רשת "בסט ביי" מנהיגה בימים אלה, מהפיכה בענף מוצרי החשמל: מהיום תאפשר הרשת ללקוחותיה להחזיר כל מוצר חשמלי שנקנה ברשת, מכל סיבה שהיא, בתוך 10 ימים ולקבל החזר כספי, גם אם הלקוח הספיק כבר להשתמש בו!
בנוסף, מוצר שיימצא כי נמכר במקום אחר במחיר הנמוך מהמחיר שניקנה בבסט ביי ניתן יהיה להחזירו בתוך 10 ימים, או לקבל את ההפרש הכספי של מחיר המכירה.
לדברי אבי מוטולה, מנכ"ל רשת "בסט ביי", מדובר בשינוי אסטרטגי מרחיק לכת בענף מוצרי החשמל בישראל, הליכה טוטאלית לקראת הלקוח, ואמון מלא באיכות המוצרים ובהתאמתם ללקוחות. השילוב בין ערכים אלה הוליד מהלך מהפכני אשר עתיד לאורך זמן להגדיל את מערך לקוחות החברה ואת נאמנותם לרשת, לאמינותה ולמחוייבותה הראשונית ללקוח.
ענף מוצרי החשמל בישראל מגלגל בין 4-5 מיליארד ש"ח בשנה והוא מתחלק באופן שווה בין רשתות חשמל לבין חנויות פרטיות.
הרשתות המובילות בענף הן: שקם סנסור (11%), מחסני חשמל
(8.5%), טרקלין חשמל (7%), בסט ביי (4.5%) א.ל.מ (4.5%) וסקאל (1.5%).
לדברי מוטולה, התנהלות ענף מוצרי החשמל בישראל מותירה את הלקוח מבולבל מעט, הן מההיצע והן מטווחי מחירים בלתי אחידים, המוסיפים על הבלבול והקושי בקבלת החלטה לקנייה הנבונה.
הגישה של "בסט ביי" היא, להבטיח בראש וראשונה, את ההתאמה המקצועית ללקוח והמחיר הנמוך ביותר - נקודה! ומחוייבותה מעניקה ללקוח ביטחון מלא כי הקנייה שלו היא החכמה והכדאית מכל שאר ההצעות בשוק. אפשרות ההחזרה תומכת בביטחון ומעניקה ללקוח כלי נוסף למנף את ערך הקנייה שלו ואת תחושת הביטחון במוצר".
רשת "בסט ביי" משקיעה במהלך כולו כמיליון דולר. המהלך כולל השקעה בהרחבה של 100% במחלקת שירות הלקוחות, שתנהל את החזרות המוצרים, וכן קמפיין פרסום תחת הסיסמה.
"להחזיר בלי להסביר"
הקמפיין יכלול סרטונים בערוץ 2, בערוץ 10 ובערוץ 24 וכן מודעות בעיתונות היומית ובעיתונות הרוסית. כמו-כן, יצורף אינסרט עם פירוט המבצעים לעתונים יומיים. בנוסף תעלה הרשת עם שילוט חוצות אלקטרוני באמצעות חברת CTV.
שירות ההחזרות ומדיניות המחיר החדשה נוסתה בהצלחה בפיילוט בסניף בסט ביי סיטי בבאר שבע. על-סמך ההצלחה החליטה הרשת להרחיב את המדיניות החדשה לכל סניפי בסט ביי ברחבי הארץ.
לרשת בסט ביי 14 סניפים ברחבי הארץ.