קבוצת הרכב קרסו, המייבאת ומשווקת המותגים "רנו" וניסאן" משיקה בימים אלה את תוכנית המימון לרכב: "אוטו חדש כל 3 שנים". איציק וייץ, מנכ"ל קרסו מסר, כי "זו הפעם הראשונה בה יבואן רכב בישראל, פונה לשוק הפרטי, כפי שהדבר נעשה בארה"ב". למעשה, זו הפעם הראשונה תנסה יבואנית רכב ישראלית להלחם בחברות הליסינג שחתכו לא מעט מהרווח שלהן בשנים האחרונות, ממש בכלים בהם משתמשות החברות בענף זה.
במסגרת המסלול מגיעים קונים פרטיים עם הרכב הישן ומקבלים טרייד אין במחיר מחירון (בכפוף לתקנון קרסו טרייד אין). קרסו תאפשר לקונה להמשיך לנהוג ברכב שלו עד קבלת הרכב החדש. הלקוחות משלמים כל חודש תשלום קבוע החל מ- 1,375 ש"ח במשך 36 חודשים בדוגמה של רנו קליאו קלסיק. עם סיום התקופה מקבלים רכב חדש וממשיכים לשלם 1,375 ש"ח לחודש בתוספת ריבית פריים + 0%. לצד אלה מבטיחים בקרסו חבילת הטבות ייחודית.
מסלול "אוטו חדש כל 3 שנים" יכלול בשלב הראשון 4 דגמים מובילים: רנו קליאו קלאסיק 1.4 אוטומטית, רנו מגאן 1.6 אוטומטית אקספרסיון, ניסאן אלמרה 1.8 אוטומטית פרפקט וניסאן אלמרה 1.8 אוטומטית טקנה.
וייץ הוסיף, "זיהינו את שוק הלקוחות הפרטיים, העומד בישראל על 45% מכלל כלי הרכב (בעולם מהווה השוק הפרטי 70%). המסלול מספק לראשונה תשובה להתייחסות קוני הרכב לא למחיר הכללי אלא - לתשלום החודשי הקבוע".
וייץ הדגיש, כי "המסלול מעניק מענה לצרכים שעלו בשוק הרכב בשנים האחרונות: רשת ביטחון לירידת הערך, שקצבה הואץ בשנים האחרונות במקביל להורדת מס הקניה. מגבלות האשראי של בנק ישראל. פתרון לנושא המימון בשוק הפרטי. פתרון לנושא החלפת הרכב ומכירתו".