חברת סקאל דיוטי פרי משיקה בימים אלו "חנות בתוך חנות" של מסכי פלזמה ו-LCD, ובכך מרחיבה את הפעילות בתחום זה. סקאל דיוטי פרי הינה יבואנית בולטת בתחום המסכים ומייבאת בלעדית לישראל את המותגים LG, JVC ויונדאי.
החנות תציע למעלה מ-50 סוגי מסכי פלזמה ו-LCD מהמותגים המובילים בענף, ביניהם: "LG", "JVC", "סוני", טושיבה", "סמסונג", "שארפ", "פאנאסוניק", "יונדאי" ועוד.
בסקאל מעריכים, כי החנות החדשה תהווה אלטרנטיבה למחירי השוק המקומי, שכן פער המחירים בין חנות החשמל והאלקטרוניקה בדיוטי פרי למחירים בשוק המקומי יעמוד על למעלה מ-20% ממחיר המוצר בשוק. כמקובל בסקאל, המסכים יוצעו למכירה במטבע דולרי ללא תשלום מיסים, או לחלופין לישראלים הרוצים אספקה לביתם, יימסר המחיר לאחר מכס ומע"מ.
כחלק מהמהלך, תספק סקאל לרוכשים שירותי אריזה, שמירה ושילוח במספר אופנים, לפי העדפת הצרכן: עבור צרכנים המעדיפים לקחת את המוצר איתם, עבור צרכנים המעדיפים לבצע שילוח עצמאי בשלב מאוחר יותר ועבור צרכנים המעדיפים להשתמש בשירותי השילוח של סקאל.
לדברי קובי סקאל, סמנכ"ל השיווק של קבוצת סקאל, "ההחלטה על הקמת מחלקה המתמחה במסכי פלזמה ו-LCD נעשתה מתוך ראייה עסקית ארוכת טווח, בה נראית מגמה מתחזקת של רכישת מסכים מסוג פלזמה ו-LCD".
להערכת קבוצת סקאל, השנים 2006-2007 יהיו שנים בולטות במעבר הצרכנים העסקיים והפרטיים כאחד לרכישת מסכים מסוג פלזמה ו- LCD. לדבריו, בשנים 2006-2007 ימכרו בישראל למעלה מ-300 אלף מסכים מסוג זה".
עוד הוסיף סקאל, כי מבדיקות שוק שנערכו נמצא, כי המחלקה החדשה תתפוס כ-10% מנתח השוק הכולל של מסכי הפלזמה ו-LCD. בנוסף להקמת המחלקה המתמחה, מקיימת "סקאל דיוטי פרי" מגוון של שיתופי פעולה שיווקיים עם חברות מובילות על-מנת לתת ערך מוסף בולט ללקוחותיה. כמוצר משלים למחלקה המתמחה במסכי הפלזמה וה-LCD, שוקדת בימים אלו "סקאל דיוטי פרי" על פיתוח מחלקה המתמחה במקרנים קדמיים.