רשות הדואר תשקיע תקציב שיא של 20 מיליון ש"ח במיתוגה החדש לקראת המעבר המתוכנן של רשות הדואר לחברה ממשלתית.
מנכ"ל רשות הדואר, יוסי שלי, ציין כי הגידול בתקציב הפרסום נעשה במסגרת החלטתו על מיתוגה מחדש של רשות הדואר, המתוכנן להתבצע בעתיד הקרוב בשילוב עם מהלכים אסטרטגים ושיווקיים לקראת שינוי מעמדה מרשות לחברה. במקביל תשקיע הרשות תקציבים בפיתוח של מיגוון מוצרים ושרותים ובשדרוג יחידות הדואר ושיפור השירות ללקוחות.
שלי גילה, כי המיתוג החדש של הרשות ייחשף בעתיד הקרוב במסגרת אירוע חגיגי, שבו ייטלו חלק, בין השאר, צמרת משרד התקשורת, ראשי המשק, מנכ"לים רבים, סמנכ"לים לשיווק ובעלי חברות וגופים ציבוריים ופרטיים. שלי הדגיש כי החברה החדשה תשים דגש מיוחד על שירותי ערך מוסף שהיא מציעה כבר היום, בתוספת שירותים רבים בעתיד - כפי שנהוג בחברות דואר עסקיות ומצליחות במדינות המערב.
כך למשל, בעתיד הלא רחוק יימכרו ביחידות הדואר כרטיסי הגרלה, ציוד משרדי, תעודות ביטוח ועוד. זאת, בנוסף לשיתופי פעולה עם חברות וגופים מסחריים.
שלי מסר עוד, כי במסגרת המהפכה הרחבה שתעבור רשות הדואר יעוצבו מחדש סניפי הדואר בסגנון חדשני והייטקי. מספר סניפים, כדוגמת סניף הדואר בנתב"ג, יהיו סניפי דגל, כאשר מיגוון המוצרים והשירותים יוצגו מול הקונים באופן דומה לזה של רשתות שיווק מסחריות.
סמנכ"ל שיווק ומכירות של הרשות, עופר משולם, מסר כי מספר חברות מיתוג, בהן סטודיו ניאו של פיליפ בולקייה, פדינגטון וסטודיו ברוך נאה, הגישו בחודשים האחרונים הצעות ללוגו חדש לרשות הדואר, שישתלב בהפיכתה לחברה ממשלתית.