האופן בו מחליטה חברת הלווין יס על מה שישודר או לא ישודר, אינו קשור בהכרח לדרישות לקוחותיה. מאז שהוקמה חברת הלווין אני נמנה על קהל לקוחותיה הנאמנים, קראו לזה אז מבצע "ראשונים".
במהלך אותה תקופה ביקשתי מספר בקשות, ומשראיתי שבקשותי חוזרות כלעומת שבאו, ניסיתי אף ליצור קבוצות לחץ ולגייס עוד ועוד צופים שיטלפנו ל-yes, ויבקשו את אותן בקשות, אך לשווא. מעבר לרישום במחשב, שוכבות הפניות כאבן שאין לה הופכין ומחכות שמישהו יקרא אותן.
יש לציין, כי שירות הלקוחות של יס, בניגוד להוט, הינו אדיב ומהיר. דא עקא, שאין בכך די. ישפוט הקורא האם בקשותי מהחברה מוצדקות:
א. כבר במשך שנים שיש ביס תחנות רדיו, אך אף אחת מתחנות הרדיו הללו אינה משדרת מהצפון. בקשותי מיס להוסיף את רדיו צפון, רדיו חיפה ורדיו קול רגע לא נענו.
ב. ערוץ 99 משמש כפורטל חדשות. בערוץ מופיעים ערוצי החדשות הזרים וערוצים 1, 2 ו-10. בין היתר נמצא ערוץ 9 ברוסית. בקשותי להחליץ ערוץ "לא רלוונטי" לישראלים זה, המופיע גם בפורטל הרוסי ולהחליפו בערוץ הכנסת החדשותי - לא נענו.
ג. בהזמנת תוכנית: מעבר אוטומטי לערוץ ללא התראה מוקדמת.