מסקר שנעשה על-ידי חברת 'מגזרים' עולה, כי קיים פער בין הגברים והנשים במגזר הערבי בשימוש בטלפונים הסלולריים.
רק 47% מהנשים הערביות הצעירות מחזיקות בטלפון סלולרי
'מגזרים', המתמחה בתקשורת משולבת למגזרים רוסי, ערבי וחרדי ערכה סקר בו נמצא כי כ-80% מהגברים הצעירים עד גיל 30 במגזר הערבי מחזיקים בבעלותם מכשיר טלפון סלולרי, זאת לעומת הנשים הצעירות עד גיל 30 שרק 47% מתוכן מחזיקות במכשיר טלפון סלולרי.
מתוך הגברים והנשים עד גיל 30 אשר מחזיקים טלפון סלולרי
רק 28% מהגברים ו-21% מהנשים שולחים הודעות sms. משתמשי הפונקציות הנוספות במכשירים הסלולריים (sms, רינגטונים ואייקונים) הרבים ביותר הם בגילאי 20-16 מתוכם 57% גברים ו - 34% נשים.
יש לציין, כי גברים ונשים עד גיל 30 מהווים 68% מכלל המגזר הערבי בארץ.
רוב הנשים הערביות נשארות תלויות במסגרת המשפחתית
ראויה אליאס, מנהלת המחלקת הערבית ב'מגזרים' מסבירה את הפער הגדול: "הפער נובע משתי סיבות עיקריות. הסיבה הראשונה היא כניסתם של גברים רבים, מגיל 18 ומעלה, לשוק העבודה, ותחילת חיים עצמאיים אשר נזקקים לטלפון סלולרי כסמל לעצמאות זו. סיבה נוספת היא שנשים נשארות תלויות יותר במסגרת המשפחתית שלהן (הורים), ובבני זוגן. רק 30% מהנשים במגזר הערבי מצטרפות למעגל העבודה. הרוב נותרות עקרות בית ואינן זקוקות לטלפון סלולרי".
מגזרים הינה חברת תקשורת משולבת העוסקת במתן פתרונות פרסום ושיווק במגזרים האתניים רוסי, ערבי וחרדי בישראל. למגזרים סל שירותים רחב הכולל פרסום, יחסי ציבור, פרסום באינטרנט ,סקרים ומחקרים, הפקת אירועים, קיום מגע ישיר עם הצרכנים בפעילויות שטח חיבור למובילי דעה, ועוד.
החברה שמה לעצמה למטרה למצות עבור לקוחותיה את פוטנציאל השיווק על-ידי שימוש בידע רב ובלעדי בתחום המגזרים האתניים אשר נצבר במרוצת השנים על ידיה. בעזרת ידע זה פותחו כלים מעשיים המאפשרים למגזרים להוביל את לקוחותיה בארץ להצלחות רבות ומוכחות.