ישראייר פועלת כדי להתגבר על ממצאי התחקיר של התוכנית עובדה (ד', 4.1.06), המעלה סדרת תקלות חמורות מצד החברה. על-פי המידע שהגיע ל- Nfc, תצא ישראייר בקרוב בקמפיין פרסום רחב היקף, הגדול כנראה מכל פעילות פרסום מרוכזת שביצעה בתקופה האחרונה.
הקמפיין צפוי לכלול, בין השאר, נתונים מתוך סקרים שונים המצביעים על שביעות רצונם של נוסעי החברה.
ל-Nfc נודע, כי החברה מתכננת לצאת בקמפיין פרסומי שיכלול פרסום בטלוויזיה, בעיתונות וברדיו, ויתכן שיכלול גם פרסום ברשת האינטרנט. ההערכה היא, כי החברה החליטה עתה על השקעה גדולה בפרסום, למרות שבדרך כלל היא מתכננת פריסה שנתית של פעילות הפרסום שלה באופן שונה.
ישראייר נמצאת בחודשים האחרונים באור הזרקורים בעיקר לאור המאבק שלה בחברת "אל על", סביב השוואת התנאים שעשוי לבצע משרד התחבורה בינה לבין אל על בעניין התחרות בקו הטיסה ת"א-ניו-יורק.
עם זאת, בשבועיים האחרונים זוכה החברה לפרסום בעניין משמח פחות מבחינתה, סביב פרשת תחקיר התוכנית עובדה של אילנה דיין, אודות תקלות טיסה שלה. התוכנית שודרה הערב בערוץ השני, לאחר שחברת קשת החליטה תחילה שלא לשדרה, בעקבות לחץ, שככל הנראה, הפעילו ראשי ישראייר על בעליה של קשת. בעניין זה נקשר שמו של בעל השליטה בישראייר, נוחי דנקנר, אשר הינו גם מבעליה של קבוצת אי.די.בי - אחת מקבוצות העסקים החזקות במשק ומהמפרסמות הגדולות בו.
עתה צפויה ישראייר לפנות אל הציבור ללא צינורות העיתונות המערכתית, ו"לדבר אל העם" על-ידי הוצאה גדולה מאוד, שאיננה מאפיינת את החברה בתחום זה.