|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
כלבים מסוכנים [צילום: נתי שוחט/פלאש 90]

מסתמן: הליכי המתה מקוצרים לכלבים מרצועת עזה

אלפי כלבים משוטטים חדרו לישראל מעזה. חלקם תוקפים בני אדם ובעלי חיים, מהווים סכנה בריאותית וגורמים לעומס על הכלביות העירוניות שר החקלאות מבקש לאפשר המתת כלבים משוטטים לא מסומנים מיד עם לכידתם התיקון הזמני נועד למנוע סבל מהכלבים ולמנוע מצב שבו אין מקום ותקציב להחזקתם
23/02/2024  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   מלחמת חרבות ברזל   |   תגובות

בעקבות מלחמת "חרבות ברזל" שפרצה לפני מספר חודשים, חדרו לשטח ישראל אלפי כלבים משוטטים מתוך רצועת עזה, שגדר המערכת סביבה נפרצה במהלך הקרבות.


הכלבים המשוטטים מסתובבים בלהקות גדולות, תוקפים בני אדם ובעלי חיים ומהווים סכנה בריאותית עקב התפשטות מחלות כמו כלבת. עיריות כמו שדרות, נתיבות ואופקים, שבשטחן נמצאים אלפי כלבים כאלה, מתקשות להכניס אותם כולם למאורות הרשות שלהן, המוכרות יותר בשם "כלביות עירוניות".

לפי החוק, כלבים משוטטים חייבים להישאר 10 ימים במאורת הרשות לפני שמורים על המתתם, אך העיריות טוענות שאין להן מקום ותקציב להחזיק את כל הכלבים הללו במשך תקופה כל כך ארוכה.
חוק להסדרת הפיקוח על כלבים (הוראת שעה - חרבות ברזל) התשפ"ד-2024 / תזכיר חוק
התיקון המוצע יאפשר לרופא הווטרינר העירוני בתחומן של הרשויות המקומיות הסמוכות לגדר המערכת עם רצועת עזה להורות על המתת כלבים שאינן מסומנים, אף אם טרם חלפו 10 ימים מיום הבאתם למאורת הרשות. מוצע לקבוע סמכות זו בהוראת שעה, עד תום שנת 2024 6 עמ')

לכן, שר החקלאות אבי דיכטר מבקש להכריזעל תיקון חרום לחוק להסדרת הפיקוח על כלבים, שיאפשר לרופאים וטרינרים עירוניים בערים הסמוכות לרצועת עזה להורות על המתת כלבים משוטטים לא מסומנים מיד עם לכידתם.

התיקון הזמני יחול עד סוף 2024, ונועד למנוע מצב שבו כלבים ללא בעלים מוחזקים במאורות הרשות שבועות ללא צורך וסובלים מתנאי צפיפות קשים.

רובם אינם ניתנים לשיקום או לאימוץ בשל מצבם הבריאותי והתנהגותם התוקפנית. בנוסף, שהיית מספר רב של כלבים בתאים בכלבייה העירונית במשך תקופה ממושכת גורמת סבל לכלבים שאינם מורגלים בחברת בני אדם, ומביאה לתופעות של מאבקי כוח בין כלבים, מניעת גישה למזון והימנעות מביצוע פעולות בסיסיות כגון אכילה ושתייה בשל המתח שנגרם מעצם החזקתם בכלבייה.

ייתכן שבעתיד הסמכות תורחב גם לערים ליד הגבול עם לבנון.

תאריך:  23/02/2024   |   עודכן:  23/02/2024
עידן יוסף
+או שאנחנו נשלוט ברצועה או חמאס
18:08 23/02/24  |  חיים רמון   |   לרשימה המלאה
תוכניתו של נתניהו ל"יום שאחרי חמאס" אינה אפשרית  ▪  הגיע הזמן לדבר אמת: לא יהיו שום "גורמים מקומיים" שישלטו שליטה אזרחית במקומנו  ▪  יש לנהל משא-ומתן עם ארצות הברית ומדינות ערב המתונות על עתיד השליטה האזרחית ברצועה
[צילום: עטיה מוחמד/פלאש 90]
+כך חיסלו לוחמי מגלן מחבל שהשליך רימון לעברם
17:03 23/02/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
באחד הבתים בח'אן יונס איתרו הלוחמים נשק מסוג קלאצ׳ניקוב בארון בגדים, מטענים, מחסניות, מכשיר הפעלה למטענים וערכות נפץ
תרשים החיסול
+צה"ל ביצע תקיפות אחדות במרחב לבנון
17:01 23/02/24  |  עידן יוסף
מטוסי קרב תקפו מספר תשתיות טרור של ארגון חיזבאללה במרחב לבונה ומבנה צבאי במרחב כפר כילא, בו פעלו מחבלי הארגון. בנוסף, כוח צה"ל תקף בירי טנק להסרת איום במרחב עייתא א-שעב. כמו-כן, מטוסי קרב תקפו אמש (חמישי) מבנה צבאי של ארגון הטרור חיזבאללה במרחב בליידא לצד מרחבים נוספים בשטח לבנון.
+שייטת ספינות הטילים השלימה אימון נרחב בזירה הצפונית
12:01 23/02/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
באימון תורגל שיתוף פעולה רב-זרועי בין ספינות הטילים לכוחות חיל-האוויר  ▪  בין מגוון התרחישים שתורגלו: סיכול חדירת כטב"מים, יכולת חילוץ אווירי מכלי שיט ותדלוק ספינת טילים בלב ים
שת"פ עם מסוקי ה"עטלף" [צילום: דובר צה''ל]
+אסור שבמלחמה צודקת יבוצעו פשעים
11:44 23/02/24  |  איתן קלינסקי   |   לרשימה המלאה
אני מציע לבנימין נתניהו ללכת בעקבות ראש הממשלה הראשון, דוד בן-גוריון  ▪  לאחר שהגיע לבן גוריון מידע מוסמך על מעשי ביזה בעת מבצע "דני" במלחמת השחרור בערים רמלה ולוד, הוא דרש להפיץ בכל חילות צה"ל את השיר של נתו אלתרמן - "על זאת"
יפעת תומר-ירושללמי [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+חיזבאללה טוען שתקף את בניין עיריית קרית שמונה
11:19 23/02/24  |  עידן יוסף
חזבאללה: הבוקר ב-09:30 תקפנו בשני כטב"מים מתאבדים את מטה המועצה האזורית בקרית שמונה בתגובה לתקיפת מרכז ההגנה האזרחית אתמול בבלידא.
+תשעה מבוקשים נעצרו ברחבי יהודה ושומרון; מקצתם מהכפר ממנו יצא הפיגוע
11:16 23/02/24  |  עידן יוסף
לוחמי צה"ל שב"כ ומג"ב פעלו הלילה למעצר תשעה מבוקשים ברחבי יהודה ושומרון.
בכפר זעתרה שבחטיבת עציון פעלו הכוחות פעם נוספת במרחב ממנו יצאו המחבלים לביצוע הפיגוע אתמול (ה׳) במעלה אדומים ועצרו שני מבוקשים. אחד מהם חשוד שידע מראש על כוונת המחבלים. הוא נתפס לאחר סדרה של תחקורים ותשאולים של אנשי השב״כ.

בעיר טולכרם שבחטיבת מנשה נעצרו שני מבוקשים ובדהיישה שבחטיבת עציון עצרו הכוחות שלושה מבוקשים נוספים. המבוקשים שנעצרו הועברו להמשך טיפול כוחות הביטחון, אין נפגעים לכוחותינו.

מתחילת המלחמה נעצרו כ-3,200 מבוקשים ברחבי אוגדת יהודה ושומרון וחטיבת הבקעה והעמקים, למעלה מ-1,350 מהם משויכים לחמאס.
+כ"ץ: לא נהיה סבלניים עוד הרבה זמן לפתרון דיפלומטי בצפון
11:00 23/02/24  |  עידן יוסף
שר החוץ ישראל כ"ץ: "אירן היא ראש הנחש. לא נהיה סבלניים עוד הרבה זמן לפתרון דיפלומטי בצפון. אם המידע המודיעני הדרמטי שחשפנו בפני מועצת הבטחון לא יביא לשינוי - לא נהסס לפעול".
+"בטווח הקצר ישראל תיתקע עם עזה; צריך להתחיל לזהות מנהיגים מקומיים"
09:23 23/02/24  |  איתמר לוין, וושינגטון   |   לרשימה המלאה
מומחה צבאי בכיר ודיפלומט בדימוס מאחד ממכוני המחקר החשובים בעולם יוצאים נגד החידלון הישראלי בתחום ההסברה: "צריך תמונות של חיילים מחלקים סיוע"  ▪  צופים שפתרון שתי המדינות לא יתממש לפני שישראל תדע שהמדינה הפלשתינית לא תהיה "עזה על סטרואידים"
"נזק לאזרחים הוא חלק טבעי מהמלחמה" [צילום: דובר צה''ל]
+עשרות מחבלים חוסלו בחאן יונס ובמרחב זייתון
09:03 23/02/24  |  
לוחמי צוות הקרב של חטיבה 7 חיסלו ביממה האחרונה (22/23.2.24) במערב חאן יונס למעלה מעשרה מחבלים, ובהם שלושה מחבלים שזוהו מיד לאחר שירו טיל RPG לעבר כלי הנדסי של הכוח. כוחות חיל האוויר השמידו מחסן אמצעי לחימה, חדר מלחמה ומבנים צבאיים. כוחות מיחידת מגלן איתרו בעיר מחסן אמצעי לחימה שהכיל עשרות רקטות, מטענים ומרגמות.

צוות הקרב של חטיבת גבעתי יצא להשמדת מרחבי טרור ולחיסול מחבלים במרחב חאן יונס. חיל האוויר בשיתוף מכלול האש החטיבתי תקף מבנים מבצעיים, עמדות צליפה ומחסני אמצעי לחימה.

כוחות אוגדה 162 ממשיכים בפשיטה על יעדי טרור במרחב זייתון שבצפון הרצועה. צוות הקרב של חטיבה 401 חיסל למעלה מעשרה מחבלים ואיתר אמצעי לחימה וציוד צבאי. במרכז הרצועה, צוות הקרב של חטיבת הנח"ל חיסל מספר מחבלים לאורך היממה האחרונה.


+ממשלת רחפנים
07:35 23/02/24  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
בנימין נתניהו מתחמק מסוגיית היום שאחרי ומתעלם מאובדן הלגיטימציה, ויאיר נתניהו מבלה בעיר קיט  ▪  הקריסה הכלכלית עוברת מעל הראש של סמוטריץ'  ▪  לוין רוצה להמשיך בהפיכה המשטרית  ▪  החרדים משוכנעים שימשיכו לקבל פטור משירות כלשהו
הם נמצאים גבוה מעל העננים [צילום: פלאש 90]
+הניהול האזרחי של הרצועה יופקד בידי "גורמים מקומיים בעלי ניסיון ניהולי"
06:26 23/02/24  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
רומז שמדובר בגורמים שאינם קשורים לרשות הפלשתינית וקטר  ▪  צה"ל ימשיך במלחמה עד להשמדת יכולות חמאס ושחרור החטופים ולאחר מכן ישמור על חופש פעולה מבצעי ברצועה ללא הגבלת זמן  ▪  שיקום הרצועה - רק לאחר פירוז ודה-רדיקליזציה של האוכלוסייה, תוך שימור אזור חיץ "כל עוד קיים בו צורך ביטחוני"
מסמך כבסיס לדיוני המשך [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מסתמן: הליכי המתה מקוצרים לכלבים מרצועת עזה
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
גילי
25/02/24 06:03
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מלחמת חרבות ברזל
השבוע הסתיים אימון רחב היקף של שייטת ספינות הטילים בזירה הצפונית (שייטת 3). האימון מדמה לחימה רחבה ורב זרועית בזירה הימית הצפונית. באימון תורגל שיתוף פעולה רב-זרועי בין ספינות הטילים לכוחות חיל-האוויר, ביניהם תרגול משותף עם טייסת 193 המפעילה את מסוקי ה"עטלף".
23/02/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
ביום שבת י"ב בתשרי, יום לאחר שמחת תורה, נטבחו מאות יהודים על-ידי אנשי חמאס ביישובי דרום הארץ ונחטפו אנשים מבתיהם. האירוע המזוויע של הטבח, הביזה, החטיפה ואונס נשים גרר למלחמה צודקת מבחינתה של ישראל - למוטט את שלטון החמאס ולשחרר את החטופים.
הפנטגון נשקף מבעד לחלון במשרדי מכון ראנד בוושינגטון, ולא בכדי. המכון - שהוקם ב-14 במאי 1948 - הוא אחד החשובים בעולם בתחום הביטחון, וזאת לצד עיסוקו בנושאי חינוך, סביבה ועוד. עם קרוב ל-1,800 עובדים ותקציב של כ-400 מיליון דולר בשנה, הוא מספק ייעוץ מקצועי ובלתי-פוליטי ב-55 מדינות ובראשן כמובן ארה"ב. News1 שוחח בשבוע שעבר עם שניים מן המומחים המובילים של ראנד לענייני המזרח התיכון על מלחמת חרבות ברזל; לבקשת המכון, השיחה הייתה שלא לייחוס.
בנימין נתניהו מתחמק מסוגיית היום שאחרי ומתעלם מאובדן הלגיטימציה, ויאיר נתניהו מבלה בעיר קיט הקריסה הכלכלית עוברת מעל הראש של סמוטריץ' לוין רוצה להמשיך בהפיכה המשטרית החרדים משוכנעים שימשיכו לקבל פטור משירות כלשהו
23/02/2024  |  איתמר לוין  |   כתבות
הניהול האזרחי והאחריות לסדר הציבורי ברצועת עזה לאחר המלחמה יתבססו על "גורמים מקומיים בעלי ניסיון ניהולי", ש"לא יהיו מזוהים עם מדינות או גופים שתומכים בטרור ולא יקבלו מהם שכר" - רמז ברור לרשות הפלשתינית וקטר. זהו אחד העקרונות המרכזיים במסמך שהציג (23.2.24) ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לקבינט המדיני-ביטחוני - מסרה לשכתו. זוהי הפעם הראשונה בה נתניהו מפרסם עקרונות כלליים בסוגיית "היום שאחרי".
23/02/2024  |  איתמר לוין  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
דן מרגלית
דן מרגלית
אנשי ושוטרי איתמר בן-גביר שורפים את חווארה, עוקרים מטעי זיתים ומביאים על ישראל את האסון שכל הקהילה הבינלאומית, ובוודאי בית הדין הבינלאומי בהאג, נגדנו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il