מפלגת העבודה החליטה לפעול בקרב הנשים והשיקה קמפיין באינטרנט, באמצעות החתמה המונית על אמנה בין מפלגת העבודה לנשים. מטרתו המוצהרת של הקמפיין היא לחדור למשפחות בהן אין כוונה להצביע למפלגת העבודה, וליצור פיצול בהצבעת המשפחה.
במפלגה אומרים, כי קהל היעד המרכזי של הקמפיין הן אימהות עובדות. שלי יחימוביץ', יו"ר מטה הנשים של העבודה, המזוהה מאוד אם המאבק לשיוויון בין נשים לגברים, פונה במכתב אישי המצורף לאמנה אל ציבור הנשים ומסבירה מדוע רק המפלגה מציגה פתרונות רציניים ל"טירוף המערכות שאמהות העובדות נמצאות בו".
גולשות המזדהות עם תוכן האמנה, יכולות לחתום על האמנה ולצרף את קולן.
שלי יחימוביץ', יו"ר המטה אמרה, כי "מחקרים רבים מצביעים על כך שהצבעה של נשים היא רציונלית יותר מזו של הגברים, המושפעים יותר מאווירה ומסיסמאות. אנו פונים לנשים להפעיל שיקול דעת בהצבעתן ולחזק את מפלגת העבודה, שהיא המפלגה הגדולה היחידה החורטת על דגלה מאבק לשיוויון אמיתי בין נשים לגברים".
בין סעיפי האמנה ניתן למצוא התחייבות להשתתפות עמוקה של המדינה בתשלומי מעונות יום וגנים, אכיפה תקיפה של חוק שכר שווה לנשים ולגברים, תימרוץ מפעלים שייצרו אקלים עבודה ידידותי לנשים, ועוד.