דב בהרב, מנכ"ל אמדוקס במושב הנעילה של ועידת ישראל לעסקים: "אנחנו לקראת שינויים בשוק התקשורת. אנחנו לא מדברים על חברות שיהיו עצמאיות בתחומן. רוב החברות הפנימו את השינוי בשוק ולא עוד תהיה חברת סלולר לבדה בשוק".
"המגמה בכל העולם היא איחוד של הסלולרי עם הקווי. הדגש עובר מלקנות מחברת טכנולוגיה של סלולר שירותים של סלולר, ומחברת טכנולוגיה של תקשורת קווית שירותים של תקשורת קווית לחברת שירותים מאוחדת".
"בכל העולם ישנה השקה של צינורות של פס רחב שהולכות וגדלות. כשאנחנו בוחנים איזו כלכלה תצליח בשנים הקרובות מה שיקבע הוא היכולת להעביר נתונים בצורה קלה ובמחירים זולים".
"שחקני התוכן רוצים שיהיה להם קשר עם הלקוחות עצמם, דיסני וסוני התחילו לעקוף את ספקיות השירותים והן פונות ישירות ללקוח. מדובר במגמה חדשה, חברות התוכן כבר לא מעוניינות בחוליה מקשרת בינן לבין הלקוח".
"קיימת סברה שבעוד זמן נוכל לקבל את שירות התוכן שלנו מכל אחד מהספקים ולא משנה אם זה בזק או פרטנר. זו מגמה זהה לזו שיש בעולם. לכל אחד תהיה האפשרות לבחור בבזק או ב-HOT, כחברה שתספק לו את כל השירותים".
"העולם עובר לטכנולוגיה של VoIP, שנותן אפשרות לשיחה איכותית בחלקיק המחיר משיחה כיום. כך גם נעה היום בארה"ב AT&T. אמדוקס מספקת ל-AT&T את כל התוכנה לניהול לקוחות, כולל כל שירותי היעוץ לעסק. ההימור של AT&T מתבסס על שלוש רגליים, מיקרוסופט, אלקטל ואמדוקס".
"אמדוקס ירדה בשנים 2001-2002 בהכנסותיה בעקבות המשבר בשוק התקשורת. אמדוקס שיפרה את המודל העיסקי שלה, ייעלה את פעולותיה. גיבשנו אסטרטגיה שתתמקד בפלחי שוק ספציפיים, כיום זה שוק התקשורת. אנחנו מוכרים ללקוחות הגדולים וזה אומר שאנחנו לא מוכרים ללקוחות הקטנים וזה לא שאנחנו לא רוצים, אנחנו לא יודעים איך".
"אנחנו מציעים שילוב של מוצרים ומחירים. אנחנו מוכרים תמיד שילוב של מוצרים ולא מוצר בודד אחד. אנחנו מתקינים את המוצר, נותנים את השירות וכן את היעוץ לעסק".