השחקנית גילת אנקורי, מי שהובילה את קמפיין רשת האופנה "מאוזנר" בחורף 2005-2006, תמשיך את התקשרותה עם "מאוזנר" ותוביל גם את קמפיין הפרסום ויחסי הציבור של החברה בעונת הקיץ הקרובה. אנקורי, תקבל 30 אלף דולר עבור השתתפותה בקמפיין.
הקמפיין לקראת השקת קולקציית קיץ 2006, שעלותו מוערכת בכחצי מיליון שקל, יכלול קטלוג שיופץ בכמות של 100 אלף עותקים, מודעות בעיתונים, שלטי חוצות ויחסי ציבור.
שוקי מאוזנר, מנכ"ל ובעלי "מאוזנר": "הבחירה באנקורי הוכיחה עצמה כנכונה ביותר, הן מבחינה תדמיתית והן מכירתית, שכן היא משדרת ומגלמת בדמותה ובגילה את כל מה שמאפיין את לקוחותינו, אשה שלא ניתן להתעלם מנוכחותה, סוערת, מגשימה את עצמה ותמיד - נראית נפלא. לקוחותנו רוצות לראות את אנקורי בדגמי "מאוזנר" גם בעונה הקרובה".
רשת האופנה "מאוזנר" נוסדה בשנת 1975 ומונה כיום 11 סניפים המציעים אופנת נשים מחויטת ומוקפדת בסגנון אירופאי, קלאסי ואלגנטי, בעיצובה של רבקה מאוזנר. הפריטים מיוצרים בסדרות מצומצמות, תוך הקפדה על גזרות מושלמות ואיכות חסרת פשרות. הבדים מיובאים מאיטליה ומצרפת, והמסר העיקרי הוא יוקרה ונינוחות.
הקמפיין לקיץ 2006 יופק על-ידי משרד הפרסום גולן נהרדעא-אריאלי פובליסיס. משרד יחסי הציבור שיטפל בתקציב של "מאוזנר" הוא "ארנון תקשורת".