ארגון ה-BSA, אשר נלחם בשימוש בתוכנות פיראטיות ברחבי העולם, מדווח על הצלחה גדולה בימים הראשונים של הקמפיין האינטראקטיבי, אשר הועלה בתחילת השבוע שעבר במקביל בערוצי הטלוויזיה (ערוץ 2 וערוץ 10), וכן באתרי האינטרנט המובילים.
הארגון מדווח כי במשך השבוע הראשון של הקמפיין התקבלו כ-1,250 דיווחים על חברות וארגונים החשודים בשימוש בתוכנות ללא רישיון, וזאת מתוך למעלה מ-60,000 כניסות, שנרשמו למוקדי הקו החם השונים שהפעיל הארגון. לדברי הארגון, מדובר במספרים חסרי תקדים, ובהצלחה מסחררת של הקמפיין.
במערכת נרשמו 25,957 לחיצות על הכפתור האדום האינטראקטיבי בשלט הדיגיטלי של הטלוויזיה, ומתוך אלה התקבלו 757 דיווחים אודות עסקים החשודים כפיראטים. בנוסף, 33,554 אנשים הקליקו על הבאנרים של הארגון אשר התפרסמו באתרים מובילים באינטרנט, ומתוך אלה מולאו 412 טפסי תלונה אודות ארגונים שונים. בנוסף לכל אלה, התקבלו כ-850 שיחות טלפון למוקד הטלפוני שמפעיל הארגון (במספר 1-800-50-11-11).
"הכמות האדירה של הפניות מעידה על העניין הרב שמעורר הנושא בקרב הקהל הרחב. מספר הכניסות הגבוה למוקדי הדיווח השונים, וכמובן מספר התלונות שהתקבלו, מהווים הצלחה גדולה", אומר עו"ד ערן סורוקר ממשרד סורוקר-אגמון עורכי דין ועורכי פטנטים, הנציגים המשפטיים של ה-BSA בישראל. עו"ד סורוקר מוסיף כי הדיווחים שהתקבלו עד עתה כבר נמצאים בבדיקה, וכי בקרוב ינקוט הארגון בהליכים משפטיים כנגד ארגונים המשתמשים בתוכנות ללא רישיון.
"זוהי הפעם הראשונה ברחבי העולם, בה משתמש הארגון בתכונה האינטראקטיבית של הכבלים הדיגיטליים והלוויין, לצורך דיווח בלחיצת כפתור בשלט הטלוויזיה, על עסקים העושים שימוש בתוכנה ללא רשיון. הקמפיין שלנו מעורר התעניינות רבה במדינות אחרות בהן פועל ה-BSA", אמר עו"ד סורוקר.