חברת "גניר", יצרנית המיצים והנקטרים במותג "פרימור", משיקה לרגל ראש השנה וחגי תשרי בכלל מיץ רימונים טבעי חדש. המיץ מיוצר ללא חומרים משמרים, ללא תוספת סוכר וללא צבעי מאכל. המיץ החדש ישווק בבקבוק זכוכית מעוצב ללא קירור. המיץ החדש מצטרף לסדרת המיצים האורגניים שהשיקה פרימור לפני מספר חודשים, בהם מיץ תפוזים, תפוחים ומיץ עגבניות אורגני ונמכרים בחנויות הטבע המובחרות ברחבי הארץ. את המיץ מומלץ לשתות לא יאוחר מחמישה ימים מיום הפתיחה.
יורם אפרתי, מנהל השוק המקומי ב"גניר", אמר כי לאחר הצלחתו בשוק של מיץ הרימונים הטבעי הסחוט, אותו השיקה החברה לפני כשלוש שנים, זוהתה דרישה לספק את המיץ לצרכן גם במתכונת לא קירור.
בתוך כך, הודיעה חברת "גניר" כי תצא במהלך ספטמבר במסע פרסום רחב היקף, לרגל השקת סדרת מיצים חדשה מתוצרתה. סדרת המיצים, שמשווקת בשם "100% מיץ", תכלול בשלב הראשון, שלושה טעמים חדשים שטרם יוצרו בפרימור- אננס, תפוח עץ מלא ומיץ פירות. המיצים החדשים עשויים מרכיבי פרי טבעיים ומרכז פרי, ללא חומרים משמרים, ללא תוספת סוכר וללא צבעי מאכל. הם ישווקו בבקבוקי PET בשני גדלים – בקבוק אישי של 400 מ"ל ו-1 ליטר.
היקף תקציב מסע הפרסום נאמד בכ-4 מיליון שקלים ונערך באמצעות משרדי הפרסום יהושע/TBWA ו-NEXT-IN. הקמפיין כולל שילוט חוצות, חסויות בטלוויזיה ופעילות אינטרנט ענפה. פעילות קידום המכירות תתמקד בנקודות המכירה בסניפי רשתות השיווק וחנויות הנוחות.