רשת GNC המוכרת ויטמינים ותוספי מזון תסגור עד לסוף שנת 2005 את רוב רשת החנויות הקמעונאיות של החברה. זאת, בעקבות אסטרטגיית ההפצה ברשתות הפארם, בה נוקטת החברה.
תמי גלילי, מנכ"ל GNC-ישראל: "בעקבות אסטרטגיית ההפצה שנוקטת החברה מזה שנתיים נהנים היום לקוחות מותג GNC מזמינות מוצר גבוהה מאד ב- 200 נקודות מכירה פעילות ומצליחות ברחבי הארץ של רשת סופר פארם, רשת ניו-פארם, חנות ג'ימס ריצרדסון ובתי מרקחת מובילים. תפוצה מקריית שמונה בצפון ועד אילת בדרום. עד לתחילת השינוי לכיוון אסטרטגיית ההפצה ניתן היה למצוא את המוצר רק ב- 14 חנויות הרשת".
בהסבירה את הההחלטה אומרת גלילי: "לאחר שנרכשה רשת GNC-ישראל באוקטובר 2003, הבינו הבעלים החדשים של החברה - חברת איילקס מדיקל, כי במקום לקדם שני מותגים במקביל, האחד מותג ויטמינים GNC, והשני מותג רשת חנויות GNC, מוטב להשקיע בקידום מותג הויטמינים GNC. זאת על-ידי הגדלת נגישות המוצר בשוק, ופרסום מוצרים ספציפיים".
"החלטה זו", נמסר מהרשת, "בוססה לאחר שמבדיקת ענף הויטמינים ותוספי התזונה בישראל מצאנו כי - 35% מתוספי התזונה בישראל נמכרים ברשתות הפארם. החלטה אסטרטגית זו כבר מוכיחה את עצמה וברבעון השלישי 2005 עברה החברה לראשונה מאז הקמתה לרווח".
הצעד הראשון בכיוון אסטרטגיית ההפצה של GNC בוצע בינואר 2004 כאשר חתמה החברה על הסכם הפצה של מוצריה ברשת ניו פארם. במסגרת ההסכם העבירה GNC מספר מחנויות הרשת, לחנויות רשת ניו פארם בקניונים בהן היו חנויות לשתי הרשתות. כתוצאה מהצלחת צעד זה, החליטה GNC להעמיק את הפעילות בנושא ההפצה, וחתמה בחודש יולי 2005 על הסכם דומה עם רשת סופר פארם.