הדוגמנית הבינלאומית מור קציר נבחרה להוביל את קמפיין הפרסום של רשת האופנה הוניגמן לקיץ 2006. קציר תשמש כפרזנטורית הרשת זאת העונה השנייה ותשתכר כ- 40 אלף דולר.
קמפיין קיץ 2006 בכיכובה של מור קציר יעלה בחודש מרץ הקרוב במסגרת השקת הקולקציה החדשה באמצעות משרד הפרסום גלר- נסיס ויכלול מסע פרסום נרחב בתקציב של כמיליון דולר שיכלול סרטון טלוויזיה שיעלה בערוצי השונים, שלטי חוצות, עיתונות יומית מגזינים וקטלוג.
לדברי יעקב הוניגמן, מנכ"ל הוניגמן: "ההחלטה להמשיך לעונה שנייה עם מור קציר , התקבלה לאחר סקרים שערכה החברה שהוכיחו כי מור מזוהה עם החברה וערכיה: אישה צעירה, עכשווית, דעתנית וקלאסית. עוד הוסיף הוניגמן, כי "מור קציר נבחרה בתחילה לפני כשנה לאחר שנבחנו מספר אופציות של דוגמניות, כאשר קציר הובילה בגדול בשל יופייה הרב גוני והמעניין ויכולתה להביא לצילומים ערך מוסף".
מור קציר הנה דוגמנית בינלאומית המובילה תצוגות אופנה של מיטב המעצבים הבינלאומיים וכן מצטלמת למגוון המגזינים בעולם, ביניהם: ווג, אל מארי קלייר וכדומה. מור מתגוררת על קו פריז- ניו יורק ומצטלמת לקמפיינים מובילים בתחומי האיפור, שיער ואופנה.
רשת הוניגמן נמצאת בבעלות מיכה ויעקב הוניגמן, קבוצת הוניגמן, מפעילה את הרשתות הוניגמן, הוניגמן קידס ורשת TNT. לרשת הוניגמן כ - 51 סניפים ברחבי הארץ.