החל ב-1 באוגוסט 2004, חוזה קרלוס גונזלס הורטדו, מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל ישראל בשלוש השנים האחרונות, יסיים את תפקידו בישראל ויקודם לתפקיד מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל באוקראינה.
אוקראינה, המונה כ-50 מיליון תושבים, הינה המדינה ה-15 בגודלה בהיקף המכירות של פרוקטר העולמית. פרוקטר מעסיקה באוקראינה כ-2,000 עובדים במשרדי החברה ובשני מפעלי ייצור. לאחרונה, השלימה פרוקטר אנד גמבל העולמית רכישה של חברה אוקראינית, המייצרת ומשווקת מוצרי צריכה שונים במספר קטגוריות עסקיות. בעקבות כך הכריזה החברה העולמית על יעד מכירות של 1 מיליארד דולר תוך פחות מ-5 שנים באוקראינה.
גונזלס הורטדו היה אחראי על הקמת המשרדים בישראל באוגוסט 2001 (בתקופת פרוץ האינתפאדה). במהלך השלוש שנים האחרונות, למרות האקלים הכלכלי ששרר בארץ, הכפילה החברה את מספר מותגיה בישראל ומחזור המכירות שלה צמח במעל ל-50%.
בין המותגים הבולטים אותם השיקה החברה בהצלחה בשנים האלה, ניתן למנות את נוזל הכלים פיירי, אבקת הכביסה טייד, שמפו הרבל אסנס וכן את הרכישה האחרונה של שלושה מותגי כביסה ישראלים: טיפ, ביומט ותינוקלין אותם השיקה החברה מחדש בחודשים האחרונים.
במהלך שלושת השנים הרחיבה פרוקטר את משרדיה בישראל והכפילה את מספר עובדיה הישראלים, המונים כיום מעל ל-40 איש. עוד השקיעה החברה רבות, במחקרים של השוק הישראלי ובהבנת רשתות השיווק והצרכנים הישראלים. כתוצאה מכך, התאימה את מגוון מוצריה לצרכים אלה ובנתה קמפיינים פרסומיים בהתאם.
גונזלס הורטדו: "תקופת עבודתי בישראל היתה בלתי-נשכחת, ולישראל תמיד תישאר פינה חמה בליבי... אני גאה בקידום אותו החליטה החברה להעניק לי, ושמח להצטרף בכך לקבוצת 100 המנהלים הבכירים של החברה. זוהי הוכחה חותכת לכך שישראל הינה בהחלט מדינה, המאפשרת צמיחה וגידול הן מהבחינה העסקית והן מהבחינה המקצועית ...".
את גונזלס הורטדו תחליף סופי בלום, מנהלת פיתוח קשרי לקוחות של פרוקטר אנד גמבל ישראל מזה שישה חודשים, האחראית, בתוקף תפקידה על המכירות, הלוגיסטיקה והתאום מול המפיצים ברחבי ישראל ובאזור הרשות הפלשתינית.
בלום, הצטרפה לפרוקטר אנד גמבל באירופה, לפני 13 שנים, ומילאה שורה של תפקידי שיווק, בין היתר כיהנה כמנהלת שיווק קטגוריית מוצרי הכביסה של פרוקטר אנד גמבל בצרפת, ובתפקידה האחרון, ניהלה בלום מטעם פרוקטר את צוות פיתוח הקשרים העסקיים אל מול רשת קמעונאית בינלאומית.