הוקפאו שני תנאים בדרישת הממונה על ההגבלים העסקיים במיזוג אל על וחברת כנפיים, בהסכמתו של הממונה דרור שטרום. כך הוחלט בדיון שהתקיים (ה', 6.1.04) בבית הדין להגבלים עסקיים, בראשותה של שופטת בית המשפט המחוזי, מיכאלה שידלובסקי-אור.
אחת משתי הגבלות הממונה אשר הוקפאו מתייחסת לעניין פעילות הצ'ארטר של חברת אל על, לפיה דרש שטרום כי אל על תפסיק להפעיל את סאן דור כחברה לטיסות שכר בינלאומיות. הדרישה השניה, שהוקפאה גם היא, נגעה להסכמים בין אל על לחברות תעופה ישראליות אחרות בתחום הטיסות הבינלאומיות. הממונה דורש, כי כל הסכם בין אל על תחת בעליה החדשים (חברת כנפיים), עם חברת תעופה ישראלית אחרת בתחום הטיסות הבינלאומיות, יובא קודם לאישורו.
ישיבת בית הדין התקיימה עקב הבקשה דחופה לצו ביניים במסגרת ערעור שהוגש על-ידי אל על כנגד ההחלטות המגבילות של הממונה על ההגבלים העיסקיים בעניין המיזוג.
בנוסף, קבעה השופטת מיכאלה שידלובסקי-אור, כי תוך שישה שבועות יסתיים כל הליך הערעור של חברת אל על נגד תנאיו של הממונה למיזוג עם קבוצת כנפיים. ההערכה היא כי פסק הדין בערעור צפוי, איפוא, לפני מועד המכירה המשוער של ארקיע על-ידי קבוצת כנפיים.
כנפיים פירסמה לפני כשלושה שבועות הזמנה להציע הצעות לרכישת פעילות התעופה של כנפיים, הכוללת, בין השאר, את אחזקותיה בארקיע, ממ"ן, איסתא וקשרי תעופה. מכירת כנפיים את ארקיע ופעילויות נלוות נוספות הן תוצאת הרכישה של החברה את חברת אל על.
אמיר שרף, היועץ המשפטי ומזכיר חברת אל על, מסר כי הוא מברך על החלטת בית הדין להקפאת חלק מהתנאים שקבע הממונה, וכי אל על תעשה את כל הנדרש להביא לסיום הדיון במועדים שקבע בית הדין. עם זאת הביע שרף את מחאתה של חברת אל על, על עמדת הממונה לפיה הוא אינו צריך לפרט את הנימוקים העומדים בבסיס התנאים שקבע למיזוג, למרות שיישומם עלול לפגוע בפעילותה של אל על.