רשת האופנה השנויה במחלוקת KENVELO נכנסת לתחום ההלבשה התחתונה. החברה שמה דגש מיוחד על חידושים טכנולוגים בפיתוח חזיות, כמו חזיות "פוש אפ" ללא תפר (MOLD) עם סגירה קדמית, חזיות המשלבות תחרה ורקמה עדינה הנעימה למגע וחזיות מבדי מיקרו-פייבר ללא תפר. לקולקציית החזיות הותאמו תחתונים.
הרשת שנויה במחלוקת בשל העובדה שלפני כשנה היא שידלה נערות להתפשט בגינת שינקין - על-מנת לקבל בגדים במתנה. זאת במסגרת קמפיין "חולצה תמורת חולצה, מכנסיים תמורת מכנסיים" [מי שהורידה חולצה - קיבלה חולצה במתנה וכו'].
עוברי האורח נדהמו לראות בנות-עשרה פושטות את חולצותיהן ונשארות בחזייה בלבד. כמה מהבנות אף הרחיקו לכת ונענו להצעת הרשת: '500 שקל זיכוי בשביל שתורידי את החולצה, את החזייה ואת המכנס', ואלו אף הפשילו את מכנסיהן ונותרו בתחתונים בלבד.
היועץ המשפטי לממשלה הורה לפתוח בחקירה פלילית נגד Kenvelo, בחשד לעבירות התנהגות פסולה במקום ציבורי ומעשה מגונה בפומבי.
רשת KENVELO, שנוסדה על-ידי ישראלים (דני חימי ומשפחתו), הפכה להצלחה בעיקר במדינות מזרח אירופה. הרשת כוללת 215 סניפים ברחבי העולם, שנמצאים בסלובקיה, רומניה, ישראל, צ'כיה, גרמניה, פולין והונגריה. עד סוף השנה מתכננת החברה לפתוח חנויות במקומות נוספים במערב אירופה.
בנוסף, מתנהלת פעילות סיטונאית ענפה בפולין, צ'כיה, בולגריה, מלטה, קרואטיה, סלובניה, פורטוגל, סרביה, מולדבה, מקדוניה ואוקראינה. בישראל מונה הרשת 24 חנויות והיא עומדת לפתוח עד סוף השנה עוד 5 חנויות.