לפי ניתוח מכון המחקר "מותגים", הפרסומת הזוכה בדירוג "1 בחודש" בינואר (פרסומות חודש נובמבר), במשאל שעורך מגזין "אותות" בין חברי איגוד המפרסמים, היא: "אורנג' - לראות ולהרגיש - ילד ותינוק".
מדובר בקמפיין שהכין פרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R. הסרטון שלו זכה ב- 90 נקודות, 32% עבור מהצביעים בעדו סברו, כי הוא תורם תרומה מהותית למותג ו- 26% הצביעו עבור הקריאטיביות.
במקום השני, קמפיין "DHL - מגדל אייפל, קולוסאום, תחנת רוח", של פרסום פוגל Ogilvy, עם 52 נקודות: 16% עבור תרומה למותג ו- 20% עבור קריאטיביות.
במקום השלישי: "פלאפון - תביאו 1, תביאו 2, תביאו 20 מכשירים" של פרסום באומן בר ריבנאי S&S, עם 44 נקודות: 14% תרומה למותג ו- 16% קריאטיביות.