חברת הסלולר פרטנר הציגה תוצאות כספיות מצוינות ברבעון השלישי של 2004. הכנסותיה של פרטנר ברבעון עלו ב-13% בהשוואה לרבעון המקביל, והגיעו ל-1.35 מיליארד שקל.
למרות השחיקה בשיעור הרווח הגולמי, שהגיע ברבעון ל-37.5%, הרווח התפעולי של פרטנר הגיע ברבעון לכ-276 מיליון שקל, ועקף את הרווח התפעולי של סלקום. ה-EBITDA של פרטנר (הרווח לפני הוצאות מס ריבית ופחת) צמח ברבעון ב-5% לכ-414 מיליון שקל.
פרטנר רשמה רווח נקי של 115 מיליון שקל ברבעון השלישי. תזרים המזומנים של פרטנר ברבעון עלה ב-18% ל-269.5 מיליון שקל.
פרטנר בולטת גם בבחינת הצטרפות המנויים אליה. בעוד פלאפון רושמת 40 אלף מנויים חדשים וסלקום 27 אלף בלבד, מדווחת פרטנר על גידול של 67 אלף מנויים ברבעון - לסך כולל של 2.27 מיליון מנויים.
החברה ציינה כי עיקר הגידול נרשם בלקוחות המגזר העיסקי. פרטנר מעריכה את הנתח שלה בענף הסלולר בכ-32% מהשוק והיא מדווחת כי שיעור הנטישה ברבעון ירד ל-2.6% - לעומת 3% ברבעון המקביל.
בתגובה להחלטה של משרד התקשורת על הפחתת דמי הקישוריות החל מ-2005 אמרה הנהלת פרטנר כי היא תגיב למהלך בדרך של העלאת התעריפים או קיצוצים בהוצאות. "לפיכך, לא ברורה השפעתו הסופית של מהלך הפחתת דמי הקישוריות על החברה", נמסר.