עכשיו זה סופי ורשמי. משוב השופטים לשנת 2005 של עורכי הדין ברחבי הארץ יצא לדרך. במשוב השנוי במחלוקת, שגרם לפיצוץ ביחסי לשכת עורכי הדין וועד השופטים, מתבקשים עורכי הדין להעריך התנהלות של שופטים שבפניהם הופיעו בכל בתי המשפט ובתי הדין ובכל הערכאות בשנה האחרונה על-פי פרמטרים שונים, כגון: ניהול הדיון, יחס לעדים ולעורכי הדין, שליטה בדין המהותי הרלוונטי לתיק ובעובדות התיק, וכן הניסיון לפשר. בלשכה מדגישים כי המשוב עוסק אך ורק בהתנהלות השופטים בלבד ולא בתוכן ההחלטה. עם זאת כל מי שמעט מעורה בעולם הזה בוודאי יותר כי לא קל להפריד בין השניים.
לטענת הלשכה, המשוב הוא "סקר צרכנים", המכשיר המקצועי המקובל ביותר לבקרת איכות והתנהלות של מערכות הנותנות שירותים.
בלשכת עורכי הדין הביעו צער על כך שהשופטים אינם מקבלים את עמדתה לגבי חיוניותו של המשוב. לדברי ראש הלשכה, ד"ר שלמה כהן, "לא די לומר שבקרה היא לגיטימית. על משרתי ציבור, כמו השופטים, לקבלה, ללמדה ולהפיק ממנה לקחים"
"צר לנו שוועד השופטים בחר לנקוט בדרכים בלתי ראויות של חרמות ונידויים כלפינו על "חטא" המשוב. אבל גם התנהלות בלתי ראויה זו לא תרתיע אותנו מלמלא חובתנו", אמר הד"ר כהן.