חברת החשמל עלתה בימים אלה עם קמפיין המתריע מפני סכנת מוות הטמונה בטיפוס על עמודי חשמל. הסרט ממשיך טיפול של שנים בנושא עמודי חשמל ומתקני חשמל, ומהווה חוליה בשרשרת של הקניית כללים לשימוש בטוח בחשמל.
מחברת החשמל נמסר, כי בסרט ננקטה לראשונה גישה מעט "מאיימת" ובוטה, בעזרת שימוש באלמנטים אנימטוריים של זרמי חשמל וגולגולת, זאת כדי להדגיש את מרכיב הסכנה שבטיפוס על עמודי חשמל.
עוד נמסר, כי קהל היעד לפרסומת הוא הורים וילדים, בגילים 4-15. הקמפיין משתמש בדמויות החביבות שלמדנו לאהוב: שקע ותקע, כשהפעם אחד מהם חולם מתוך שינה, כי הוא מטפס על עמוד חשמל, מתחשמל ומתעורר בבהלה.