הרווח הנקי של חברת האופנה קסטרו לשנת 2004 הסתכם בכ-31.6 מיליון ש"ח, לעומת כ-36.2 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד, ירידה של כ-12.7%.
הרווח הנקי ברבעון שהסתיים ביום 31.12.04 הסתכם בכ-14.8 מיליון ש"ח, לעומת כ-13.1 מיליון ש"ח אשתקד, גידול של 12.7%. מחזור המכירות לשנת 2004 הסתכם בכ-373.4 מיליון ש"ח, לעומת כ-363.7 מיליון ש"ח אשתקד, גידול של כ-2.7%.
מחזור המכירות לרבעון שהסתיים ביום 31.12.04 הסתכם בכ-111.4 מיליון ש"ח, לעומת כ-104.5 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד, גידול של כ-6.6%.
הרווח מפעולות רגילות, בהשוואה לתקופות המקבילות אשתקד, ירד בשנה שנסתיימה ביום 31.12.04 בכ-9.4% וברבעון עלה בכ-5.7%.
גבי רוטר, מנכ"ל משותף: "עם רבעון מצוין אנו מסכמים, בגאווה ובסיפוק, שנה מצוינת שהייתה בעיקרה שנת בניית הפעילות הבינלאומית שלנו. אנו אופטימיים לגבי שנת 2005".
רוטר ציין עוד כי שנת 2004 התאפיינה כשנת בניה, הונחו היסודות לפעילות הבינלאומית, הוקם המרכז הלוגיסטי הוקמה חברת שילוח במזרח הרחוק ונפתחו חנויות בגרמניה וברוסיה. רוטר הדגיש כי על אף האמור הוצג גידול במכירות וכי הרווח הנקי בשנת 2004 קטן בעיקר בגין הוצאות ישירות בגין המרכז הלוגיסטי והשתתפות בהוצאות ההקמה של חברה כלולה בגובה 2 מיליון ש"ח.
החברה הכריזה על מדיניות דיבידנד לשנים 2005-2004 לפיה יחולק דיבידנד בסכום השווה ל-40% מהרווחים הראויים לחלוקה ולא פחות מ-10 מיליוני ש"ח. עבור שנת 2004 תחלק החברה כ-12.6 מיליון ש"ח.