רוב הציבור (67%) סבור, שמודעות בעיתונים ותשדירי פרסומת ברדיו ובטלוויזיה עוברים לעיתים את גבול הטעם הטוב. 27% סבורים לעומתם שהפרסומות ראויות - כך עולה מסקר "מכון דחף" בראשות ד"ר מינה צמח, שהוכן במיוחד לערוץ 99 - ערוץ הכנסת החדש (יום ה', 21.7.05).
מהסקר עולה, כי 54% מהציבור סבורים שהפרסומות בארץ מעודדות אלימות בחברה, ו-66% רואים בפרסומות גורם התורם להתנהגות מינית מוקדמת אצל הנוער.
רוב מכריע בציבור (72%) מצדד בצנזורה על פרסומות מצד הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו. נתון נוסף שעולה בהקשר זה - 67% סבור שהצנזורה על פרסומת צריכה להתחשב ברגשות הדתיים.
מתברר שרוב הציבור (56%) לא צופה במודעות ובתשדירים בתקשורת האלקטרונית.43% השיבו ש"הם מסתכלים במודעות ובתשדירים".
הסקר המלא ישודר הערב (יום חמישי 21.07.2005) בשעה 22:30, בתוכנית "שוברים כלים" עם ד"ר מינה צמח ורוני מילוא, בערוץ הכנסת.
האגיס - חצו את הגבול?
בהקשר הזה, בשבוע האחרון נשמעת ביקורת נוקבת נגד חברת האגיס שבחרה לפרסם את סדרת בגדי הים עם ציורי דיסני לפעוטות, כשהיא משתמשת בקונטציות של פיתוי ומין בפרסומת.
הסרטון מציג סצנה הדומה מאוד לפרסומת המוכרת של חברת "קסטרו" בה אדם חושף את גופו העירום המכוסה במעיל גשם בפני בחורה וזו חושפת את גופה גם כן בתגובה. רק שהפעם מדובר בעוללים הלובשים בגד ים של האגיס.