|   15:07:40
  מירב ארד  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
[צילום: אורן בן חקון/פלאש 90]

ליברמן: "נתניהו העניק חסינות לראשי החמאס בקטר"

טוען: אלג'זירה טראם נסגרה אף אחד מראשי החמאס אפילו לא נשרט ומעבר כרם שלום מפתח למעברכ סחורות" המסקנה לפי ליברמן: "נתניהו ממשיך להיכנע לטרור"
18/12/2023  |   מירב ארד   |   חדשות   |   מלחמת חרבות ברזל   |   תגובות

יו״ר מפלגת ישראל ביתנו, ח״כ אביגדור ליברמן, תוקף (יום ב'18.12.23) את נתניהו וממשלתו על התנהלות מול ארגון הטרור חמאס ומאשים כי ״נתניהו שוב נכנע לטרור".

ליברמן מוסיף: שופר ארגוני הטרור בעולם ושל חמאס בפרט, תחנת אלג׳זירה, לא רק ממשיכה לשדר מתוך מדינת ישראל, אלא גם הודיעה שתגיש תלונה לבית הדין הבינלאומי בהאג כנגד ישראל.

לתעלומה מדוע אלג׳זירה טרם נסגרה וממשיכה לשדר כרגיל מישראל, יש רק הסבר הגיוני אחד, והוא שנתניהו התחייב בפני הקטרים שאלג׳זירה תפעל ללא הפרעה בשטחה הריבוני של ישראל.

תעלומה נוספת הקיימת - מדוע עדיין אף אחד מראשי החמאס, שנהנים מפינוקים של בתי המלון המפוארים ביותר בקטר, אפילו לא נשרט. זאת למרות ההודעה הפומבית של נתניהו מתאריך ה-22 בנובמבר האחרון, בה הצהיר שהנחה את ראשי המוסד לחסל את המנהיגים של מפלצות האדם מחמאס בכל מקום בעולם אשר יהיו בו.

לצערי התשובה ברורה, גם במקרה הזה נתניהו העניק חסינות לראשי החמאס בקטר לפי בקשתם של ראשי השלטון שם.

לכל זה מצטרפת ההחלטה המבישה לפתוח את מעבר כרם שלום לכניסת סחורות לתוך הרצועה ממדינת ישראל, שמוכיחה באופן סופי שהקונספציה הישנה והתבוסתנית היא זו ששולטת בקבינט המלחמה הישראלי.

המסקנה: ראש הממשלה נתניהו, וממשלתו ממשיכים להיכנע לטרור.״

תאריך:  18/12/2023   |   עודכן:  18/12/2023
מירב ארד
+גולני השתלטה על כיכר פלשתין - פסל האגרוף הושמד
23:03 18/12/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
גדוד 13 של גולני, בשיתוף חטיבה 188, תפס והרס את הכיכר בשכונת שג'עייה, שם הקים חמאס פסל המפאר אסון הנגמ"ש ממבצע צוק איתן ובה שוחררו החטופים
הלוחמים בכיכר [צילום: דובר צה''ל]
+חמאס מתכנן לחמם גם את הגבול הסורי באמצעות ירי רקטות לגולן
22:30 18/12/23  |  עידן יוסף
הפעילות של חמאס בסוריה במהלך המלחמה ולפניה נחשפת. ארגון הטרור הקים תשתית המונה עשרות פעילים במחנות הפליטים בסוריה ובדרום סוריה, שמטרתה חימום חזית הגולן.

בפגישה בטורקיה שבה השתתפו סגן מנהיג חמאס, סאלח אל-עארורי ומנהיג חמאס בחו"ל, חאלד משעל ובכירים נוספים בארגון - התבצע תיאום לחימום גבול ישראל-סוריה באמצעות ירי רקטי (כאן חדשות).
+בתגובה לשיגורים: צה"ל תקף עמדה של צבא סוריה
22:16 18/12/23  |  עידן יוסף
בתגובה למספר שיגורים שחצו משטח סוריה לשטח ישראל ונפלו בשטחים לא מאוכלסים, הופעלה התרעה בשטח פתוח הסמוך למושב קשת ביישומון פיקוד העורף.

כוחות צה"ל תקפו בארטילריה את מקורות הירי בשטח סוריה וטנקים של צה"ל תקפו עמדה צבאית של צבא סוריה בתגובה לשיגורים.

מוקדם יותר היום (ב') זוהו מספר שיגורים משטח לבנון לעבר מרחב קריית שמונה.
+"נתניהו וגלנט הציעו מעורבות של הרשות הפלשתינית בניהול עזה"
21:59 18/12/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
דיווחים: נתניהו שוקל להשתמש בעובדי הרש"פ בעזה כדי לנהל את החיים ברצועה לאחר השלב הראשון במלחמה  ▪  גלנט מציע שיקום אוכלוסייה תחת מנהיגות לא עוינת באזורים מסוימים, במקביל ללחימה באחרים  ▪  סמוטריץ' מודאג: החלטות על היום שאחרי צריכות להתקבל בקבינט עם יתר השותפים הקואליציוניים  ▪  נתניהו עומד על כך שהממשל המפקח על עזה חייב להיות נקי מהסתה לטרור
גלנט ונתניהו. היום שאחרי [צילום: נועם ריבקין פנטון/פלאש 90]
+אחריות
21:07 18/12/23  |  צבי גיל   |   לרשימה המלאה
יהי רצון מלפניך ה' אלוהינו ואלוהי אבותינו, שתרחם עלינו, ותמחל לנו את כל חטאתינו, ותכפר לנו את כל עוונותינו ותמחול ותסלח לכל פשעינו
תרחם עלינו [צילום: חיים גולדברג/פלאש 90]
+יומן מלחמה, היום ה-73
20:35 18/12/23  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
לאחרונה פורסמו בו שני תחקירים מצמררים. ד"ר רונן ברגמן ומארק מאזטי כתבו שביבי לא רק התיר לקטר להעביר לרצועת עזה 30 מיליון דולרים מדי חודש אלא גם סכומי עתק סודיים לחיזוק הזרוע הצבאית של חמאס
נתניהו. פושט רגל [צילום: חיים גולדברג/פלאש 90]
+שלוש רקטות התפוצצו בקרית שמונה
20:32 18/12/23  |  עידן יוסף
נפילות בקרית שמונה: שלוש רקטות התפוצצו בשטח לא מאוכלס בתוך העיר, יש נזק למכוניות, למכולת ולחלונות בתים. אין נפגעים בנפש.
+חמאס פרסם אות חיים משלושה חטופים
19:43 18/12/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ישראל לא מוכנה לוותר על הנשים שעדיין מוחזקות בשבי, וחמאס לא מעוניין להחזיר אותן - אך דוחף לדלג לשלב שבו משוחררים גברים זקנים  ▪  מתחדדת ההבנה בישראל שאין התיכנות כרגע לעסקה לשחרור כלל החטופים מבלי נצירת האש, מה שלא נמצא על הפרק מבחינתה
חיים פרי, יורם מצגר ועמירם קופר
+קטר תתרום עשרות מיליוני שקלים לעזה
19:36 18/12/23  |  עידן יוסף
אמיר קטר השייח' תמים הכריז כי יעביר סכום של מאה מיליון ריאל לתושבי עזה. מדובר בסכום של קצת יותר מאה מיליון שקלים.
+לראשונה במלחמה: קרע פנימי באופוזיציה הוביל להפרת סיכום מול הקואליציה
19:27 18/12/23  |  עידן יוסף
לראשונה מתחילת המלחמה: האופוזיציה מפרה את הסיכום מול הקואליציה ותעלה 3 הצעות חוק פרטיות להצבעה במליאה (ביום רביעי הקרוב) ללא תיאום - הצעות של הח"כים עודד פורר וגלעד קריב.

הסיבה: החלטה של מפלגות ישראל ביתנו והעבודה, שמירב בן-ארי מיש עתיד לא מייצגת אותם כמרכזת האופוזיציה. פורר וקריב יעלו את החוקים ללא תיאום - הקואליציה קיבלה הוראת גיוס להצביע נגד החוקים הללו (קול חי).
+ברית הגנה נגד החות'ים? אוסטין ייפגש עם עמיתים מהעולם
19:23 18/12/23  |  עידן יוסף
שר ההגנה אוסטין של ארה"ב: "אפגש מחר עם שרי הגנה מרחבי העולם כדי למצוא פתרון לאיום החות'י - יהיו לנו פרטים נוספים בהמשך".
+אוסטין בישראל: אני לא פה כדי להציב לוחות זמנים
18:50 18/12/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
גלנט לצד מזכיר ההגנה האמריקני: "ממוקדים בחיסול הנהגת חמאס בחאן יונס; זו מלחמת הישרדות; לא נהסס לתקוף אם לא יושג פתרון דיפלומטי משביע רצון לגבול הצפון"  ▪  אוסטין: "עמידה בדין הבינלאומי זו דרישה הומניטרית ואסטרטגית עבור ישראל"
גלנט ואוסטין [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]
+הותרו לפרסום שמותיהם של שני חללי צה"ל שנפלו בקרבות
18:13 18/12/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
שמות הנופלים: סרן ירין גהלי (22) מרחובות וסרן (מיל׳) נתנאל סילברג מנעמ"ה  ▪  מספר הנופלים מתחילת התמרון - 131  ▪  לוחם מגדוד הנדסה נפצע קשה בקרב בצפון הרצועה
סרן ירין גהלי
סרן (מיל׳) נתנאל סילברג
+הקלות במדיניות ההתגוננות של פיקוד העורף באשקלון
18:06 18/12/23  |  עידן יוסף
בתום הערכת מצב, הוחלט כי מהיום (ב') בשעה 18:00 יוסרו כלל ההגבלות בעיר אשקלון במקומות העבודה ובפעילויות החינוך. כמו כן, בתחילת השבוע הוחלט על הגדלת מכסת ההתקהלויות ל-5,000 אנשים באזורים המוגדרים במדיניות ירוקה.

+הערכה: ישראל עומדת מאחורי מתקפת הסייבר הענקית באירן
17:42 18/12/23  |  עידן יוסף
ישראל עומדת מאחורי מתקפת הסייבר הענקית ששיבשה היום את תחנות הדלק ברחבי אירן - כך עפ״י ההערכות. הדברים מתפרסמים באישור הצנזורה (גלי צה"ל).
+המוסד: פעלנו בהנחיית ראש הממשלה לסיכול העברת כספי טרור לחמאס
17:30 18/12/23  |  עידן יוסף
המוסד: בניגוד לטענות, המוסד תמיד פעל בהנחיית ראש הממשלה לסיכול העברת כספי טרור לחמאס בכל דרך, וכל טענה אחרת משוללת כל יסוד. ההודעה נמסרה באמצעות לשכת ראש הממשלה כמקובל.

+יורטה מטרה אווירית חשודה שחצתה משטח לבנון לשטח ישראל
17:14 18/12/23  |  עידן יוסף
כלי טיס של צה״ל תקף לפני זמן קצר מרחב ממנו בוצעו שיגורים לעבר שטח ישראל.

כמו-כן, לוחמי ההגנה האווירית יירטו לפני זמן קצר מטרה אווירית חשודה שחצתה משטח לבנון לשטח ישראל.

בנוסף, מחבלים שיגרו טיל נ״ט לעבר מרחב אביבים לפני זמן קצר. צה״ל תקף בארטילריה בשטח לבנון.

+צפו: לוחמי יחידת דובדבן בלחימה בחאן יונס
17:01 18/12/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
קרבות פנים מול פנים, השמדת מעבדת רחפנים, פירים ומשגרי רקטות שכוונו לישראל הם חלק מפעולותיה של היחידה המובחרת  ▪  ההיתקלות האחרונה גרמה לנפגעים - בהם גם הרוגים
לוחמים בפעולה [צילום: דובר צה''ל]
+בן-גביר בישיבת הסיעה: כל יום שחטופים לא חוזרים, מוציאים עוד נוח'בה להורג
15:52 18/12/23  |  מירב ארד
בן-גביר תוקף את קבינט המלחמה בישבת הסיעה: ״הם חייבים להכריע - כשרוצים להכריע לא מכניסים דלק או מעבירים כסף לפקידים וגם לא עושים הפוגות. הוסיף: "צריך לעשות משוואה ברורה כל יום שחטופים לא חוזרים צריך להוציא להורג מחבל נוחבה״.
+אושר בוועדה: בעלי אופניים וקורקינטים חשמליים יחויבו להתקין לוחית זיהוי ולהירשם במאגר רשות הרישוי
15:45 18/12/23  |  מירב ארד
ועדת הכלכלה אישרה (יום ב')כי בעלי אופניים וקורקינטים חשמליים יחויבו להתקין לוחית זיהוי על הכלים ולהירשם במאגר רשות הרישוי. הרישום יחל ב-1 בפברואר 2024 והחובה להתקין לוחית זיהוי על הכלים תחל ב-1 באוגוסט 2024. יו"ר הוועדה ח"כ דוד ביטן דרש ממשרדי התחבורה, המשפטים והביטחון הלאומי להאיץ את התיקונים שנועדו לאפשר אכיפת התקנות החדשות ולפרסם נוהל ליישום התקנות ואמר: "יש לכם מקסימום שלושה חודשים לסיים את הכל".
+צה״ל תקף מטרות של חיזבאללה: תשתיות טרור, עמדת שיגור ומבנה צבאי
15:35 18/12/23  |  מירב ארד
מטוסי קרב של חיל-האוויר תקפו לפני זמן קצר מספר מטרות של ארגון הטרור חיזבאללה, ביניהן תשתיות טרור, עמדת שיגור ומבנה צבאי. בנוסף, לוחמי צה״ל זיהו ותקפו מוקדם יותר היום מחבלים במרחב מוכר של ארגון הטרור חיזבאללה.

כמו-כן, זוהו מספר שיגורים משטח לבנון לעבר מספר מרחבים בגבול לבנון.
בהמשך להתרעות על חדירת כלי טיס בצפון, ההתרעה הופעלה בעקבות שיגורים משטח לבנון. צה"ל תקף בארטילריה את מקורות הירי.

+ועדת חוקה אישרה את הצ"ח שתאפשר דיוני בימ"ש בהיוועדות חזותית במהלך המלחמה
15:31 18/12/23  |  מירב ארד
ועדת החוקה אישרה לקריאות שנייה ושלישית את הצעת חוק קיום דיונים בהיוועדות חזותית בהשתתפות עצורים, אסירים וכלואים (הוראת שעה - חרבות ברזל), התשפ"ד-2023.

הצעת החוק מסמיכה את שר המשפטים, לאחר התייעצות עם השר לביטחון לאומי, להכריז הכרזה מלאה, לפיה יהיה ניתן לקיים דיונים בבתי המשפט ובבתי הדין שלא בנוכחות עצורים ואסירים אלא בהשתתפותם בהיוועדות חזותית (VC), זאת לאחר ששוכנע כי אין דרך לקיים את כלל הדיונים בנוכחות עצורים או אסירים ללא סיכון ממשי הנשקף לחיי אדם בהבאתם לדיונים. כמו כן, מוצע להקנות סמכות זהה לשר הביטחון להכריז כאמור ביחס לדיונים בבתי דין צבאיים. ההכרזה המלאה לא תעלה על שבועיים, והשר בהתייעצות עם השר לביטחון לאומי יוכל להאריכה בתקופות נוספות שלא יעלו על 14 ימים כל אחת.
+אוגדה 252 השלימה את ההשתלטות על מרחב בית חאנון
15:19 18/12/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
כוחות החי״ר, השריון, ההנדסה והאש של האוגדה הכריעו את גדוד בית חאנון תוך השתלטות על מרכזי פיקוד ושליטה ועל מוצבי טרור של חמאס, ביניהם בתי ספר ומבני ציבור בהם אותרו פירי מנהרות ואמצעי לחימה רבים
הכוחות הכריעו את גדוד בית חאנון [צילום: דובר צה"ל]
+ראש הממשלה נתניהו נפגש עם מזכיר ההגנה של ארה״ב
15:06 18/12/23  |  מירב ארד
ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש כעת עם מזכיר ההגנה של ארה״ב לויד אוסטין, בקריה בתל אביב. בפגישה המצומצמת משתתפים מהצד הישראלי שר הביטחון יואב גלנט, ר׳ המל״ל צחי הנגבי, הרמטכ״ל רא״ל הרצי הלוי והמזכיר הצבאי של רה״מ אלוף אבי גיל. מהצד האמריקאי משתתפים יו״ר המטות המשולבים צ'ארלס בראון, רמ״ט מזכיר ההגנה קלי מגסמן וסגנית שגריר ארה״ב בישראל סטפני האלט. מיד לאחר מכן תתקיים פגישה מורחבת יחד עם כלל חברי הקבינט לניהול המלחמה.

[צילום: קובי גדעון / לע״מ]
+לא רפובליקת בננות
14:06 18/12/23  |  יוסי אחימאיר   |   לרשימה המלאה
ללא ספק השתתפות המזכיר בלינקן והיועץ סאליבן בישיבות קבינט המלחמה היא מרחיקת לכת במעורבות האמריקנית, לטוב ולרע  ▪  אני מקווה שראש הממשלה נתניהו, כמו בגין, מוכן לשמוע אך גם לשים גבול בפני העמקת מעורבות זאת, לשמור עצמאותם של מקבלי ההחלטות
בגין. דברים נוקבים [צילום: יעקב סער/לע"מ]
+סמוטריץ׳ לנשות המילואים: ״התגמול לאנשי המילואים - מטרה מרכזית בתקציב 2024״
14:01 18/12/23  |  מירב ארד
שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ נפגש (יום ב') עם פורום נשות המילואים והציג להם את טיוטת התכנית המקיפה לסיוע למשרתי ומשרתות המילואים ובני ובנות זוגם. הצעדים שנבחנים כעת ואותם הציג השר כוללים מתן שובר נופש משפחתי, תוספת נקודת זיכוי, פטור מתשלומי ארנונה, הקלות אקדמאיות, שיעור זכויות חל״ד בחל״ת גם מעבר לשנה, מענק חודשי קבוע, תגמול מיוחד מעבר ל-60 ימים, תוספת ימי חופשה ומתן שעת מילואים לבני ובנות הזוג של משרתי המילואים, מתן עדיפות במכרזי מחיר מטרה, מתן עדיפות במכרזים וצעדים רבים נוספים. שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳: "הצגתי בפני הפורום את טיוטת התוכנית המקיפה אותה אני מתכוון להביא לאישור בהקדם האפשרי. אני רואה במעטפת לאנשי המילואים ולמשפחותיהם משימה ראשונה במעלה ואני מציב את זה כמטרה מרכזית בתקציב 2024."

+לוחמי ההגנה האווירית יירטו מטרה אווירית חשודה שחצתה מלבנון
13:17 18/12/23  |  מירב ארד
בהמשך להתרעה שהופעלה במרחב צפון הארץ, לוחמי ההגנה האווירית יירטו בהצלחה לפני זמן קצר מטרה אווירית חשודה שחצתה משטח לבנון לשטח ישראל. התרעה על ירי רקטות וטילים הופעלה בעקבות שברי יירוט. החל משעות הבוקר, צה"ל תקף בארטיליה בשטח לבנון.

בנוסף, כוחות וכלי טיס של צה"ל תקפו חוליית נ״ט בשטח לבנון. כמו כן, בשעות הבוקר זוהו מספר שיגורים משטח לבנון לעבר מרחב יערה.
+משרד החקלאות מתמרץ מגדלי עגבניות באזורים המאפשרים גידול מוקדם
12:44 18/12/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
יקצה כ-2 מיליון ש"ח לשתילה מוקדמת של עגבניות למאכל באזורים חלופיים ליישובי עוטף עזה באזורי הערבה, ים המלח ובקעת הירדן
[צילום: עבד ראחים חטיב/פלאש 90]
+ביהמ"ש בביקורת על מעצרו של מתנדב זק"א
12:22 18/12/23  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
יוסף ממן נטל כמזכרת RPG שרוף בקיבוץ בארי - והמשטרה עצרה אותו בחשד להחזקת נשק בלא רשות  ▪  השופטת לימור חלד-רון: המשטרה לא פעלה ברגישות המתחייבת מן המלחמה
מתנדבי זק"א בדרום [צילום אילוסטרציה: חיים גולדברג, פלאש 90]
+הותר לפרסום: לוחם צה"ל נוסף נפל בקרב בצפון הרצועה
12:20 18/12/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
ההרוג הוא רס"ל (מיל') לידור יוסף קרואני, בן 23, מאילת, לוחם בגדוד הנדסה 8163  ▪  הבוקר הותר לפרסום שמותיהם של ארבעה חללי צה"ל שנפלו ברצועה  ▪  מתחילת מלחמת חרבות ברזל נהרגו 459 חיילים
רס"ל (במיל') לידור יוסף קרואני ז"ל [צילום: דובר צה"ל]
+מההפללה ועד לתקיפה: למעלה מ-100 איומים אוויריים סוכלו ע"י חי"א
11:45 18/12/23  |  מירב ארד
מתחילת הלחימה, מזהים מערך הבקרה ומערך הקרב של חיל-האוויר איומים ומטרות עוינות רחוקות טווח. מערך הבקרה בונה כל העת "תמונת שמיים" המסנכרנת בין מאות כלי טיס במרחב הלחימה הצפוף, ובהגנה מפני כלי-טיס עוינים וטילי שיוט.

בעקבות זיהוי מדויק, הפללה והפעלת כוח, יורטו עד כה בהצלחה מספר טילי שיוט ששוגרו אל עבר המרחב האווירי של מדינת ישראל. אנשי מערך הבקרה יחד עם מערך הקרב של חיל-האוויר זיהו את המטרות, עקבו אחר מסלולם והפעילו את הכוח האווירי הכולל מטוסי קרב ואמצעים נוספים לסיכול האיומים האוויריים.
+הניצחון הולך ומתרחק
11:36 18/12/23  |  גדי חיטמן   |   לרשימה המלאה
ישראל, מתוך שיקולים הומניטריים, נלחצת (שוב) אל הקיר ונדרשת להכריע: המשך המערכה הצבאית ומיטוט חמאס (או לפחות יכולותיה הצבאיות של התנועה) או עסקה הומניטרית
לחץ של הציבור [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
+אלביט: הזמנות בהיקף ניכר מצה"ל מאז תחילת המלחמה
11:32 18/12/23  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
החברה לא מסרה מהו היקף ההזמנות ומה רכש משרד הביטחון, אך ניתן להעריך שמדובר במאות מיליוני דולרים  ▪  אלביט מייצרת עשרות מערכות לחימה ליבשה, לאוויר ולים
מל"ט הרמס מתוצרת אלביט [צילום: אלביט]
+אונר"ע ומר
11:07 18/12/23  |  מנחם רהט   |   לרשימה המלאה
ישראל מעודדת, למרבה ההפתעה, גיוס מימון בינלאומי לתחזוקת מערכת החינוך השטנית של אונרא  ▪  ואיך מגיבות המדינות התורמות למאמץ לעצירת הכספים המגואלים בדם?
כסף טמא [צילום: עטיה מוחמד/פלאש 90]
+פיגוע בבנימין: צעירה נפצעה בינוני מירי
11:00 18/12/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הצעירה נפגעה מירי לעבר רכב שבו נסעה, שבו היו גם גבר ושני ילדים  ▪  חובשים ופראמדיקים של מד"א פינו את הצעירה לבי"ח שערי צדק, במצב בינוני עם פצי ירי  ▪  שב״כ ומג״ב עצרו הלילה 10 מבוקשים ברחבי יהודה ושומרון ובחטיבת הבקעה החרימו מעל 50 רכבים בלתי חוקיים

זירת הפיגוע [צילום: ביטחון בנימין]
+רעב בעזה
10:35 18/12/23  |  יפעת גדות   |   לרשימה המלאה

תור לחיים [צילום: חאתם עלי/AP]
+צה"ל תקף מעל 150 מטרות טרור ברצועה ביממה האחרונה
10:17 18/12/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
נמצא מרתף ובו מצבור של מרגמות ותחמושת  ▪  בנוסף הכוחות איתרו והשמידו פירים ובורות שיגור במרחב  ▪  במרחב חאן יונס חוסל צלף פלשתיני ע"י מסוק קרב של חיל-האוויר
פירים ובורות שיגור במרחב [צילום: דובר צה"ל]
[צילום: דובר צה"ל]
+נתפס בג'באליה: 5 מיליון שקל במזומן בביתו של בכיר חמאס
10:05 18/12/23  |  מירב ארד
לוחמי היחידה הרב ממדית תחת פיקוד צוות הקרב החטיבתי 551 איתרו בביתו של בכיר בארגון הטרור חמאס במרחב ג'באליה, מזוודות של כספי טרור בשווי של כ-5,000,000 ש"ח ואמצעי לחימה רבים.
[צילום: דובר צה"ל]
+צלם עיתונות של אל-ג'זירה נהרג בתקיפת ישראל בעזה
09:54 18/12/23  |  יפעת גדות
ב-CNN דווח כי צלם עיתנות של אל-ג'זירה, רשת העיתונות הקטרית, נהרג בתקיפת ישראל בעזה. ישראל מצידה הכחישה פגיעה בעיתונאים, אך על-פי נתונים של הוועדה להגנת עיתונאים יותר מ-60 עיתונאים נהרגו מתחילת הלחימה בעזה.
+ליברמן ממשיך לקבל איומים: הגיש תלונה נוספת לקצין הכנסת
09:49 18/12/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
יו"ר ישראל ביתנו ממשיך לספוג איומים קשים ברצח ברשתות החברתיות מצד תומכי חמאס  ▪  בין היתר נכתב לו: "חמאס יהרגו אותך, בקרוב תגיע לגיהינום"  ▪  בתחילת החודש הוגשה תלונה למשטרת רמלה הכוללת 54 איומים
ליברמן. נתון תחת איומים מתמשכים [צילום: פלאש 90]
+דמעה אחת, ועוד אחת
09:09 18/12/23  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
בשבת הזדמנתי לשמוע על משפחה מבוססת ועורפית ולא מגויסת שהמכולה שלהם יצאה השבוע משערי הארץ, יורדים  ▪  קוראי טורים אלה יודעים שאני מציע כי השערים יישארו פתוחים בפני "נפולת הנמושות" כפי שכינה אותם יצחק רבין בדיוק לשוני רב
נפולת של נמושות [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
+אל תחללו את זכר הנופלים
08:48 18/12/23  |  עמנואל בן-סבו   |   לרשימה המלאה
ראש הממשלה נואם את נאומי ההכנה לוועדת החקירה הממלכתית שקום תקום, משמר את מרכיבי הקואליציה ועומד בהתחייבויותיו שניתן היה לשנות חלקם אחרי שבת שמחת תורה, היוצר הבדלה ברורה בינו לבין מתחריו בפוליטיקה, "רק נתניהו ימנע הקמת מדינה פלשתינית"
נתניהו. גם הוא [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]
+הותר לפרסום: עוד 4 חיילים נפלו בלחימה בדרום הרצועה
06:48 18/12/23  |  יואב יצחק   |   לרשימה המלאה
החיילים שנהרגו: רס"ל אוריה באייר (20), רס"ל ליאב אלוש (21), רס"ר (מיל') איתן נאה (26), רס"ר (מיל') טל פיליבה (23)  ▪  לוחם מיחידת דובדבן נפצע קשה
טל פיליבה מרחובות, נהרג
איתן נאה מקיבוץ שדה אליהו, נהרג
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ליברמן: "נתניהו העניק חסינות לראשי החמאס בקטר"
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מלחמת חרבות ברזל
זה סיפור עובדתי על אחד שאיננו אחד אלא כולם, לפחות רובם. הוא קצין מצטיין ביחידה מובחרת. שנים בקבע, שנים במילואים. אקדמאי עם רובה צמוד. ספרא וסייפא.
18/12/2023  |  דן מרגלית  |   יומני בלוגרים
לא מדברים פוליטיקה בזמן המלחמה, לא עושים פוליטיקה בעיצומן של הקרבות, לא עוסקים בשום דבר זולת המלחמה, לא נוגעים במאומה רק במלחמה, בהכרעה, בשמירה על גיבורינו ובהשבת החטופים. הצהרות אלו הפכו למשל ולשנינה של הסגי נהור, של הדבר והיפוכו, של הצהרות חסרות משמעות ותוכן, גושפנקא להתעסקות בפוליטיקה ועוד יותר.
הותרו לפרסום שמותיהם של ארבעה חללי צה"ל שנפלו ברצועה: שלושה נהרגו בלחימה בדרום הרצועה; אחד מהם נפגע קשה ביום 14.12.23 ועתה מת מפצעיו. מתחילת מלחמת חרבות ברזל נהרגו 458 חיילים.
18/12/2023  |  יואב יצחק  |   חדשות
ראש הממשלה בנימין נתניהו מעוניין לשנות את השם הזמני של מלחמת "חרבות ברזל" - כך פורסם בכאן חדשות. שם אקראי זה נקבע כבר ביומה הראשון של המלחמה על-ידי מחשב של צה"ל.
17/12/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
ראש המוסד דדי ברנע הציג הערב (17.12.23) לדרג המדיני מתווים אפשריים לעסקה לשחרור חטופים וקיבל "אור ירוק" להתקדם מול המתווכים, אחרי שחזר מפגישה עם ראש ממשלת קטר מוחמד אל-תאני באחת מבירות אירופה.
17/12/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il