הפרסומת הזוכה ב"1 בחודש" בינואר (פרסומות חודש נובמבר), במשאל שעורך מגזין "אותות" בין חברי איגוד המפרסמים, על-פי הניתוח של מכון המחקר מותגים, היא: "orange הדור השלישי - ניו יורק ריקה", של פרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R.
הפרסומת של orange זכתה ב-112 נקודות, 36% עבור תרומה למותג ו-40% עבור קריאטיביות.
למקום השני הגיעה פרסומת "ביטוח ישיר - סוכן ביטוח מתקשר", של פרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R, עם 39 נקודות - 13% עבור תרומה למותג ו-13% עבור קריאטיביות.
במקום השלישי: "מועצת הירקות - חמישה צבעים" של פרסום יהושע TBWA, עם 27 נקודות - 9% תרומה למותג ו-9% קריאטיביות.
במקומות הבאים לפי סדר: סלטי צבר - סולחה באבו גוש; איקאה - תאורה, אחסון, ספות; רכבת - קו ישיר לנתב"ג - מערבון; שטראוס - מילקי הפוך; דנונה לבן - ההיסטוריה של היוגורט; שוקולד פרה - מאפיונרים; תנובה - יופלה לבן.