|   15:07:40
  איציק וולף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?

אביב גפן שר את שירו של אביו 'הנסיך הקטן' באירוע 'שרים בכיכר'

24/04/2023  |   איציק וולף   |   חדשות   |   חגים ומועדים   |   תגובות

הזמר אביב גפן הופיע באירוע הזיכרון 'שרים בכיכר' בתל אביב ושר את שירו של אביו המנוח, יהונתן גפן, 'הנסיך הקטן'. המשורר יהונתן גפן נפטר לפני פחות משבוע.

תאריך:  24/04/2023   |   עודכן:  24/04/2023
איציק וולף
+גלנט: "נושאים עיניים בתקווה אל עתיד של אחדות ושל שגשוג"
13:04 25/04/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
שר הביטחון נאם בטקס הממלכתי לזכר חללי מערכות ישראל בבית העלמין בקריית שאול בתל אביב  ▪  פנה למשפחות השכולות ואמר: "כזו היא מציאות חיינו בארץ היפה והקשה הזו - יד אחת עוסקת ביצירה ובבניין והיד השנייה אוחזת בחרב"
שר הביטחון בבית העלמין בקרית שאול [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]
+טקסי אזכרה ממלכתיים נערכו לעולי הגרדום: "אחים ולוחמים שלחמו ונהרגו יחד"
12:20 25/04/23  |  מירב ארד
הנהגת בית"ר העולמית בראשות המנכ"ל יגאל ברנד קיימה היום יום הזיכרון (ג') מספר טקסים רשמיים לזכר עולי הגרדום הקבורים ביישובי הצפון- ראש פינה, צפת, שבי ציון וכלא עכו. מנכ"ל ההנהגה העולמית של בית"ר החל את הבוקר בטקס זיכרון ממלכתי בבית הקברות הישן בראש פינה. לאחר מכן המשיך לטקס הנחת זר בחלקת עולי הגרדום בצפת, בטקס בו השתתף גם שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי יצחק ווסארלוף. ברנד נאם בפני המשפחות השכולות הרבות והקהל הרב. לבסוף, סיים את היום בטקס לזכר חללי פורצי כלא עכו שהתקיים בשבי ציון. בנאומו אמר יגאל ברנד: "כאן בבתי העלמין הצבאיים קבורים בנינו שלנו אשר לחמו למען העם והארץ ובזכות מסירות נפשם וזקיפות קומתם קמה מדינת ישראל. בבית העלמין הזה קבורים יחד כתף אל כתף בני כל העדות. אחים, לוחמים אשר לחמו וחלמו כדי להקים את מדינת ישראל ולבסוף גם נהרגו יחד. אנו, כאיש אחד בלב אחד, נזכור אותם נצדיע להם ולא נשכח אותם לעולם".


+ראש מועצת בנימין: שום טרור לא יעצור אותנו
11:43 25/04/23  |  איציק וולף
ראש המועצה האזורית בנימין, ישראל גנץ, הגיב על פיגוע הירי שבו נפצע גבר בן 28 בוואדי חרמיה. "שום טרור לא יעצור אותנו. הטקס יתחיל כרגיל. ההתיישבות ממשיכה בדרכה הגיבורה והציונית לגאולת הארץ. באויב יש להילחם עד חורמה", אמר.

+קריאות 'בושה' לעבר השרה רגב בבית העלמין בחולון
11:40 25/04/23  |  איציק וולף
בבית העלמין הצבאי בחולון קראו משתתפים באזכרה לחללי מערכות ישראל קריאות 'בושה' לעבר שרת התחבורה, מירי רגב. משתתפים אחרים קראו שלא להגיב לקריאות הללו.
+בית העלמין בב"ש: עימותים בין משפחות שכולות וצעקות לעבר בן-גביר
11:35 25/04/23  |  מירב ארד
עימותים בין משפחות שכולות, כולל חילופי קללות בבית העלמין הצבאי בבאר שבע. משפחות שכולות צעקו לעבר השר לביטחון לאומי איתמר בן-גביר "לך הביתה", "לך לבקו"ם" בפתח טקס הזיכרון בבית העלמין הצבאי בעיר. השר השיב: "אני מרכין את ראשי. מותר להם לצעוק". בסיום נאומו זכה למחיאות כפיים.


+משפחות שכולות הפריעו לנאומה של ח"כ מיכל וולדיגר בבית העלמין ברעננה
11:31 25/04/23  |  מירב ארד
בית העלמין רעננה: משפחות שכולות הפריעו לנאומה של סגנית שר האוצר ח"כ מיכל וולדיגר. משפחות החלו להשמיע קריאות ושירים ומשפחות אחרות דרשו מהן לכבד את המעמד.
+פרובוקציה באשקלון: אישה הניפה שלט ש"תלך אתה לעזאזל" עם התחלת נאום שר התקשורת
11:28 25/04/23  |  מירב ארד
פרובוקציה באשקלון: אישה הניפה שלט "שתלך אתה לעזאזל" במהלך טקס הזיכרון בבית הקברות הצבאי באשקלון לאחר התחלת נאום שר התקשורת, שלמה קרעי במקום.
+השר אקוניס ויתר על נאומו בבית העלמין לטובת אם שכולה
11:25 25/04/23  |  איציק וולף
שר המדע, החדשנות והטכנולוגיה, אופיר אקוניס, ויתר על נאומו בטקס יום הזיכרון בחלקה הצבאית בבית העלמין נחלת יצחק בתל אביב. הוא נתן את זכות הדיבור לנינט מונשיין, אמו של שון מונשיין שנפל בצוק איתן. אקוניס הניח את הזר בשם הממשלה.
+השר גולדנוקפף קרא משניות ופרקי תהילים ברחבת הכותל המערבי
11:21 25/04/23  |  מירב ארד
שר הבינוי והשיכון והשר במשרד רה"מ הרב יצחק גולדקנופף התייחד עם זכר חללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה הי"ד. השר קרא משניות ופרקי תהילים ברחבת הכותל המערבי לצד רב הכותל והמקומות הקדושים הרב שמואל רבינוביץ שליט״א.
[צילום: הקרן למורשת הכותל המערבי]
+השר בן-גביר נכנס לטקס הזיכרון בב"ש עם פצוע ממלחמת יוה"כ
11:17 25/04/23  |  מירב ארד
השר לביטחון לאומי איתמר בן-גביר נכנס לטקס הזיכרון בבאר שבע יחד עם יואל שרון שנפצע במלחמת יום הכיפורים וארבעה מחייליו טמונים בבית העלמין הצבאי בבאר שבע.
+בצל עימותים מקומיים: צפירה פתחה טקסי הזיכרון
11:07 25/04/23  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
בהר הרצל בירושלים נפתח הטקס הממלכתי המרכזי לזכר חללי מערכות ישראל  ▪  בבית העלמין בעספיא מנעו כניסה של השרה גילה גמליאל ובבאר שבע נשמעו צעקות והיו עימותים בין באי בית העלמין  ▪  נאום ראש הממשלה עבר ללא הפרעות וללא קריאות ביניים
נשיא המדינה, ראש הממשלה והרמטכ"ל בטקס בהר הרצל [צילום: ערוץ כנסת]
"יש לזכור שאחים אנחנו" [צילום: ערוץ כנסת]
+מחאה נגד השרה גמליאל בבית העלמין הצבאי בעספיא
10:45 25/04/23  |  איציק וולף
רכבה של השרה גילה גמליאל נחסם בכניסה לבית העלמין הצבאי בעספיא, על-ידי נציגי ציבור של העדה הדרוזית. זאת, לאחר שבני העדה קראו לנציגי הממשלה שלא להגיע אל הטקס הממלכתי. השרה גמליאל נאלצה לעזוב את המקום.

המוחים, יחד עם נציגי משפחות שכולות, מסרו כי למרות שביקשו מספר רב של פעמים מהשרה לא להגיע לטקס, היא התעקשה ובאה ולא שעתה לבקשות המשפחות. ד"ר אמיר חניפס אמר כי נציגי ממשלה שהפכו את החללים הדרוזיים לחללים סוג ב' ואת החיילים המשוחררים בני העדה לעברייני בנייה בעל כורחם אין להם מקום בטקסי יום הזיכרון של העדה.
המהומה בכניסה לבית העלמין בעוספיה [צילום: חנן זיסו תקשורת]
+פצוע הירי בכביש 60 מטופל בהכרה מלאה בהדסה עין כרם
10:37 25/04/23  |  איציק וולף
אל יחידת הטראומה בבית החולים הדסה עין כרם פונה בן 28 עם פגיעת ירי בזרוע, מאירוע ירי בכביש 60. מבית החולים נמסר כי מצבו בינוני שהוא בהכרה מלאה ושהוא עובר בשעה זו בדיקות הדמיה.
+משפחות שכולות עזבו את בית העלמין הצבאי בבאר שבע
10:36 25/04/23  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

+האיגוד הישראלי להנדסת בטיחות: "הפעלה לא נכונה של זיקוקים עלולה לגרום תאונות קשות"
09:55 25/04/23  |  מירב ארד
לקראת אירועי יום העצמאות, האיגוד הישראלי להנדסת בטיחות מצא לנכון להדגיש מספר נושאים לצורך שמירה על הבטיחות בעת הפעלת זיקוקי די-נור: הזיקוקין המותרים לרכישה ולשימוש הקהל הרחב הם זיקוקין קטנים (כדוגמת זיקוקי "עוגה"/"יום הולדת") בלבד. רק בעל הסמכה/רישיון כ"מפעיל זיקוקין די-נור" רשאי לקנות ולהשתמש בשאר סוגי הזיקוקין; חל איסור מוחלט על מכירה לציבור הרחב של זיקוקין שאינם זיקוקין קטנים ; אין לפרק זיקוקין מסוג כלשהוא ואין לנסות ולהפעיל חומרים שפורקו מזיקוקין. אחסנת זיקוקין מותרת אך ורק במחסן ייעודי שקיבל היתר לכך (למעט אחסון זמני באתרי שיגור מאושרים).
+פיגוע הירי בבנימין: הירי בוצע מתוך מונית פלשתינית
09:47 25/04/23  |  איציק וולף
חקירה ראשונית של פיגוע הירי שהתרחש בצומת המשטרה הבריטית, צפונית ליישוב עפרה שבבנימין, מעלה כי הירי בוצע לעבר הרכב הישראלי ככל הנראה מתוך מונית פלשתינית.
+חללים חללים
09:45 25/04/23  |  יפעת גדות   |   לרשימה המלאה

מספר בלתי נתפס [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+דיווח: פצוע קל בפיגוע ירי בוואדי חרמיה בשומרון; המחבלים נמלטו
09:43 25/04/23  |  איציק וולף
פיגוע ירי התרחש בוואדי חרמיה שבין שילה לבית אל. על פי דיווחים ראשוניים - אדם אחד נפצע קל מירי המחבלים. כוחות צה"ל נמצאים במקום שבו ממוקמת אנדרטת זיכרון לחללי צה"ל.
+גלנט: המשפחות השכולות - מקור עוצמה והשראה
09:16 25/04/23  |  איציק וולף
שר הביטחון, יואב גלנט, אמר כי המשפחות השכולות הן מקור עוצמה והשראה עבורו. פנה. "אתם שבכל יום אוזרים מחדש את תעצומות הנפש, זוקפים ראש ודבקים בחיים - מהווים עבורי מקור עוצמה והשראה. סיפוריהם של הנופלים מכל שדרות העם הם סיפורה הייחודי של המדינה, סיפורו של צבא ההגנה לישראל", אמר (יום ג', 25.4.23) בטקס הקראת שמות החללים בהיכל הזיכרון בהר הרצל בירושלים.
+עומסים כבדים בדרכים סמוך לבית העלמין הצבאי בקרית שאול
09:08 25/04/23  |  איציק וולף
בשל עומסי תנועה כבדים ברחובות והדרכים הסמוכים לבית העלמין הצבאי בקרית שאול מתבקש ציבור הנהגים שלא להגיע למקום. מן המשטרה נמסר כי ניתן להחנות את כלי הרכב בחניונים בסינמה סיטי גלילות ובאקספו במרכז הירידים. מהחניונים יוצאות הסעות תכופות לבית העלמין הצבאי.
+כ-1,200 חרדים השתתפו בטקס לזכר חללי צה"ל החרדים
22:48 24/04/23  |  איציק וולף
כ-1,200 חרדים השתתפו הערב בטקס לזכר חללי צה״ל שנערך ב'היכל שלמה' בירושלים. הערב הוקדש לזכרם של חללי צה"ל החרדים ובתוכם משרתי הנח"ל החרדי הראשון וחללי מסלולי השירות החרדיים הקיימים כיום בצה"ל.

נציג הממשלה, השר חיים ביטון (ש"ס), אמר כי נשא דברים ואמר כי השכול הוא מנת חלקה של האומה כולה. "זהו ערב שמשדר אחדות ועוצמה, יחד עם שמירה על מסורת ישראל. אחדות - היא מילת המפתח והתשובה לשונאי ישראל שרוצים לכלותינו", אמר.
+יותר מעשרת אלפים משתתפים בטקס הזיכרון הישראלי-פלשתיני
22:12 24/04/23  |  איציק וולף
ותר מעשרת אלפים בני אדם משתתפים הערב בטקס יום הזיכרון הישראלי-פלשתיני בגני יהושע בתל אביב. הטקס התקיים בהשתתפות משפחות פלשתיניות שכניסתן לישראל הותרה לאחר שבית המשפט העליון הורה לשר הביטחון להעניק להן את ההיתר.
+הרמטכ"ל: נניח את ענייני השעה מחוץ לבתי העלמין
20:45 24/04/23  |  איציק וולף
הרמטכ"ל, רב-אלוף הרצי הלוי, קרא שלא להכניס את המחלוקת הפוליטית לאזכרות לחללי מערכות ישראל ואמר כי יום הזיכרון הוא "מעל לכל זמן ומעבר לכל מחלוקת", כלשונו.

"מתוך אחריותנו להגן על זכר הנופלים, מחר נניח את ענייני השעה מחוץ לבתי העלמין", אמר בטקס הזיכרון הממלכתי בכותל המערבי. "אני מייחל כי ביום הזה נהיה נאמנים למורשתנו ונתמסר אך ורק להתייחדות עם זיכרון הנופלים ועם כאבנו על לכתם", דברי הרמטכ"ל
+"בימי מחלוקת - קול הצפירה חזק וכואב מתמיד"
19:49 24/04/23  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
מדינת ישראל מתכנסת בזיכרון הנופלים במערכות ישראל ובפעולות האיבה  ▪  בכותל המערבי מתקיים כבכל שנה הטקס הממלכתי הפותח את אירועי יום הזיכרון  ▪  נשיא המדינה קרא לאזרחי ישראל להתאחד סביב זיכרון הנופלים במיוחד בימי המחלוקת הפוליטית העזה
דגלי הלאום ברחבת הכנסת, הערב [צילום: נועם מושקוביץ, דני שם טוב, דוברות הכנסת]
נשיא המדינה, יצחק הרצוג ברחבת הכותל, הערב [צילום: קובי גדעון, לע"מ]
+יו"ר הכנסת הציע מצע לנוסח נאום אחיד ביום הזיכרון
18:58 24/04/23  |  עידן יוסף
יו״ר הכנסת, אמיר אוחנה, פנה לחברי הכנסת והציע נוסח שיוכל לשמש כבסיס לנאום ביום הזיכרון. במייל ששלח הדגיש שזה לא נוסח מחייב וחברי הכנסת רשאים להיעזר בו כדי להכניס את סגנונם האישי.
+נתניהו: הבריח התיכון של המעבר מיחידים לעם הוא ערבות הדדית
18:37 24/04/23  |  עידן יוסף
ראש הממשלה בנימין נתניהו בטקס יום הזיכרון בבית יד לבנים: "השנה, אחרי שאיבדנו זוגות של אחים ואחיות נפלאים, תחושת היותנו אחים צריכה להתחדד ביתר שאת. כן, אחים. לפעמים מתווכחים, לפעמים מתרגזים, לפעמים קצת מתרחקים. אבל תמיד, בכל מצב, תלויים זה בזה.

"הבריח התיכון של המעבר מיחידים לעם הוא ערבות הדדית, אחריות ואחווה. בזכות האחווה הסתערו הנופלים קדימה כתף-אל-כתף. בזכות האחווה חיפו הנופלים זה על זה, תחת אש. בזכות האחווה אימצו הנופלים אל גופם רימון-יד כדי שחבריהם לא ייפגעו, גם במחיר חייהם שלהם.

"בחשכת השכול, ברגעי הקושי והדכדוך מושטת אלינו ידו של העם. העם נותן כוח עצום. אבל כשהעם מושיט לנו יד, הם איתנו ביתר שאת. כך היה לאורך כל שנותיה של המדינה, וכך קורה גם היום".
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אביב גפן שר את שירו של אביו 'הנסיך הקטן' באירוע 'שרים בכיכר'
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  חגים ומועדים
נשיא מדינת ישראל, יצחק הרצוג, קרא לאזרחי ישראל להתאחד השנה יותר מתמיד בכאב על הנופלים במערכות ישראל.
24/04/2023  |  איציק וולף  |   חדשות
יאיר לפיד ברוגז, צ'ילבה, הוא לא יבוא לטקס הדלקת המשואות, והוא בישר לשרה רגב כי הכיסא שלו יישאר ריק. לא נורא, נישט געפערלאך, אתם יודעים מה, אם הוא לא היה מספר לנו לא היינו יודעים, כי גם אם היה מגיע, והיה יושב על כיסאו, הכיסא שלו היה נותר ריק. הכיסא של לפיד בכנסת ריק, הכיסא שלו באופוזיציה, ברכב, בסלון ביתו, ריק, הכיסא שלו כאשר היה חבר הממשלה היה ריק, הכיסא של לפיד תמיד ריק, כי לפיד הוא ריקה אחד גדול.
בג"ץ בהרכב שלושה שופטים קבע - פה אחד - שיש לאפשר כניסת פלשתינים לתחומי ישראל לצורך קיום טקס זיכרון משותף לישראלים ולפלשתינים בערב יום הזיכרון.
24/04/2023  |  יוסי דר  |   יומני בלוגרים
ערב יום העצמאות ה-75 - בישראל חיים יותר מ-9.7 מיליון בני אדם. מיום העצמאות שעבר גדלה אוכלוסיית ישראל ב-216 אלף איש, בתקופה זו נולדו כ-183 אלף תינוקות, הגיעו כ-79 אלף עולים, ונפטרו כ-51 אלף איש - כך עולה (יום ב', 24.4.23) מנתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה. בקרב האוכלוסייה בישראל 7.145 מיליון יהודים (73.5%), 2.048 מיליון ערבים (21.0%) ו-534 אלף אחרים (5.5%).
24/04/2023  |  מירב ארד  |   חדשות
יום הזיכרון התשפ"ג - הערב בשעה 20:00 ייפתחו אירועי יום הזיכרון עם צפירת בת דקה שיתשמע בכל רחבי הארץ. לאחר מכן יחלו עצרות הזיכרון ברחבי הארץף כאשר ברחבת הכותל המערבי יחל הטקס הממלכתי - הדלקת נר הזיכרון במעמד נשיא המדינה יצחק הרצוג, שר הביטחון יואב גלנט והרמטכ"ל הרצי הלוי.
24/04/2023  |  מירב ארד  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il