|   15:07:40
  יואב יצחק  
מו"ל ועורך ראשי News1
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
קבוצת ירדן
המדריך המלא להקמת מקלט בבית פרטי

משרד הבריאות: לבית החולים שניידר הגיעו ארבעה ילדים וארבע נשים

24/11/2023  |   יואב יצחק   |   חדשות   |   מלחמת חרבות ברזל   |   תגובות

‏‎משרד הבריאות מסר כי לאחר כשבעה שבועות בשבי בעזה הגיעו הערב (יום ו') לבית החולים שניידר ארבעה ילדים וארבע נשים. בני משפחותיהם הממתינים להם בבית החולים נפגשים איתם בהתרגשות רבה. גם הצוותים הרפואיים המתכוננים כבר זמן רב לשובם לא יכולים לעצור את התרגשותם. בביה"ח הם יקבלו טיפול רפואי ונפשי וכל צורך אחר שיעלה. בהודעת משרד הבריאות ביקשו להזכיר "כי אלו רגעים רגישים עבור השבים והמשפחות ואנו מבקשים לשמור על פרטיותם".

תאריך:  24/11/2023   |   עודכן:  24/11/2023
יואב יצחק
+אזעקות מפני ירי טילים לעבר הצפון
12:55 25/11/23  |  יואב יצחק
אזעקות מפני ירי טילים לעבר ישובים בצפון: אילון, עבדון יערה.
+תיעוד: הילדה אמיליה בפגישה ראשונה עם סבתא
12:49 25/11/23  |  יואב יצחק
תיעוד מרגש: פגישה ראשונה בבית החולים שניידר של החטופה ששוחררה, הילדה אמיליה אלוני, עם סבתא.
אמיליה. פגישה עם סבתא [צילום: ביה"ח שניידר]
+מטוס מנהלים מקטר נחת בנתב"ג; מו"מ להארכת הפסקת אש
12:47 25/11/23  |  יואב יצחק
מטוס מנהלים שהמריא מקטר וביצע עצירה בשדה התעופה בקפריסין, נחת בנתב"ג. במטוס הגיעו בכירים מקטר, המעורבים בתיווך בין ישראל וארה"ב, לבין חמאס. הדילוגים בין קטר לבין נתב"ג, במטוסים פרטיים, אירעו בימים האחרונים מספר פעמים, במאמץ לקדם את המו"מ לשחרור החטופים. הטיסה הפעם לישראל נועדה לאפשר קיום מו"מ חשאי להמשך הפסקת אש - מעבר לארבעה ימים, עליהם הוכרז, וזאת תמורת חטופים נוספים. מצרים, המעורבת במו"מ, אישרה כי בשלב זה מדובר במו"מ להארכת המו"מ ביומיים לפחות - תמורת כל יום ישוחררו לפחות 10 חטופים ישראלים ומנגד ישוחררו לפחות 30 אסירים פלשתינים.
+תיעוד: פגישת אוהד מנור עם אביו ואחיו, לאחר ששוחרר מהחמאס
12:35 25/11/23  |  יואב יצחק
תיעוד מרגש: המפגש הראשון של הילד אוהד מונדר בן ה-9, עם אביו ואחיו, לאחר ששוחרר משבי חמאס. אוהד שוחרר (יום ו') בפעימה הראשונה יחד עם אמו קרן וסבתו רותי.
קרן ואוהד מונדר, שוחררו [צילום: באדיבות המשפחה]
+ביה"ח שמיר-אסף הרופא: 10 תאילנדים ופיליפיני ששוחררו - במצב טוב
11:19 25/11/23  |  יואב יצחק   |   לרשימה המלאה
חמאס הודיע: נשחרר תאילנדים נוספים  ▪  ממשלת תאילנד: לפחות 20 אזרחים תאילנדים שנחטפו, עדיין ברצועה
התאילנדים והפיליפיני ששוחררו [צילום: בית החולים אסף הרופא]
+אוניית מכולות בבעלות מיליארדר ישראלי הותקפה באוקיינוס ההודי
11:01 25/11/23  |  יואב יצחק   |   לרשימה המלאה
כך דיווחה סוכנות AP  ▪  התקיפה בוצעה על-ידי מזל"ט אירני באוקיינוס ההודי נגד האוניה שנשאה דגל של מלטה  ▪  איש מאנשי הצוות לא נפגע
ספינית מלחמה אירנית באוקיינוס ההודי [צילום: AP]
+תיעוד: עדינה משה מועברת ע"י אנשי חמאס לצלב האדום
07:39 25/11/23  |  יואב יצחק
תיעוד מרגעי השחרור: עדינה משה ששוחררה ביום ו' הועברה על-ידי אנשי החמאס לאמבולנס של הצלב האדום. בסרטון: עדינה משה הודפת איש חמאס שניסה להחזיק בידה.
+החמאס לקח בשבי את עוטף עזה בגלל כיפת ברזל
07:28 25/11/23  |  אורי מילשטיין   |   לרשימה המלאה
פרק 10 מדיון עומק עם אל"ם (מיל') ד"ר רונן איציק, המתאר כיצד הפך צה"ל להיות לעבד הטכנולוגיה וכיצד ניטרול הירי התלול-מסלול מרצועת עזה גרם לקונספציה שהחמאס אינו מהווה סכנה אמיתית
[צילום: אורן בן-חקון, פלאש 90]
+נועה תישבי מתריעה: משאל אנטי-ישראלי באוניברסיטת מישיגן
07:27 25/11/23  |  יואב יצחק
אוניברסיטת מישיגן (@UMich) מאלצת את כל ציבור הסטודנטים שלה להצביע על משאל עם אנטי-ישראלי. כך מתריעה נועה תישבי. פעילות BDS בקמפוס הובילה לעלייה באנטישמיות בקמפוס וגורמת לפילוג בקמפוס ולבידוד סטודנטים יהודים. תישבי קוראת לנשיא אונו (@UMichPrezOno) ולהנהלת האוניברסיטה להתערב מיד ולהסיר את משאל העם האנטישמי הזה מהקלפי.
+חמאס הוציא להורג שני פלשתינים שנחשדו בשת"פ עם ישראל
07:27 25/11/23  |  יואב יצחק
חמאס הוציא להורג שני פלשתינים, שנחשדו בשיתוף פעולה עם ישראל: חמזה אחמד חמזה מובארק, בן 31; עזאם ג'מאל חאפז ג'אווהברה, בן 29. הרצח בוצע בנוכחות מאות פלשתינים שצבאו וצהלו במקום. לאחר שנרצחו, נתלו השניים ברגליהם על עמוד לאספקת חשמל.
+תיעוד: אנשי חמאס מלווים את החטופים לאמבולנסים של הצלב האדום
07:13 25/11/23  |  יואב יצחק

+התרעה בגליל מפני חדירת כלי טיס עוין
07:03 25/11/23  |  יואב יצחק
ארגון חיזבאללה אינו שומר על הפסקת אש, על-אף הצהרתו. התרעה מפני חדירת כלי טיס עוין הופעלה בדישון, במבואות חרמון, במלכיה, ביפתח וברמות נפתלי. בשעות הבוקר המוקדמות הפיל צה"ל טיל קרקע-אוויר ששוגר משטח לבנון לעבר כלי טיס מאויש מרחוק של חיל-האוויר.
+יוני כץ אשר: "לא אחגוג עד אשר יחזור אחרון החטופים"
06:57 25/11/23  |  יואב יצחק   |   לרשימה המלאה
רעייתו דורון ובנותיו רז ואביב שוחררו בפעימה הראשונה ושבו מן השבי בידי החמאס  ▪  "מותר לשמוח ומותר להזיל דמעה. זה דבר אנושי. אבל אני לא חוגג, אני לא אחגוג עד אשר יחזור אחרון החטופים"
יוני כץ אשר, לוודא שכל החטופים ישובו [צילום: מטה החטופים]
+יותר מ-100 עובדים של אונרא נהרגו ברצועה מאז פרוץ המלחמה
06:40 25/11/23  |  יואב יצחק
הסוכנות האמריקנית לפיתוח בינלאומי (USAID) דיווחה, כי יותר מ-100 עובדים של אונרא נהרגו ברצועת עזה מאז פרוץ המלחמה. חלק ניכר מהם - פלשתינים המועסקים על-ידי אונרא.

יודגש, כי ארגוני הטרור ובראשם החמאס עושים שימוש במתקני אונרא, לרבות בתי חולים, כדי לשגר טילים לעבר ישראל וכדי לשמש מקלט לאנשי טרור ואחסון לכלי נשק ותחמושת.

סוכנות אונרא מפעילה ברצועה שורה של בתי חולים, בתי ספר, ומוסדות רווחה. הסוכנות קוראת לקהילה הבינלאומית לנצל את הפסקת האש ההומנטרית בעזה כדי להגביר את הסיוע לרצועה. הסוכנות סיפקה לרצועה מאז פרוץ המלחמה יותר מ-250 טון של מזון.
[צילום: עטיה מוחמד/פלאש 90]
+שבת ראשונה של חופש ל-13 המשוחררים;
13 חטופים ישוחררו במוצ"ש בפעימה שנייה
06:32 25/11/23  |  יואב יצחק   |   לרשימה המלאה
13 החטופים ששוחררו לנו הלילה בבתי החולים, בהשגחה  ▪  מצבם הכללי טוב  ▪  חלק מבני משפחותיהם שהו עימם הלילה בבית החולים  ▪  בישראל מצפים לשחרור היום של 13 חטופים נוספים  ▪  הפסקת האש נשמרת
+צה"ל הפיל טיל ששוגר מלבנון לעבר כלי טיס של חיל-האוויר
06:07 25/11/23  |  יואב יצחק
צה"ל הפיל טיל קרקע-אוויר ששוגר משטח לבנון לעבר כלי טיס מאויש מרחוק של חיל-האוויר. כך הודיע דובר צה"ל. כלי הטיס לא נפגע והמשיך במשימתו. הטיל לא חצה לשטח ישראל ולא הופעלו התרעות על-פי מדיניות. בתגובה לשיגור, מטוסי קרב של חיל-האוויר תקפו לפני זמן קצר תשתית טרור של ארגון הטרור חיזבאללה. במהלך האירוע שוגר גם מיירט. תושבים בחיפה ובקריות דיווחו על פיצוצים שנשמעו.
+ישראל קיבלה את רשימת החטופים המיועדים לשחרור בשבת
22:16 24/11/23  |  יואב יצחק
ישראל קיבלה את רשימת 13-10 החטופים המיועדים לשחרור ביום שבת מידי החמאס. הרשימה כוללת בעיקרה ילדים ונשים.

+הנשיא ביידן: "יש סיכוי להארכת הפסקת האש"
22:07 24/11/23  |  יואב יצחק
נשיא ארה"ב ג'ו ביידן בירך על שחרור 13 החטופים הישראלים, מידי החמאס, והביע תקוותו כי בשעות הקרובות נדע על רשימת המשוחררים הבאה. "היום, כשאנו חוגגים את שחרורם של עשרות בני ערובה, אנו זוכרים את כל אלה שעדיין מוחזקים, מחדשים את מחויבותנו להבטיח את שחרורם. אנחנו לא נעצור עד שהם יהיו בבית - אין לי עדיפות גבוהה יותר", אמר. הנשיא העריך כי יש סיכוי אמיתי להארכת הפסקת האש ולשחרור חטופים נוספים מעבר ל-50 עליהם הוסכם, והדגיש, בנוסף, כי החמאס יגיב רק ללחץ. ביידן אמר כי לחמאס לא אכפת מהפלשתינים וכי אחת הסיבות למתקפת הטרור היא המגעים לנורמליזציה בין ישראל לסעודיה. ההפוגה היא הזדמנות לספק סיוע הומניטרי לרצועת עזה, אמר, וציין כי חייבים להפסיק את מעגל הדמים במזרח התיכון.
בייד, מחויבים לשחרור כל החטופים [צילום: X הבית הלבן]
+מטה החטופים: לא תהיה תמונת ניצחון עד השבת אחרון החטופים הביתה
20:11 24/11/23  |  יואב יצחק
מבזק מטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים מסר בהודעה מטעמו: "לא תהיה תמונת ניצחון, עד השבת אחרון החטופים הביתה. אנו מברכים על חזרתם של כל חטוף וחטופה לישראל לחיק בני משפחתם, לאחר 49 ימים שהיו בשבי חמאס-דאעש בעזה. נמשיך לזעוק את זעקתם של כלל החטופים עד שכולם יחזרו הביתה. לא נפסיק את המאבק עד להשבת אחרון החטופים. אנו מזמינים את עם ישראל להגיע ולתמוך במשפחות החטופים שיקיריהם עדיין מוחזקים בידי החמאס - אירוע התמיכה יתקיים במוצ"ש הקרוב בשעה 19:00, בכיכר החטופים בתל אביב".

+שמחה מהולה בעצב - ברחבת מטה החטופים
20:08 24/11/23  |  יואב יצחק
שמחה מהולה בעצב ברחבה הענקית בתל אביב, במטה החטופים. קהל רב הגיע לרחבה לחגוג שחרורם של 13 חטופים (יום ו', 24.11.23), ולחבק את משפחות החטופים המוחזקים על-ידי ארגוני הטרור ברצועה.
שמחה מהולה בעצב [צילום: אריאל שליט/AP]
+ראש הממשלה: "אנחנו מחויבים להחזרת כל חטופינו"
19:29 24/11/23  |  יואב יצחק
ראש הממשלה בנימין נתניהו מסר בעקבות שחרור 13 החטופים: "השלמנו עכשיו את החזרת ראשוני חטופינו. ילדים, האימהות שלהם ונשים נוספות. כל אחד ואחת מהם עולם ומלואו. אבל אני מדגיש לכן - המשפחות, ולכם - אזרחי ישראל: אנחנו מחויבים להחזרת כל חטופינו. זוהי אחת ממטרות המלחמה ואנחנו מחויבים להשיג את כל מטרות המלחמה".
רועי אברהם /לע
+משרד הבריאות: בתי החולים שניידר, סורוקה, אסף הרופא וולפסון ערוכים לקבלת החטופים ששוחררו
19:22 24/11/23  |  יואב יצחק
משרד הבריאות מסר כי בתי החולים שניידר, סורוקה, אסף הרופא וולפסון ערוכים לקבלת 13 ישראלים ו-11 אזרחים זרים השבים לישראל. ‏‎בבתי החולים יפגשו עם בני משפחתם ויקבלו מעטפת טיפול רפואי ונפשי ככל ונדרש. "‏‎אלו רגעים רגישים עבור המשפחות ועבור השבים לישראל. אנו מבקשים לשמור על פרטיותם ועל כבודם. ‏‎משרד הבריאות שמח על חזרתם הביתה ומאחל לחזרתם של כל החטופים".
+החטופים מתקבלים על-ידי המצרים ומועברים לבדיקה ראשונית
18:32 24/11/23  |  יואב יצחק
13 החטופים הועברו דרך מעבר רפיח לשטח מצרים. פקידים מצריים עורכים בדיקה ראשונית בדבר זהות כל אחד מהחטופים ולאחריה מועברים החטופים לידי ישראל דרך מעבר כרם שלום.
[צילום: רשת אל-ערבייה]
+נתניהו מגנה את ראשי ממשלות ספרד ובלגיה שהאשימו את ישראל בפשעי מלחמה
17:30 24/11/23  |  יואב יצחק
ראש הממשלה בנימין נתניהו מגנה בחריפות את ראשי ממשלות בלגיה וספרד על כך שלא הטילו את האחריות המלאה על הפשעים נגד האנושות שביצע חמאס - שטבחו באזרחינו ומשתמשים בפלשתינים כמגן אנושי. נתניהו מתח ביקורת חריפה על דברי ראש הממשלה הספרדי פדרו סנצ'ס, שביקר אתמול בקיבוץ בארי וראה חלק מהזוועות, ועל ראש הממשלה הבלגי אלכסנדר דה-קראו. שניהם הגיעו (יום ו') למעבר רפיח וטענו שישראל מבצעת הרג חסר הבחנה ברצועת עזה ומפירה את החוק הבינלאומי. השניים קראו להפסקת אש קבועה בין ישראל לחמאס, במקביל לשחרור החטופים הישראלים מהשבי בעזה.
+טנקים של צה"ל נערכים על גבול עזה-ישראל במסגרת הפסקת אש
17:12 24/11/23  |  יואב יצחק
שיירת טנקים של צה"ל מתמרנת סמוך לגבול עזה-ישראל, וזאת במסגרת התחייבות ישראל להפסקת אש למשך ארבעה ימים תמורת שחרור 50 חטופים ישראלים. כוחות צה"ל ערוכים במקביל לכל אירוע חריג מצד ארגוני הטרור ברצועה.
[צילום: צפריר אביוב/AP]
+השר גלנט ביקר בבסיס חצרים: "הגעתי לעמוד מקרוב אחר ההכנות של צה"ל לקליטת החטופים"
17:01 24/11/23  |  יואב יצחק
שר הביטחון יואב גלנט ביקר אחר-הצהריים בבסיס חצרים של חיל-האוויר, ועמד מקרוב על היערכות כוחות צה״ל לקליטתם הראשונית של החטופים ששוחררו מהשבי ברצועת עזה. גלנט עבר בין תחנות הקליטה השונות ושוחח עם הצוותים שנועדו לקבל את פניהם של החטופים.

שר הביטחון הביע את הערכתו בפני הכוחות על ההכנה המקצועית והרגישה שבוצעה לקראת המבצע. לשר הביטחון התלוו בביקור ראש אכ״א האלוף יניב עשור ויועץ שר הביטחון לנושאי השו״ן אל״מ (במיל׳) ליאור לוטן.

שר הביטחון גלנט אמר בסיום הביקור:

"הגעתי לעמוד מקרוב אחר ההכנות של צה"ל לקליטת החטופים. אני מלא התפעלות מהאופן שבו צה"ל נערך, זה מפגין רגישות, זה מפגין תחושה מקצועית מאוד ואני משוכנע שצה"ל שיודע להילחם ידע גם כיצד לטפל במשפחות וכיצד לקלוט אותם״.

״החטופים שלנו נמצאים בשבי החמאס כבר 49 ימים: ילדים וילדות קטנים, נערים ונערות, נשים, גברים, חיילות, חיילים, וגם אנשים מבוגרים יותר ואפילו ניצולי שואה. אנחנו נעשה כל מאמץ על-מנת להחזיר אותם, לקלוט כמו שצריך את אלה שיגיעו עכשיו במהלך הראשון, ובעיקר לזכור שאנחנו נמשיך להילחם ונעשה כל מאמץ וכל פעולה על-מנת להביא לשחרור כל חטופים - גם אלו שלא ישוחררו במסגרת המהלך הזה".
גלנט, ביקור בחצרים [צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון]
+ראש ממשלת תאילנד: 26 תאילנדים נלקחו כבני ערובה, 12 שוחררו
16:44 24/11/23  |  יואב יצחק
12 אזרחים תאילנדים שוחררו בעזה ביום שישי והם נאספו על-ידי פקידי שגרירות תאילנד. כך מסרה ראש הממשלה סרת'ה תאוויסין ברשת X. משרד החוץ של תאילנד מסר כי 39 אזרחים תאילנדים נהרגו בהתקפת חמאס ב-7 באוקטובר בישראל ו-26 נלקחו כבני ערובה. לא ידוע גורלם של יתר החטופים.
+13 החטופים ששוחררו הועברו לטיפול והשגחה בבתי החולים
16:31 24/11/23  |  יואב יצחק   |   לרשימה המלאה
החמאס מסר לצלב האדום 13 חטופים והם הועברו לשטח מצרים דרך מעבר רפיח ומשם לישראל דרך מעבר כרם שלום  ▪  קודם לכן שוחררו 12 חטופים תאילנדים  ▪  משאיות דלק וגז נכנסו לשטח הרצועה  ▪  ראש הממשלה ושר הביטחון עקבו מהבור אחר מבצע קבלת החטופים
דניאלה אלוני ובתה אמיליה. שוחררו
עדינה משה, שוחררה
+12 החטופים התיאלנדים שוחררו
16:27 24/11/23  |  יואב יצחק
12 החטופים התיאלנדים שוחררו דרך מעבר רפיח. הם שוחררו בתיווכה של אירן, לפני החטופים הישראלים ומחוץ להסכם עם ישראל.
+נתניהו וגלנט יעקבו אחרי המבצע מחדר המבצעים בקריה
16:02 24/11/23  |  עידן יוסף
בזמן המבצע ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון יואב גלנט יהיו בחדר המבצעים של אמ"ץ, בקריה בתל אביב. ראש הממשלה ושר הביטחון יעקבו מקרוב על ניהול אופרצית המבצע להבאת הישראלים ששוחררו משבי חמאס לארץ. אל ראש הממשלה יתלוו ר' המל"ל צחי הנגבי ומזכירו הצבאי אלוף אבי גיל. אל שר הביטחון יתלוו מזכירו הצבאי תת אלוף גיא מרקיזנו וראש המטה שחר כץ.
+מעבר רפיח: ראשי ממשלות ספרד ובלגיה דורשים מישראל הפסקת אש קבועה
15:58 24/11/23  |  עידן יוסף
לשטח הכניסה למעבר רפיח הגיעו כעת בהפתעה ראשי ממשלות ספרד ובלגיה, הם מקיימים במקום מסיבת עיתונאים ודורשים מישראל להודיע על הפסקת אש קבועה.

+קצין בכיר בפיקוד הדרום: כל מי שמהווה איום על כוחותינו ייפגע
15:56 24/11/23  |  עידן יוסף
קצין בכיר בפיקוד הדרום: ״כל מי שמהווה איום על כוחותינו ייפגע. בטחון כוחותינו בעדיפות עליונה, כך נהגנו וכך נמשיך לנהוג. התמרון וההישגים המבצעיים הפעילו לחץ על חמאס והנהגתו, ושימשו כלי הכרחי ליצירת תנאים למימוש המתווה להשבת חלק מהחטופים. את עיקר הזמן ננצל לטובת מוכנות ותכנון המשימות הצפויות לנו מיד עם סיום ההפוגה. אנחנו נערכים להמשיך לתקוף בכל הכוח מיד בסיום ההפוגה״.

+12 נתינים תאילנדים ישוחררו היום בתיווך מצרי
15:49 24/11/23  |  עידן יוסף
מצרים מודיעה: יחד עם 13 הישראלים, ישוחררו היום מידי חמאס גם 12 אזרחים תאילנדים שנלקחו בני ערובה, בעקבות מאמץ מצרי להביא לשחרורם.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
משרד הבריאות: לבית החולים שניידר הגיעו ארבעה ילדים וארבע נשים
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מלחמת חרבות ברזל
עסקת שחרור החטופים יצאה לדרך: החמאס מסר לידי אנשי הצלב האדום 13 חטופים והם הועברו דרך מעבר רפיח לשטח מצרים. המסירה בוצעה בבית חולים בחאן יונס. קודם לכן, בתיווכה של אירן, שוחררו 12 חטופים תאילנדים. במסגרת העסקה הוכנסו משאיות דלק וגז וסחורות לשטח הרצועה. צה"ל הכריז על מבצע "דלתות שמיים" לקליטת החטופים.
24/11/2023  |  יואב יצחק  |   חדשות
מתחילת חודש אוקטובר ועד היום, הגיעו לביטוח הלאומי 145,297 מבקשי דמי אבטלה. 106,252 מהם יצאו לחופשה ללא תשלום (חל"ת) שלא מרצון. מתחילת המלחמה, 143,682 ביקשו דמי אבטלה מהביטוח הלאומי כאשר 106,199 יצאו לחל"ת שלא מרצון.
24/11/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
צה"ל השלים ביממה החולפת את היערכותו לקליטת החטופים השבים ארצה משטח רצועת עזה. הצבא בשיתוף משרדי הממשלה וארגוני הביטחון, גיבשו הליך לקליטה מהירה של השבים, תוך מתן ליווי נדרש.
24/11/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
למרות הסיכום לפיו תושבי צפון עזה לא יחזרו לבתיהם, מתפרסמים (24.11.23) ברשת תיעודים רבים של תושבים עזתים שנעים לצפון הרצועה. בעזה מדווחים על פעילות צה"ל באמצעות אמצעים לפיזור הפגנות למנוע את חזרתם.
24/11/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
מזכ״ל הג'יהאד האיסלאמי, זיאד א-נח'אלה, אמר כי "קצינים וחיילים שנמצאים בידינו לא ישוחררו לפני שכל השבויים שלנו ישוחררו, וזה לא יקרה לפני תום המלחמה".
24/11/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יורם אטינגר
יורם אטינגר
מפער של 6 לידות לטובת הפריון הערבי בשנות ה-60' לשוויון של 3.11 לידות לאישה ב-2015, ומאז שיעור הפריון היהודי גבוה מהערבי
מנחם רהט
מנחם רהט
הגאון היהודי בסדר גודל בלתי נתפס, שזכרו הלך ונשתכח מאז פטירתו, אשר חי ומת תחת מעטה סמיך של מסתורין, חוזר בימים אלה למודעות הציבור בזכות שני מפעלי מחקר וזכרון שנחשפים עכשיו: ספר חדש...
רפי לאופרט
רפי לאופרט
מעקב אחר חלק מתוכניות החדשות של ערוץ 12 הוא בבחינת "דע את האויב"    הערוץ הוא הארסי ביותר בביקורתו המעוותת נגד ממשלת ישראל וראשה ולדעתי משמש בידי האופוזיציה הפנימית והחיצונית למדינת...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il