|   15:07:40
  איתמר לוין  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
מפעילה למעלה מ-750 חנויות

קבוצת פוקס תוציא לחל"ת 6,000-3,600 עובדים

רשת החנויות צופה פגיעה משמעותית בתוצאותיה ברבעון השלישי של השנה ומסבירה שהיא מתאימה את מספר העובדים לירידה החדה בפעילות המשביר יוצא לחל"ת 600 עובדים
22/10/2023  |   איתמר לוין   |   חדשות   |   מלחמת חרבות ברזל   |   תגובות
ירידות חדות בבורסה
המסחר בבורסה הסתיים (22.10.23) בירידות שערים חדות, על-רקע ההמתנה לכניסה הקרקעית לרצועה עזה והתקריות החוזרות ונשנות בגבול הצפון. מדד ת"א-35 ירד ב-2.2%, מדד ת"א-125 ירד ב-2.5%, ומדד הפיננסים - ב-2.65%.

רשת פוקס תוציא אלפי עובדים לחופשה ללא תשלום בת חודש בשל מלחמת חברות ברזל - הודיעה פוקס-ויזל (22.10.23). הרשת אומרת כי החלה להודיע לעובדים במטה הקבוצה ובחנויותיה על הצעד, הצפוי להקיף 30%-50% מ-12,000 עובדיה - דהיינו 6,000-3,600 עובדים. התאגדות רשתות המסחר מזהירה, כי בהעדר סיוע ממשלתי לתשלום שכרם של עובדיהן - 100,000 מהם (שליש ממספרם הכולל) יוצאו לחל"ת בימים הקרובים.

קבוצת פוקס מפעילה בישראל למעלה מ-750 חנויות, מתוכן 420 במותג פוקס (הלבשה ומוצרי בית), 140 של רשת-הבת ריטיילורס למוצרי ספורט ופנאי ו-170 של מותגים נוספים (ובראשם שילב, בילי האוס וסאקס). היא אומרת כי מאז פרוץ המלחמה "הצטמצמו היקפי פעילות הקבוצה בישראל באופן משמעותי. למועד זה, חנויות הקבוצה בישראל פועלות ככל שניתן במרכזי קניות הפתוחים בהתאם להנחיות פיקוד העורף ובהתאמות לתנועת הקונים המצומצמת. אתרי הסחר המקוון ממשיכים לפעול, ומטה הקבוצה עובד במתכונת מצומצמת בלבד".

פוקס מסבירה, כי "לאור האמור לעיל ובצל אי-הוודאות הרבה בעת הזו לרבות ביחס למשך והיקף המלחמה, הקבוצה החלה לנקוט צעדים שמטרתם צמצום הוצאות והקטנת הנזק הכלכלי בתקופה מאתגרת זו מתוך אחריות לכלל עובדיה ולקוחותיה של הקבוצה ועל-מנת לאפשר חזרה לפעילות סדירה בישראל בבוא העת".

לצד הוצאת עובדים לחל"ת, ויתרו חלק מבכירי הקבוצה על מחצית משכרם למשך חודש. בראשם עומדים בעל השליטה והמנכ"ל הראל ויזל, יו"ר פוקס-ויזל אבי זלדמן ומנכ"ל ריטיילורס תומר צ'פניק. הקבוצה גם מזהירה מפני השפעה מהותית לרעה של המלחמה על תוצאותיה ברבעון השלישי של השנה.

רשת המשביר הודיעה גם היא על הוצאת חלק ניכר מעובדיה לחל"ת. הרשת צופה, כי מדובר יהיה ב-40% מבין 1,500 עובדיה (דהיינו 600 עובדים), בשלב זה - למשך חודש. בסניפי הרשת מועסקים גם 800 נציגים של זכיינים, שאינם עובדי המשביר, אך סביר להניח שגם העסקתם תצומצם. בעל השליטה ברשת, רמי שביט, הודיע שהוא מוותר על מחצית משכרו לחודשים אוקטובר-דצמבר, ואילו יתר עובדי המטה (שלא יוצאו לחל"ת) יוותרו של 10%-30%.


תאריך:  22/10/2023   |   עודכן:  22/10/2023
איתמר לוין
+התחזה לאיש סיוע לכוחות, ובזז מזירת הטבח ברעים
01:56 23/10/23  |  עידן יוסף
כתב אישום הוגש נגד תושב באר שבע, אמיר טיאס, בגין הסגת גבול, התפרצות בתחבולה וגניבה. טיאס התחזה לאדם שבא לסייע לכוחות באיתור גופות נעדרים, ובזז מגורון מזירת הטבח ברעים. כמו-כן, גנב ארנק ובתוכו 10,000 דולר וכרטיס אשראי.
+המפכ"ל על ערביי ישראל: "צריך להגיד מילה טובה על התנהגות מופתית וכמעט אפס אירועים"
01:35 23/10/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הוועדה לביטחון לאומי דנה במוכנות לתרחיש "שומר החומות 2", כאשר חלק מחברי הכנסת מחו על עצם קיום הדיון בשעה זו ודרשו דיון חסוי  ▪  מפכ"ל המשטרה יעקב שבתאי: "יש מספיק כוחות שיכולים לתת מענה אם נצטרך לפעול מציע שלא ינסו אותנו"  ▪  ארגונים וגורמים שונים דנו בסוגיות הקשורות בהסתה, בתפקידן של מיליציות פרטיות ובצורך בשיתוף פעולה בין הרשויות המקומיות למשטרה כדי לשמור על הסדר
רב ניצב קובי שבתאי [צילום: דני שם טוב/דוברות הכנסת]
+אושר מענה ראשוני למשפחות החטופים והנעדרים
01:04 23/10/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
אושר ההסכם בין הממשלה לביטוח הלאומי המסדיר הכרה במשפחות שאינן חלק מכוחות הביטחון וכן בזכויותיהן  ▪  ההסכם נועד לתת מענה זמני לסוגיה עד הסדרתה בחקיקה ראשית ובמסגרתו יוענקו למשפחות הזכאויות והתגמולים הניתנים למשפחות של חלל פעולת איבה
נעם דן ומיכל לובנוב [צילום: דני שם טוב/דוברות הכנסת]
+סגן הרמטכ"ל מסר בקריה סקירה לוועדת החוץ והביטחון
00:21 23/10/23  |  עידן יוסף
ועדת החוץ והביטחון המשיכה (א') ברצף דיוניה בעקבות "חרבות ברזל" וקיימה בבסיס הקריה בת"א ישיבה חסויה בהשתתפות סגן הרמטכ"ל, אלוף אמיר ברעם. במהלך הדיון הוצגו עיקרי הערכת המצב המבצעית. כמו-כן, נסקרו תמונת המודיעין, תוכניות הצבא להמשך המערכה והצרכים המבצעיים.
[צילום: דובר צה"ל]
+נציג האו"ם: עזה צריכה לפחות 100 משאיות סיוע ביום
00:05 23/10/23  |  עידן יוסף
תת-מזכ"ל האו"ם לעניינים הומניטריים ומתאם סיוע החירום לעזה מסר כי הכרחי להגדיל את הגישה של סיוע לכדי לפחות 100 משאיות ביום.

לדבריו, נפח הסחורות שהוכנסו עד עתה מקביל לכ-4% מהממוצע היומי של היבוא לעזה לפני "מעשי האיבה", כלשונו, והוא אך שבריר של מה שדרוש בעזה אחרי 13 ימים של מצור מוחלט.
+ביידן שוחח עם חמישה מנהיגים במערב על המלחמה בעזה
23:57 22/10/23  |  עידן יוסף
נשיא ארה"ב ביידן שוחח על המלחמה בישראל עם ראש ממשלת קנדה, נשיא צרפת, קנצלר גרמניה, ראש ממשלת איטליה וראש ממשלת בריטניה על המלחמה בעזה. כך נמסר מהבית הלבן. בהצהרה משותפת, מסרו המנהיגים כי הם תומכים בזכותה של ישראל להגן על עצמה מפני מפני טרור. בנוסף, בירכו המנהיגים על שחרור החטופות וקראו לשחרור מיידי של שאר החטופים שנמצאים בידי חמאס בעזה.

מחר יגיע לישראל ראש ממשלת הולנד מארק רוטה, שהיום אמר כי לישראל הזכות להגן על עצמה, אך עליה לפעול באופן מידתי ועל-פי כללי המלחמה.
+חיל-האוויר תוקף בלבנון
23:47 22/10/23  |  עידן יוסף
כלי תקשורת בלבנון מדווחים כי חיל-האוויר תוקף בלבנון. היום חיסל צה"ל שש חוליות מחבלים מצפון, מספר שיא מתחילת המלחמה. התקיפה מתבצעת במקביל לתקיפתן הלילה של עשרות מטרות טרור ברחבי רצועת עזה.
[צילום: דובר צה''ל]
+צה"ל תקף שתי חוליות חיזבאללה בגבול לבנון
23:36 22/10/23  |  עידן יוסף
צה"ל תקף הלילה שתי חוליות מחבלים שזוהו בשטח לבנון, במרחב מתת והר דב. על-פי החשד החוליה במתת התכוונה לשגר טילי נ"ט לעבר שטח ישראל והחוליה בהר דב התכוונה לשגר רקטות. שתי החוליות חוסלו בטרם ירו.
[צילום: דובר צה''ל]
+ביידן ונתניהו סיכמו: הסיוע ההומניטרי לעזה יימשך באופן שוטף
23:29 22/10/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
היום הוכנס דרך מעבר רפיח שבמצרים, סיוע הומניטרי של האו״ם המכיל מים, מזון וציוד רפואי בלבד  ▪  דיווח מצרי: לקראת מחר מכינים 40 משאיות עם סיוע הומניטרי שתיכנסנה לרצועת עזה
[צילום: עבד אל-רחים חטיב/פלאש 90]
+בתי ההארחה לא יספיקו, מפונים ישוכנו במבני ציבור
23:07 22/10/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
צה"ל פינה עוד 14 ישובים בצפון, סך הכל 120,000 תושבים מפונים  ▪  בתי המלון עמוסים, ומפונים משוכנים בבתי הארחה  ▪  פינוי קריית שמונה לקראת סיום
מפונים במלון בים המלח [צילום: יוסי זמיר/פלאש 90]
+ילקוט תמים התברר כמטען חבלה
22:45 22/10/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ילקוט בית ספר ממולכד שנשאו מחבלי ארגון הטרור הכיל 7 ק"ג חומר נפץ  ▪  יחידת יהל"ם ממשיכה בזיכוי מטענים ואיסוף אמצעי לחימה של חמאס, ואספה יותר מ-4,000 אמצעי לחימה, חלקם פוצצו
המטען בתיק [צילום: דובר צה"ל]
+לפיד לסנטורים: שימו הכל בצד כדי לסייע צבאית לישראל
22:05 22/10/23  |  עידן יוסף
ראש האופוזיציה יאיר לפיד למשלחת הסנטורים הדו-מפלגתית: ״אתם מוכרחים לצלוח את הבלאגן בקונגרס, לשים הכל בצד בשביל חבילת הסיוע הצבאית. גם בשביל להתמודד עם החלאות שמעיזים להאשים אותנו גם עכשיו במה שקורה בעזה״. בראש המשלחת עמדה לינדזי גרהאם.

הסנטור גרהאם שלחה אזהרה לאירן מהסלמת העימות: "אם המלחמה תתרחב - זה יגיע לחצר האחורית שלכם". לדבריו, לחשוב שהמתקפה של חמאס התרחשה ללא מעורבות אירן זה 'משעשע'".
+מחלקת המדינה האמריקנית הורתה על צמצום הדיפלומטים האמריקנים
21:53 22/10/23  |  עידן יוסף
ברקע ההסלמה בעירק הכוללת מתקפות מתגברות נגד יעדים אמריקנים בעירק ובסוריה, משרד החוץ האמריקני הורה לפנות בני משפחות של דיפלומטים ועובדים לא חיוניים מהשגרירות בבגדד והקונסוליה בארביל.

בחדשות 12 פורסם כי ארה"ב לא לוחצת על ישראל שלא להיכנס קרקעית לרצועה והיא מבינה שישראל תעשה זאת בקרוב, אבל היא כן חוששת מכך שכניסה תוביל לעלייה משמעותית בהתקפות ובאיומים נגד אנשיה המוצבים במזרח התיכון.
+עוד סיפור גבורה מרגש וטראגי
21:35 22/10/23  |  רחלי פיירפלד   |   לרשימה המלאה
‏אדם רגיל בורח מתופת, לא חוזר אליה בקור רוח  ▪  אדם רגיל מונע מיצר ההישרדות שלו, לא של חבריו  ▪  אדם רגיל מפחד  ▪  בן בנימין שמעוני לא פחד והוא לא היה אדם רגיל: הוא הצליח להימלט משדה הקטל ברעים וחילץ יחד עמו ארבעה איתם נסע לבאר שבע; וחזר לשדה הקטל והציל עוד שמונה; וחזר שוב והציל עוד שלושה; וחזר פעם רביעית להציל נפשות, אך נרצח
בן בנימין שמעוני
+רשות ההגירה: זמנית לא תתבצע אכיפת שב"חים בבתי מלון
21:34 22/10/23  |  עידן יוסף
לנוכח המצב הבטחוני וכדי לסייע ברציפות תפקודית של בתי המלון שקלטו אוכלוסיית מפונים, מודיעה רשות האוכלוסין וההגירה כי לא תתבצע אכיפה בבתי מלון ביחס להעסקה של שוהים בלתי חוקיים בישראל.

+צה"ל תקף בית השייך למשפחתו של איסמעיל הנייה
21:32 22/10/23  |  עידן יוסף
צה"ל תקף בית השייך למשפחתו של ראש הלשכה המדינית של חמאס, איסמעיל הנייה בשכונת שייח' רדואן - יש נפגעים.
+ראש ממשלת תימן מאיים לתקוף ספינות ישראליות בים סוף
21:23 22/10/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

+גלנט: ייקח חודש, חודשיים, שלושה, אבל בסוף לא יהיה חמאס
20:43 22/10/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
שר הביטחון מתייחס בחמ״ל המבצעים של חיל-האוויר לעיכוב בתמרון הקרקעי: ״לפני שהאויב יפגוש את כוחות השריון והחי"ר, הוא פוגש את הפצצות של חיל-האוויר בצורה קטלנית ומדויקת"
גלנט ובר בבור [צילום: אריאל חרמוני]
+צה"ל תקף חוליית מחבלים במרחב הר דב
20:38 22/10/23  |  עידן יוסף
צה"ל תקף לפני זמן קצר חוליית מחבלים שזוהתה על-ידי תצפיות צה"ל בשטח לבנון ועל-פי החשד תכננה לבצע ירי נ"ט למרחב הר דב. זוהי הפעם הרביעית היום שבה אירוע כזה קורה.
+בתקרית במרחב כיסופים נהרג לוחם ונפצעו שלושה
20:24 22/10/23  |  עידן יוסף
לוחם צה"ל נהרג, לוחם צה"ל נפצע באורח בינוני ושני לוחמי צה"ל נוספים נפצעו באורח קל מירי טיל נ"ט לעבר טנק וכלי רכב הנדסי במהלך פשיטה מקומית שבוצעה מוקדם יותר היום בשטח רצועת עזה, במרחב כיסופים. הודעה נמסרה למשפחתו ומשפחות הפצועים עודכנו.
+21 ילדים ישראלים נותרו יתומי מלחמה
19:52 22/10/23  |  עידן יוסף
משרד הרווחה: 21 ילדים ישראלים יתומי מלחמה, בהם ילדה בת 4 שנחטפה לעזה, וילדה נוספת שאמה נרצחה ואביה נחטף. השר יעקב מרגי: "לא נחסוך במשאבים כדי לסייע להם להשתקם. מדינת ישראל תהיה להם לאמא ולאבא ותדאג להם במשך כל חייהם. הנחיתי את הגורמים במשרדי לפשט תהליכים ולזרז את מתן המענים לילדים ולמשפחות האומנות אותן בעת הזאת".
+בכירים בארה"ב: גרורות אירניות עלולות להוביל להסלמה במזה"ת
19:50 22/10/23  |  עידן יוסף
שר ההגנה של ארה"ב אוסטין: אנו רואים סיכוי להסלמה משמעותית של התקפות על חיילינו ואנשינו ברחבי האזור. שר החוץ בלינקן: ארה"ב רואה פוטנציאל להסלמה של המלחמה במזרח התיכון עקב פעולות של הגרורות של אירן, ארה"ב לא מעוניינת בהסלמה.
+שכם: מחבלים נפגעו במהלך פעילות כוח מיוחד
19:42 22/10/23  |  עידן יוסף
כוח מיוחד פעל בשכם לסיכול טרור. בחילופי אש שהתנהלו במקום נהרגו שני מחבלים ונפצעו חמישה.
+בנט: BBC חסרת בהירות מוסרית
19:37 22/10/23  |  עידן יוסף
נפתלי בנט התראיין לרשת ה-BBC תקף בחריפות את המראיינת ואת ערוץ התקשורת על יצירת הקבלה בין מדינת ישראל לארגון הטרור חמאס. הוא האשים את המראיינת על כך שלקחה את הצד של עזה, ואמר כי היא לה שהיא חסרת בהירות מוסרית.

+אנגלמן בקריאת השכמה לנתניהו: להקים מיד חמ"ל אזרחי-ממשלתי
19:34 22/10/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מבקר המדינה סייר בצפון הארץ, וקובע: "אין די בפעולות הממשלה"  ▪  הוא התריע כי הממשלה אינה מטפלת כנדרש בעורף ואין סנכרון מספק בין משרדי הממשלה  ▪  ראשי רשויות העלו בביקור פערים ביישום התוכניות לפינוי אזרחים ולתמיכה באוכלוסיות נזקקת שטרם פונו
המבקר המדינה עם מנכ"ל מפעל גליל קירור
+אזעקות בבאר שבע, באופקים ובחצרים
19:01 22/10/23  |  עידן יוסף
לא התקבלו קריות על נפגעים או נזק.
+פיקוד העורף מפרסם הקלות לקיום פעילויות חינוכיות
18:57 22/10/23  |  עידן יוסף
פיקוד העורף מעדכן את מפת ההנחיות לקיום הפעילויות החינוכיות. אזור השרון נוסף לרשימה של המקומת בהם ניתן לקיים פעילות חינוכית ללא הגבלה, ואזור לכיש נוסף לאזור שבו ניתן לקיים פעילות בקרבת מרחבים מוגנים.
+לונדון: זינוק בפשעי השנאה נגד יהודים
18:51 22/10/23  |  עידן יוסף
משטרת לונדון מדווחת על עלייה של 1,353% בפשעי שנאה אנטישמיים מאז מתקפת חמאס.

דיווח ב"לה פריזיאן": שלושה תלמיד תיכון בפריז נעצרו בחשד שתכננו לתקוף את שגרירות ישראל בצרפת.
+הוארך מועד הגשת הבקשות לבדיקת זכאות לתווי מזון
18:48 22/10/23  |  עידן יוסף
משרד הפנים הורה על הארכת מועד הגשת הבקשות לבדיקת זכאות לתווי מזון ל-31 בדצמבר כדי לאפשר למי שעומד בתבחינים ולא נמצא ברשימת הזכאים אוטומטית, להגיש בקשה לבדיקת זכאותו.
+טיל נ"ט שוגר לעבר עראמשה; הותקפה תשתית חיזבאללה שממנה בוצע ירי לעבר מלכיה
18:47 22/10/23  |  עידן יוסף
מטוסי קרב תקפו תשתית של חיזבאללה לאחר שזוהה ניסיון לשגר ממנה טילי נ"ט לעבר שטח ישראל סמוך למלכיה. כמו כן, מחבלים שיגרו טילי נ"ט לעבר שטח פתוח במרחב ערב אל עראמשה שבצפון הארץ. אין נפגעים ולא נגרם נזק.
+טנק צה"ל פגע בשוגג בעמדה של צבא מצרים
18:36 22/10/23  |  עידן יוסף
טנק צה"ל נהוג בידי חיילי מילואים ירה בשוגג ופגע בעמדה מצרית בסמוך לגבול במרחב כרם שלום, אזור משולש הגבולות ליד רפיח. האירוע מתוחקר והפרטים בבדיקה. דובר צה"ל מסר כי צה"ל מצר על האירוע. נפצעו קל בין שניים לתשעה חיילים מצרים מן הירי.

דובר צבא מצרים: במהלך העימותים ברצועת עזה, נפגע אחד ממגדלי התצפית בגבול מצרים מרסיסי פגז של טנק ישראלי בטעות. הדבר הוביל לפצועים באורח קל בקרב החיילים במגדל. הצד הישראלי התנצל על התקרית מיד וכעת מתנהלת חקירה לגבי נסיבות האירוע.
+43 מתוך 302 פצועים - במצב קשה
18:30 22/10/23  |  עידן יוסף
משרד הבריאות מעדכן על 302 פצועים המאושפזים בבתי החולים, מהם 43 קשה, 172 בינוני ו-87 קל. עד כה פונו לבתי החולים 5,431 פצועים, מהם: 12 אנוש, 292 קשה, 801 בינוני, 3,866 קל, 293 חרדה ו-167 בהערכה רפואית.
+25 קווי תחבורה ציבורית בצפון בוטלו; נפתח מוקד אחוד לתחבורה
18:28 22/10/23  |  עידן יוסף
משרד התחבורה והבטיחות בדרכים מעדכן על ביטול 25 קווי תחבורה הציבורית בצפון הארץ, ובמקביל פותח מוקד אחוד לכלל שירותי המשרד, שמספרו כוכבית 4515.

בעקבות המצב הביטחוני בגזרה הצפונית והגבלות הנסיעה בצירים ובהתאם להנחיית משרד הבטחון, קווי התחבורה הציבורית שברשימה המצורפת מבוטלים או שינו את מסלולם (שלושה).

ייתכנו שיבושים בהתאם למוצא האוטובוסים, יכולת ההפעלה בשטח והסטת אוטובוסים ונהגים לטובת כוחות הבטחון. מידע מפורט ניתן לקבל במוקד המידע לתחבורה ציבורית.
0
+שר הכלכלה: דרושים 160 אלף עובדים זרים
17:35 22/10/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ברקת פנה לעמיתיו השרים ולמנכ"ל רשות האוכלוסין וההגירה וביקש למהם לפעול להגדלת המכסות  ▪  עיקר החוסרים בידיים עובדות הם בענפי בנייה, הסעדה, תעשיה וחקלאות
עובדים זרים [צילום: יעקב לדרמן/פלאש 90]
+נתיבות: פצוע קשה מפגיעת רקטה
17:01 22/10/23  |  עידן יוסף
רקטות שוגרה מרצועת עזה לעבר נתיבות. שני בני אדם נפצעו, בהם אחד באורח קשה. הפצוע קשה, גבר כבן 60, שהה ברכבו בזמן האזעקה.
+"עוקץ פלדה" בשימוש מבצעי: לוחמי מגלן תקפו עמדת שיגור רקטות של החמאס
16:45 22/10/23  |  עידן יוסף
לוחמי מגלן ביצעו שימוש מבצעי ראשון בפצמ"ר החדשני "עוקץ פלדה", המאפשר פגיעה מדויקת במטרות בשטח בנוי, ותקפו עמדת שיגור רקטות של החמאס.
+קיש: מנהלת חדשה ותשעה בתי ספר חדשים לתלמידים שפונו
16:42 22/10/23  |  עידן יוסף
שר החינוך קיש הודיע על הקמת מנהלת חדשה לעיר אילת עבור התלמידים שפונו או התפנו מבתיהם. כמו כן, השר הודיע על הקמתם של שלושה בתי ספר חדשים במקומות אליהם התפנו תלמידים רבים - בעיר אילת, בים המלח ובערבה התיכונה.
+לשכת ראש הממשלה: לא נכנס דלק מרפיח לעזה
16:40 22/10/23  |  עידן יוסף
לשכת ראש הממשלה מבהירה כי בניגוד לפרסומים, לא נכנס דלק מרפיח לעזה, וכי המשאיות המצולמות משנעות דלק בתוך הרצועה משנעות אותו ממאגר דלקים של האו״ם בצד העזתי לבתי חולים ברצועה, ולא מדובר בדלק חדש.
+הרקטה לגוש-עציון פצעה שלושה תושבי כפר ערבי
16:34 22/10/23  |  עידן יוסף
במטח לאזור בית שמש ולכיש, נחתה רקטה באחד הכפרים הערביים באזור גוש עציון, ופצעה 3 ערבים בדרגות פציעה שונות.
+עלה ל-23 מספר הרוגי חיזבאללה
16:29 22/10/23  |  עידן יוסף
בחיזבאללה הודיע על פעיל נוסף שחוסל בדרום לבנון - עד כה נהרגו לפחות 23 מחבלי חיזבאללה.
+צרפת: שתי תקריות אנטישמיות בתוך יום אחד
16:28 22/10/23  |  עידן יוסף
ברובע ה-20 בפריז, שפכו שני אנשים בנזין על דלת ביתם של זוג פנסיונרים יהודים, והציתו אותו. חשוד אחד נלקח למעצר ולאחר מכן הועבר למחלקה פסיכיאטרית. במקרה אנטישמי נוסף בצרפת, נעצר צעיר ליד בית כנסת חמוש בסכין (בחדרי חרדים).
+לוחם נהרג ו-3 נפצעו בפעילות מבצעית במרחב כיסופים
16:18 22/10/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
טנק של צה"ל תקף את החוליה שירתה לעבר הכוחות הסמוכים לעוטף כאשר הם פעלו בשטח רצועת עזה  ▪  לוחם נפצע בינוני ושניים נוספים באורח קל
מסוק לחילוץ נפגעים [צילום: אדי ישראל/פלאש 90]
+המדינות הערביות בהן אסור להפגין בעד עזה
16:14 22/10/23  |  ירון פרידמן   |   לרשימה המלאה
תופתעו לשמוע כי יש מדינות במזרח התיכון המתנגדות בחריפות להפגנות התמיכה של הציבור הערבי בעד עזה והחמאס. זה כמובן לא מאהבת ציון, אז מהם השיקולים לאיסור זה? מסתבר שיש לכך סיבות שונות ומגוונות, פוליטיות וגם רגשיות. דווקא עכשיו, בשעת מלחמה, הרבה רעל יוצא החוצה
מחאה בעד עזה בוושינגטון [צילום: אנדרו הרניק/AP]
+בג"ץ: למצות הליכים גם בעתירות הנוגעות למלחמה
15:25 22/10/23  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
ברק-ארז, כבוב ורונן דחו עתירה שביקשה למנוע תקיפת בית חולים בעזה, שהוגשה בלא פנייה לצה"ל; לאחר שבג"ץ הורה לקבל תגובה, התברר שאין כוונה לתקוף אותו
תקיפה של צה"ל בעזה [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+נתניהו בצפון: אם חיזבאללה יכנס למלחמה, הוא יתגעגע למלחמת לבנון השנייה
15:21 22/10/23  |  מירב ארד
ראש הממשלה בנימין נתניהו סיים לפני זמן קצר ביקור בעוצבת הקומנדו בצפון. רה"מ נתניהו קיבל סקירה על פריסת העוצבה בכלל הגזרות ועל פעילויות מבצעיות שלוחמיה מבצעים בגזרת הדרום, הצפון ויהודה ושומרון. בסיום, מפקד העוצבה ואנשיו הציגו לראש הממשלה את מוכנותם להמשך הלחימה והכרעת האויב בכלל הגזרות. נתניהו אמר ללוחמי עוצבת הקומנדו בצפון: "אם חיזבאללה יחליט להיכנס למלחמה, הוא יתגעגע למלחמת לבנון השנייה. הוא יעשה את טעות חייו. אנחנו נכה בו בעוצמה שהוא לא יכול אפילו לדמיין והמשמעות לו ולמדינת לבנון היא הרסנית".

[צילום: עמוס בן גרשום /לע"מ]
+פצצות מרגמה נפלו בשטח פתוח בגליל; שוגר טיל נ"ט נוסף
14:55 22/10/23  |  מירב ארד
כלי טיס של צה"ל תקפו לפני זמן קצר עמדת חיזבאללה בתגובה לשיגור טילי הנ"ט לעבר מרחב ציפורן. בנוסף, פצצות מרגמה ששוגרו לעבר שטח ישראל מלבנון נפלו בשטח פתוח בגליל.
+הפלשתינים חוששים מנכבה חדשה
14:20 22/10/23  |  יוני בן-מנחם   |   לרשימה המלאה
הפלשתינים חוששים שמטרת הפלישה הקרקעית הצפויה של צה"ל לרצועת עזה היא ליצור טרנספר חדש של תושבי הרצועה למצרים. מצרים מתנגדת בתוקף לקלוט פליטים פלשתינים בחצי האי סיני אך המלחמה עשויה להכתיב מציאות חדשה
[צילום: עטיה מוחמד/פלאש 90]
+כך אבא שלי שרד בשבי. לחטופים אין את זה
14:01 22/10/23  |  נטע גורביץ   |   לרשימה המלאה
גיורא רום שרד בשבי המצרי, כי ידע שטובי אנשיה של ישראל מטפלים בהחזרתו. גורל החטופים בעזה הוא בידי ממשלה מופקרת ואנשים בלתי ראויים
הממשלה אינה מתעשתת [צילום: גילי יערי, פלאש 90]
+צה"ל ושב"כ חיסלו בכיר במערך הרקטי של חמאס
14:01 22/10/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
היה אחראי על ניהול האש והארטילריה בחטיבת מחנות המרכז  ▪  מתוקף תפקידו, היווה חלק משמעותי בתכנון והפעלת תוכניות האש של הארגון לעבר ישראל בכלל סבבי הלחימה ברצועת עזה
מחמד קטמאש. חיסול נוסף [צילום: דובר צה"ל]
+מתאמנים
13:46 22/10/23  |  יפעת גדות   |   לרשימה המלאה

רגע לפני [צילום: מיכאל גלעדי/פלאש 90]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
קבוצת פוקס תוציא לחל"ת 6,000-3,600 עובדים
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מלחמת חרבות ברזל
"מתחילת המלחמה הוקמו 509 כיתות כוננות חדשות מתוך 643 יישובים שבאחריות מג"ב במרחב הכפרי. במרחב העירוני ישנן 233 כיתות כוננות בערים, 11 מהן ביישובים חרדיים" - עדכן סנ"צ אלי זיתון, ממונה סגן המפכ"ל לנושא כיתות הכוננות, סיפר בדיון המעקב שקיימה הוועדה לביטחון לאומי בנושא.
22/10/2023  |  מירב ארד  |   חדשות
יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד, מתריע, כי מתווה הפיצויים הוא חלקי ביותר ויפגע בצורה משמעותית בשוק העבודה בטווח הקצר והארוך. בר-דוד הגיב (22.10.23) על המתווה שהציג בשבוע שעבר שר האוצר, בצלאל סמוטריץ, ואשר במרכזו פיצוי נרחב לבעלי עסקים בדרום ובצפון, ופיצוי חלקי - אם בכלל - לבעלי עסקים בשאר חלקי הארץ.
22/10/2023  |  איתמר לוין  |   חדשות
המציאות בשטח ב-18 השנים שחלפו מאז הפשע הנורא והזדוני של עקירת גוש-קטיף וגירוש תושביו היהודים ובעיקר בשנים האחרונות מאז מבצע צוק איתן, מוכיחה כי הפתרון היחיד לחיסול מדינת הטרור "חמאסטאן", היא כיבוש סופי של חבל עזה ופתרון בעיית תושביו הערביים שרובם פליטי "הנכבה" וצאצאיהם.
22/10/2023  |  אריה יצחקי  |   יומני בלוגרים
הממונה על שיתוף נתוני אשראי בבנק ישראל הנחה (יום א', 22.10.23) את מקורות המידע המדווחים למאגר לזהות ולסמן את הנתונים השליליים שידווחו על-רקע המצב הביטחוני והשלכותיו על אזרחי המדינה. סימון המידע יאפשר ללשכות האשראי ולנותני האשראי להבחין בין מידע שלילי שנוצר לפני המלחמה למידע שלילי שנוצר לאחר שפרצה המלחמה.
22/10/2023  |  מירב ארד  |   חדשות
ב-50 השנים האחרונות, ארה"ב הייתה המדינה היחידה בעלת היכולת והרצון להכניס סדר כלשהו למזרח התיכון. למרות כשלונותיה הרבים, כולל עירק וסוריה, ג'ו ביידן ואנתוני בלינקן נרתמו שוב למשימה. מוות ומגיפות תלויים מעל עזה, הרעל מתפשט ברחבי העולם הערבי ואין להם יותר מדי זמן – מתריע (20.10.23) אקונומיסט.
22/10/2023  |  איתמר לוין  |   מיוחדים ברשת
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il