|   15:07:40
  יפעת גדות  
עיתונאית עיתונות זהב בע"מ
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
קבוצת ירדן
עיצוב הבית: לבד או בעזרת מעצב פנים?

המפרסם המוביל לחודש נובמבר: פרטנר

הקמפיין המוביל: ישראכרט - הלוואה לכל חלום המותג המוביל: פרטנר משרד הפרסום המוביל: מק'אן אריקסון
18/12/2005  |   יפעת גדות   |   חדשות   |   תגובות

"יפעת בקרת פרסום", מקבוצת "יפעת", תאגיד המידע הגדול בישראל, מפרסמת את דירוג ענף הפרסום במחירים ריאליים לחודש נובמבר 2005. בחודש נובמבר ניתן להבחין בעלייה משמעותית בתקציבי הפרסום לעומת חודש אוקטובר בו רוכזו כל החגים והוא אופיין בפעילות עסקית נמוכה.

תתי ענפים

תת ענף "ביגוד" שכבש באוקטובר את טבלת הקטגוריות המושקעות בפרסום יורד החודש למקום השישי עם הוצאה ריאלית של כ-1.4 מיליון דולר. לעומתו, תת ענף קרנות הוא הכוכב העולה החודש עם התמקמות במקום הרביעי והוצאה ריאלית לפרסום של כ-1.6 מיליון דולר.

החברות הבולטות בהשקעה בקטגוריה הן מיטב עם הסלוגן: "הכסף שלך יודע לאן ללכת" באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון. במקום השני בקטגוריה ממוקמת קבוצת בנק לאומי עם קמפיינים רבים ללאומי פיא באמצעות משרד הפרסום אריאלי פובליסיס.

נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום, מוסיף: "במקום החמישי החודש בטבלת תתי הענפים ממוקם תת ענף חשמל עם פרסום בולט לשקם אלקטריק: בקמפיין "תמיד לפני כולם" באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, מחסני תאורה עם מבצע סוף שנה באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון ומחסני חשמל בפרסום עצמי".

מפרסמים

פרטנר אורנג' עולה מן המקום התשיעי בחודש אוקטובר אל המקום הראשון בטבלת המפרסמים בחודש נובמבר עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-1.8 מיליון דולר וקמפיין בולט ומרגש לדור השלישי תחת הסלוגן "לראות זה להרגיש" באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי.

במקום השני החודש ממוקמת אסם עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-1.26 מיליון דולר. אסם המטפסת מהמקום ה-11 בטבלה בחודש הקודם מפרסמת בווליום גבוה את הקטשופ שלה, מרקי הקטניות והתבשילים באמצעות גיתם BBDO ואת NESCAFE בית הקפה הגדול בעולם בכיכר רבין, באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון.

סלקום נותרה גם החודש במקום השלישי בטבלה עם הוצאה ריאלית לפרסום דומה לזו של אסם. סלקום מפרסמת החודש HARD SALE אגרסיבי של 1+1 באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון.

משרדי פרסום

משרד הפרסום מקאן אריקסון ממשיך להוביל את טבלת משרדי הפרסום עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-7.2 מיליון דולר. המותגים הבולטים שמפרסם המשרד החודש הם: סלקום, YES, מיטב, מיקרוסופט, מחסני תאורה ועוד.

נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום, מוסיף: החודש מתמקם פוגל OGILVY במקום השביעי המכובד (עלייה של 6 מקומות מהחודש שעבר) עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-2.1 מיליון דולר ופרסום בולט למשביר החדש לצרכן, DHL, פולסווגן, דאב ועוד.

תאריך:  18/12/2005   |   עודכן:  18/12/2005
מחלקה ראשונה
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הבחירות הפנימיות בליכוד נפתחו. ארבעה מתמודדים ינסו לזכות בראשות המפלגה (יום ב', 19.12.05).
18/12/2005  |  ענבל אביב  |   חדשות
מה יקרה לכל המחשבים הניידים, הטלפונים הסלולרים, נגני המולטימדיה וכו', שאנו עושים בהם שימוש יומיומי, בעוד מספר שנים? כל אותם מוצרים בד"כ עשויים מתערובת של פלסטיק, ברזל ודבקים תעשייתיים אשר אינם ידידותיים לסביבה וסביר כי במידה ולא ימוחזרו יהוו מפגע סביבתי חמור. לפני מספר שנים Green peace יצאה בקמפיין הנקרא "הבית הכימיקלי" (The Chemical Home) אשר בחן מספר רב של מוצרים בייתים שאנו עושים בהם שימוש יום יום ואת מידת רעילותם. בעקבות הקמפיין החליטו ב-NEC לקחת צעד אמיתי לקראת יצירתם של מוצרים ידידותיים לסביבה העשויים מחומרים מתכלים.
18/12/2005  |  אבי שוורץ  |   חדשות
פרויקט מחשב נייד לכל ילד, "One Laptop per Child -OLPC", הוא פרויקט ללא מטרות רווח פרי פיתוח של מעבדת התקשורת שבאוניברסיטת MIT. מטרת הפרויקט לעצב, לייצר ולספק מחשב נייד שאינו יקר מ-100 דולר ועדיין יכול לספק גישה למאגרי מידע ולימוד מודרניים לכל ילד בעולם. הפרויקט קרם עור וגידים רק בינואר השנה וכבר זכה לתגובות אוהדות בכל העולם.
18/12/2005  |  אבי שוורץ  |   חדשות
עורכי דינו של תלמיד לשעבר בבית ספר פרטי בריטי מאשימים את הממשלה בשיתוף פעולה עם ה-CIA כדי לשלוח את התלמיד לכלא, שם נחקר ועונה לכאורה.
18/12/2005  |  הדר פרבר  |   חדשות
מכשיר סלולרי, מעצם אופיו ודרך השימוש היומיומי בו, נוטה להירטב וליפול פעמים רבות. כשהמכשיר נרטב התוצאה כבר ידועה מראש - קורוזיה (וזה רק עניין של זמן). אם כך, בהחלט הגיע הזמן שמכשיר מוגן ממים יגיע לשוק (רק בקוריאה בשלב זה לצערנו). חברת התקשורת הקוריאנית LG Telecom הרימה את הכפפה והשיקה דגם טלפון חדש עמיד במים המסוגל להיות עד 30 דקות מתחת למים.
18/12/2005  |  אבי שוורץ  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי ראש, ביבי אשם    נתניהו היה חייב להתפטר דקה אחת לפני הרצי הלוי ורונן בר    איני בא לטעון כי חליוה אינו צריך להתפטר, צריך גם צריך אחריהם? איתם? לא חשוב
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il