפרסומת מבית היוצר של משרד הפרסום של קרלסברג העולמית (סאצ'י & סאצ'י), הותאם לשוק המקומי על-ידי משרד הפרסום אריאלי פובליסיס.
סרט הפרסומת מבוסס על "דו-שיח" בין שתי מצלמות, כאשר מצד אחד נראה פאב מלא בחוגגים ששותים בירה קרלסברג ומצד שני קבוצת כדורגל שמתכוננת לעלייה למגרש למשחק מאוד חשוב. כאשר הקבוצות כבר על המגרש מסתבר שהיציאה ריקה מאנשים מכיוון שהם נשארו בפאב כי היה להם קשה לעזוב את הקרלסברג. ברגע האחרון, עם שריקת השופט לתחילת המשחק, הפאב מתרוקן וכולם רצים למשחק.
הסגיר לסרט:"Carlsberg part of the Game - נותנת החסות הראשית ליורו 2004".
לדברי רונן בן נון, מנהל מותג קרלסברג: "הפעילות השיווקית של קרלסברג הקיץ מתמקדת במשחקי יורו 2004 - סרט הפרסומת החדש הינו חיזוק למבצע שהחל בחודש מאי בו אנו מגרילים חבילות אירוח VIP למשחקי הרבע גמר והגמר בפורטוגל".